Gå til innhold

Nå har dere hetset dem til å trekke seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette burde de faktisk ha tenkt på selv. Såvidt jeg vet har jeg ikke hetset dem og jeg har ikke lest noe hets heller. Derimot har jeg lest mange gode kommentarer. 

Anonymkode: fb095...f0a

Skrevet

Hvilken hetsing? Er det hets å kritisere?

Anonymkode: cb69d...bd8

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken hetsing? Er det hets å kritisere?

"dere bryr dere ikke om kvinnehelse", bla bla bla.

Anonymkode: 47f06...506

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel bare en mening, ikke hets

Skrevet

Så bra de trekker seg. Har ikke kommentert selv på dette, men jeg har donert penger til forskning på kvinnehelse pga saken. Godt jentene tok til fornuft.

Skrevet

De har fått massiv kritikk, ja, ikke tvil om det. Men det har vært mest saklig kritikk og berettiget kritikk.

Man ser jo også i linken din, HI, at de nå velger å omtale klinikken for det den faktisk er - "skjønnhetsklinikken" - ikke det de selv valgte å late som om den var en "kvinnehelseklinikk".

Driter man så til de grader på draget, så har man to valg, ta til seg den berettigede kritikken og endre noe, eller fortsette å ture frem og vise seg enda mindre profesjonell. Nå har disse valgt å trekke seg helt fra skjønnhetsklinikken, noe som er positivt, siden de selv gikk ut og snakket om at de var opptatt av kvinnehelse og behandling.

Det er jo veldig tydelig at de i utgangspunktet ikke har vært opptatt av kvinnehelse, for hadde de vært det ville de ikke brukt det som argument for en skjønnhetsklinikk, og de ville heller ikke brukt energi på å forsvare at de skulle drive med kvinnehelse der.

De har vært tankeløse, og det er bra at de nå snur helt. Men dette er noe som er såpass alvorlig overtramp at de har vist mye om hva de egentlig mener om kvinnehelse. De kan heller ikke ev. skylde på den kosmetiske legen de hadde på laget, for de hadde selv ansvar for å sette seg inn i det skjønnhetsklinikken de selv ville bruke sin kjendisstatus for å promotere faktisk skulle tilby kundene.

Anonymkode: c3120...d6d

Skrevet

Kritikk er ikke hets. 

Anonymkode: 5c751...809

Skrevet

Forresten, Hi - kan du forklare hvem "dere" og "jenter" er, som du refererer til i overskriften og hovedinnlegget ditt?

Skrevet

Jeg har faktisk sett bemerkelsesverdig lite hets mot dem. Litt her og der er det, men da går det igjen mer på latterligjøring, og det er også lite.

Det jeg derimot har lest, har vært veldig mye skuffelse. Det er sjelden jeg har lest så mye av akkurat det, og muligens har de også selv oppfattet det. Hets stopper ikke så mange fordi det sier alltid mer om avsender. Skuffelse derimot går på hva man hadde forventet og går mer på mottager. 

Skrevet

Cry me a river 🤢

Tidnes mediaflause hvor de har gjemt seg og nektet å kommentere. 

Å trekke seg løser ingenting, det vil ta lang tid før ryktet er opprettet igjen. 

Anonymkode: bb236...65c

Skrevet (endret)

Flott. Om de i tillegg faktisk lærer noe og ikke bare blir støtt og fornærma er jo ikke det feil heller. Man kan jo håpe.

Endret av sug lut
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

De har fått massiv kritikk, ja, ikke tvil om det. Men det har vært mest saklig kritikk og berettiget kritikk.

Man ser jo også i linken din, HI, at de nå velger å omtale klinikken for det den faktisk er - "skjønnhetsklinikken" - ikke det de selv valgte å late som om den var en "kvinnehelseklinikk".

Driter man så til de grader på draget, så har man to valg, ta til seg den berettigede kritikken og endre noe, eller fortsette å ture frem og vise seg enda mindre profesjonell. Nå har disse valgt å trekke seg helt fra skjønnhetsklinikken, noe som er positivt, siden de selv gikk ut og snakket om at de var opptatt av kvinnehelse og behandling.

Det er jo veldig tydelig at de i utgangspunktet ikke har vært opptatt av kvinnehelse, for hadde de vært det ville de ikke brukt det som argument for en skjønnhetsklinikk, og de ville heller ikke brukt energi på å forsvare at de skulle drive med kvinnehelse der.

