Gå til innhold

Stakkars, russiske mødre.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Åååhhh... 😢

Vova har kuttet pensjonene til langt under det levelige, boikottene vil gjøre at butikkene blir veldig sparsommelige, i tillegg til inflasjon... Jeg går ut fra at de er tidligere ingeniører eller lignende og derfor har vokst opp og levd i storbyen hele sine liv? Ellers hadde jeg bedt for livet om at de flyttet ut på landet. Men det hjelper jo lite når de ikke er vant med å bruke jorden.

Skjønner godt at du er bekymret! ❤️ 

Anonymkode: 64bf2...c8b

I alle dager!!!

Anonymkode: 4b921...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Stakkars hele det russiske folket. De har ikke noe valg - og protesterer de kan det også få store konsekvenser for dem. De som tør demonstrere, er modige. Det fins ytterst få personer som har lyst til å holde et våpen, være med å krige, drepe folk, og kanskje bli drept selv. Det er et helvete som man ikke kan sette seg inn i uten å ha opplevd det. Det er det selvsagt også for det ukrainske folket. Jeg føler med begge grupper. 

Anonymkode: 0a5b3...c80

Akkurat det, vi velger ikke hvilket land vi fødes i, det er fullt mulig å se begge sider. Politisk sett nå er det russere som piskes ut i en krig, det sier litt om jerngrepet til myndighetene der når de som demonstrerer mot krig, blir tvangsvervet. Det er opplagt maktdemonstrasjon, for når ellers sender man pasifisten i krig? 

Anonymkode: 3d2ba...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Stakkars mødre??? Disse «barna» har fedre også, og de er mennesker selv. Hvorfor er det mødrene du synes synd på?

Og så er dette postet på feil forum vel 

@Admin?

Anonymkode: 16f41...757

Beklager, ser det er flyttet nå. 
 

Som skrevet i tråden, jeg er mor selv til en som ville vært sendt i krig om vi var i feil land. Akkurat nå er det i Russland det ble politisk vedtatt at folket skal sendes i en krig, selv om de ikke støtter den, til og med om de er motstander av den. Så ja, akkurat nå relaterte jeg til russiske mødre. Ukrainske har jeg følt med i lang tid, mange rundt i verden har jeg tenkt på opp gjennom årene. Skal jeg skrive en liste over absolutt alle?  
 

Jeg reagerer på det som skjer der akkurat nå. 

Anonymkode: 3d2ba...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 25.9.2022 den 6.30):

Beklager, ser det er flyttet nå. 
 

Som skrevet i tråden, jeg er mor selv til en som ville vært sendt i krig om vi var i feil land. Akkurat nå er det i Russland det ble politisk vedtatt at folket skal sendes i en krig, selv om de ikke støtter den, til og med om de er motstander av den. Så ja, akkurat nå relaterte jeg til russiske mødre. Ukrainske har jeg følt med i lang tid, mange rundt i verden har jeg tenkt på opp gjennom årene. Skal jeg skrive en liste over absolutt alle?  
 

Jeg reagerer på det som skjer der akkurat nå. 

Anonymkode: 3d2ba...baf

Det var ikke det jeg mente. Jeg mener at dynes synd på mødrene til disse russiske guttene. Ikke fedrene eller guttene selv. Bare mødrene…

Anonymkode: 16f41...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Det var ikke det jeg mente. Jeg mener at dynes synd på mødrene til disse russiske guttene. Ikke fedrene eller guttene selv. Bare mødrene…

Anonymkode: 16f41...757

Jeg kan relatere meg til de og tenkte på de. Det ekskluderer ikke andre. Selvfølgelig er det mange andre som også lider under det her. 

Anonymkode: 3d2ba...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 26.9.2022 den 21.37):

Det var ikke det jeg mente. Jeg mener at dynes synd på mødrene til disse russiske guttene. Ikke fedrene eller guttene selv. Bare mødrene…

Anonymkode: 16f41...757

Jeg tror mange skjønte at ved å synes synd på en gruppe så gir man ikke faxxxn i alle andre. 

Anonymkode: 4b921...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 24.9.2022 den 10.08):

Akkurat det, vi velger ikke hvilket land vi fødes i, det er fullt mulig å se begge sider. Politisk sett nå er det russere som piskes ut i en krig, det sier litt om jerngrepet til myndighetene der når de som demonstrerer mot krig, blir tvangsvervet. Det er opplagt maktdemonstrasjon, for når ellers sender man pasifisten i krig? 

Anonymkode: 3d2ba...baf

Akkurat det jeg tenkte å skrive. Det er bare tapere i krig. Tenk å bli tvunget ut i en meningsløs krig du selv ikke støtter. Dø for noe du ikke tror på. Det er så grusomt. 

Anonymkode: 1972d...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å synes synd på de som lider under Putins krig altså?

I så fall får du si det til mediene. De fremstiller det nemlig som om det er synd på flere enn bare de ukrainske ofrene for Putins krig.

 

Anonymkode: 64bf2...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...