Gå til innhold

Takk for lånet av hytte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 11.8.2022 den 0.14):

Nei, sånn er det ikke. Man ønsker egen bruk, men  slett ikke av andre tilfeldige og frekke raringer.  Men hei på deg Mrs Remington, du kan jo føye dette til på lista over normal oppførsel du ikke har forstått. Samt et lite NB ved punktet om ikke å delta anonymt og med nick i samme tråd.

Anonymkode: 5215a...a31

Alternativt NotNAomi? Potato potato

Anonymkode: 02ca1...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 år senere...
Anonym bruker skrev (På 10.8.2022 den 23.11):

Jeg har flere kollegaer, alle låner bort hytta si. Du ville ha sett sær ut om du ikke ville ha besøk, låne bort hytta. De fleste ønsker jo at hyttene blir brukt!

Anonymkode: 0592b...677

Dette er bare så feil. Jeg vil heller at hytta står tom enn at Gud og hvermannsen kan få låne den og bruke den. Vi har kjøpt hytte til oss som vi skal ha, ikke for utlån eller utleie. 

Men det er bare en løsning her. Du må snakke med din kollega. Det at hun har byttet avdeling kan naturlig ha ført til at hun holder seg unna, kanskje hun er travel med nye oppgaver og nye ting. 

Anonymkode: ffb2e...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette er bare så feil. Jeg vil heller at hytta står tom enn at Gud og hvermannsen kan få låne den og bruke den. Vi har kjøpt hytte til oss som vi skal ha, ikke for utlån eller utleie. 

Men det er bare en løsning her. Du må snakke med din kollega. Det at hun har byttet avdeling kan naturlig ha ført til at hun holder seg unna, kanskje hun er travel med nye oppgaver og nye ting. 

Anonymkode: ffb2e...74d

Hvorfor svarer du på ett så gammelt innlegg??

Anonymkode: ebfe4...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvordan man finner disse gamle innleggene🤷🏻‍♀️

Anonymkode: b8e52...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
ThomaAlexa skrev (50 minutter siden):

Personlig synes jeg at det er viktig å ha et privat sted hvor man kan slappe av og være seg selv. 

Skal si du er på i dag! 

Anonymkode: 6f273...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...