De har vært tankeløse, og det er bra at de nå snur helt. Men dette er noe som er såpass alvorlig overtramp at de har vist mye om hva de egentlig mener om kvinnehelse. De kan heller ikke ev. skylde på den kosmetiske legen de hadde på laget, for de hadde selv ansvar for å sette seg inn i det skjønnhetsklinikken de selv ville bruke sin kjendisstatus for å promotere faktisk skulle tilby kundene.

Gi deg. De har vist mye om hva de mener om kvinnehelse? 

Nå må du lese artikkelen hvor de beklager og sier at dette ikke var greit. De har gjort en tabbe, de beklager og jeg har respekt for det. Mens du liksom skal fremdeles klandre dem og komme med idiotiske påstander. Skjerp deg. 

Skrevet

Kritikk er ikke det samme som hets. Det var et elendig opplegg. Det har de må tatt konsekvensen av og trukket seg.

Mener du vi bare skulle godtatt at estetisk medisin omtales i sammen åndedrag som kvinnehelse?

Anonymkode: 030c9...224

Skrevet

Det er bra det hjelper å si fra, og det har jo kommet en god debatt om hva som virkelig er kvinnehelse i kjølvann av tabben. 

Men ripene i lakken til de tre vil det nok ta en god stund å reparere. Ingen quick fix med Botox der. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Hetsing? Saklig kritikk er ikke hets. Nå har jeg ikke fulgt med i alle kommentarfelt så der er det sikkert hets. Men det får jo så og si alle som stikker hodet frem. Min personlige mening er at det er TANKELØST å si de setter fokus på kvinnehelse. Det de skulle selge var jo «ungdomskilden» ved hjelp av injeksjoner og kirurgi. Hadde de holdt tunga rett i munnen og lansert det som det dét er så hadde jeg ikke brydd meg. 
Helt ok å selge kumøkk, men i det øyeblikket det pakkes inn i papir og kalles sjokolade så må man si fra. 

Skrevet
NotNaomi skrev (40 minutter siden):

Gi deg. De har vist mye om hva de mener om kvinnehelse? 

Nå må du lese artikkelen hvor de beklager og sier at dette ikke var greit. De har gjort en tabbe, de beklager og jeg har respekt for det. Mens du liksom skal fremdeles klandre dem og komme med idiotiske påstander. Skjerp deg. 

Ja, de viste hva de mente om kvinnehelse. For hvis de virkelig ønsket å fremme kvinnehelse og behandling for kvinnehelseproblemer - ikke bare dyre kosmetiske behandlinger - så ville de tenkt seg om og forkastet et slikt samarbeid. Det hjelper ikke å ha en maskin med lite dokumentasjon som påstås å behandle bekkenproblemer, når hovedtilbudet ved klinikken var kosmetiske behandlinger som skal fikse kvinners naturlige utseende. Ingen med oppriktig interesse for faktisk kvinnehelse ville inngått et samarbeid som dette og kalt en skjønnhetsklinikk for "kvinnehelseklinikk". 

Den kosmetiske legen, Karim Sayed, som nå har eierskap alene over skjønnhetsklinikken, innrømmer jo at kritikken som er kommet er helt legitim. Men du vet vel bedre enn ham også, antar jeg ;)

Det er bare å håpe på at Rudjord, Skarbø og Tjelta faktisk har forstått. Men skal de tas på alvor når det kommer til kvinnehelse en annen gang, da må de først skaffe seg ordentlig kunnskap om temaet før de uttaler seg igjen. Det tror jeg de også forstår, om de nå mener det når de sier de beklager og har forstått.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ja, de viste hva de mente om kvinnehelse. For hvis de virkelig ønsket å fremme kvinnehelse og behandling for kvinnehelseproblemer - ikke bare dyre kosmetiske behandlinger - så ville de tenkt seg om og forkastet et slikt samarbeid. Det hjelper ikke å ha en maskin med lite dokumentasjon som påstås å behandle bekkenproblemer, når hovedtilbudet ved klinikken var kosmetiske behandlinger som skal fikse kvinners naturlige utseende. Ingen med oppriktig interesse for faktisk kvinnehelse ville inngått et samarbeid som dette og kalt en skjønnhetsklinikk for "kvinnehelseklinikk". 

Den kosmetiske legen, Karim Sayed, som nå har eierskap alene over skjønnhetsklinikken, innrømmer jo at kritikken som er kommet er helt legitim. Men du vet vel bedre enn ham også, antar jeg ;)

Det er bare å håpe på at Rudjord, Skarbø og Tjelta faktisk har forstått. Men skal de tas på alvor når det kommer til kvinnehelse en annen gang, da må de først skaffe seg ordentlig kunnskap om temaet før de uttaler seg igjen. Det tror jeg de også forstår, om de nå mener det når de sier de beklager og har forstått.

Det er absolutt ingenting de har sagt som tyder på at de ikke har oppriktig interesse for faktisk kvinnehelse. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men de gjør jo ikke det når de kaller plastisk kirurgi kvinneHELSE og mener at de som ikke bruker slik kirurgi kan likestilles med bilvrak!

Skrevet
Luksusdyret skrev (6 minutter siden):

Men de gjør jo ikke det når de kaller plastisk kirurgi kvinneHELSE og mener at de som ikke bruker slik kirurgi kan likestilles med bilvrak!

Jeg syns det er rart at du tenker sånn. Selv om de kalte dette kvinnehelse, hvilket de forøvrig beklager, så betyr selvfølgelig ikke det at de ikke tar annen kvinnehelse på alvor. Jeg skjønner ikke hvordan du konkluderer her i det hele tatt.

Det ene utelukker jo overhodet ikke det andre. 

Skrevet
NotNaomi skrev (6 minutter siden):

Jeg syns det er rart at du tenker sånn. Selv om de kalte dette kvinnehelse, hvilket de forøvrig beklager, så betyr selvfølgelig ikke det at de ikke tar annen kvinnehelse på alvor. Jeg skjønner ikke hvordan du konkluderer her i det hele tatt.

Det ene utelukker jo overhodet ikke det andre. 

Jo. I dette tilfellet utelukker faktisk det ene det andre. Beklagelsen er ikke verdt mer enn deres egen panikk for sverting av egne navn i dette patetiske showet de selv har bydd opp til. Hadde de hatt et snev av seriøsitet knyttet til kvinnehelse, ville de ikke blitt med på dette pisset fra start.

Skrevet

Snakk om å stikke med halen mellom beina. De stikker fordi de vil redde imaget sitt, ingenting annet. 

Anonymkode: b97fd...5b5

Skrevet
Ekspatt skrev (3 minutter siden):

Jo. I dette tilfellet utelukker faktisk det ene det andre. Beklagelsen er ikke verdt mer enn deres egen panikk for sverting av egne navn i dette patetiske showet de selv har bydd opp til. Hadde de hatt et snev av seriøsitet knyttet til kvinnehelse, ville de ikke blitt med på dette pisset fra start.

Jeg er helt uenig i det. Dette er jo bare påstander uten hold for å kritisere eller klandre dem for noe som overhodet ikke er tema i saken i det hele tatt. Selv om jeg hadde kalt ørebetennelse en alvorlig sykdom, så ville jeg jo fremdeles sett på kreft som enda mer alvorlig. Veldig snålt at dere er flere i tråden her som fortsetter å kritisere dem for noe de hverken har sagt eller skrevet, men som dere liksom tolker på deres måte for å ha noe verre å kritisere dem for. Ikke mye rettferdig og saklig. 

Skrevet
Luksusdyret skrev (32 minutter siden):

På hvilken måte hjelper det kvinnehelse at dere hakker på disse kvinnene som prøver seg på å skape suksess? De stilte seg bak et helsetilbud kvinner kunne benytte seg av. Nå har dere ødelagt det. På hvilken måte hjelper det kvinnehelse?

Skrevet
NotNaomi skrev (23 minutter siden):

Jeg er helt uenig i det. Dette er jo bare påstander uten hold for å kritisere eller klandre dem for noe som overhodet ikke er tema i saken i det hele tatt. Selv om jeg hadde kalt ørebetennelse en alvorlig sykdom, så ville jeg jo fremdeles sett på kreft som enda mer alvorlig. Veldig snålt at dere er flere i tråden her som fortsetter å kritisere dem for noe de hverken har sagt eller skrevet, men som dere liksom tolker på deres måte for å ha noe verre å kritisere dem for. Ikke mye rettferdig og saklig. 

"Overhode ikke tema i saken i det hele tatt", faktisk. God jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...