Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #26 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Du skrev ved 12 tiden igårkveld at du sluttet på jobben kl 15.00 og har holdt på siden da. (Det er akkurat sånn du har skrevet i innlegget ditt). Det er vel derfor vi lurer på hvor ille utgangspkt var. Uansett høres det ut som om du nå har et helt normalt vasket hjem. Et tips er å ta det litt oftere, da trenger du ikke å brekke ryggen med 5 timers økter i vasking. Anonymkode: fccf4...138 De fleste tar vel ikke slike utsagn helt bokstavlig 😅 Anonymkode: fc7f5...f1a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #27 Skrevet 22. oktober 2022 Overse alle de snerpete kommentarene, HI, og kos deg i kveld! Du har det mer enn rent nok! At do og vask ikke er direkte skitne er bra nok. Og samme med kjøkken. Synes det er kjempebra at du tross unntakstilstand og dårlig rygg faktisk gjennomfører å invitere middagsgjester! Det er det viktigste. Slapp av, du må ikke prestere eller være perfekt. Kos dere Anonymkode: 21117...5f3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #28 Skrevet 22. oktober 2022 Null stress, de beste middagene spiste jeg hos tante, hvor jeg var nødt til å rydde meg plass i sofaen for å finne ett sted å sitte 😄 Selv tenker jeg at toalett og vask bør være anstendig og rot skyfler jeg inn på kontoret. Ellers ei runde med støvsuger og så får det bare stå til 👌🏻 Anonymkode: e55d6...302
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #29 Skrevet 22. oktober 2022 Oppdatering. Gjestene har nå dratt og ungene er på vei i seng. Maten var fantastisk, mye latter og god stemning. Rent og ryddig nok og alle koste seg HI Anonymkode: 144c8...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå