Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #76 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du fikk ihvertfall den glede til at jeg lei meg av sånn kommentar. Så dersom du synes synd så hjalp du han godt her. Spørs i hele tatt om jeg orker å stå opp. Og moren gråter i stuen. Det lille jeg bil bidra med før søndag. Så takk til deg! Anonymkode: 11e47...baa Herregud. Så vondt vil du vel ikke ditt eget barn? Du skal ligge i senga til søndag fordi en anonym skreiv til deg på et forum? Skjerp deg. Anonymkode: 83866...062
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #77 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du fikk ihvertfall den glede til at jeg lei meg av sånn kommentar. Så dersom du synes synd så hjalp du han godt her. Spørs i hele tatt om jeg orker å stå opp. Og moren gråter i stuen. Det lille jeg bil bidra med før søndag. Så takk til deg! Anonymkode: 11e47...baa Det var dét du fikk ut av innlegget? At det er synd på DEG? Gjør ungen en tjeneste og la han gå. Du har ansvar for mer enn ditt eget humør, men alt ditt fokus er kun der. DU har det vondt, DU er ensom, DU er skuffa. Du, du, du. Blir du aldri lei av deg selv? Anonymkode: 50d07...e57
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #78 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Herregud. Så vondt vil du vel ikke ditt eget barn? Du skal ligge i senga til søndag fordi en anonym skreiv til deg på et forum? Skjerp deg. Anonymkode: 83866...062 Det viser jo hvor høyt hun elsker barnet… ikke høyt nok til å sette ham først. Anonymkode: 50d07...e57
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #79 Skrevet 14. juli 2022 Kanskje noen skal la vinglasset stå og tenke et par sekunder før dere skriver mer i tråden her nå. Vær så snill og tenk litt.... Anonymkode: bb668...7cd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #80 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kanskje noen skal la vinglasset stå og tenke et par sekunder før dere skriver mer i tråden her nå. Vær så snill og tenk litt.... Anonymkode: bb668...7cd Drikker ikke vin. Er sjokka over hvor grenseløst navlebeskuende det er lov å være og fortsatt forlange sympati. Anonymkode: 50d07...e57
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #81 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Drikker ikke vin. Er sjokka over hvor grenseløst navlebeskuende det er lov å være og fortsatt forlange sympati. Anonymkode: 50d07...e57 Jeg blir sjokka over hvor jævla mangelfulle antenner mange har her. Dere er jo ihvertfall ikke mindre selvsentrerte enn hva dere beskylder andre for, siden dere bare må si hva dere tenker. Uten å vurdere hvor lurt det er i et lite minutt. Anonymkode: bb668...7cd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #82 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir sjokka over hvor jævla mangelfulle antenner mange har her. Dere er jo ihvertfall ikke mindre selvsentrerte enn hva dere beskylder andre for, siden dere bare må si hva dere tenker. Uten å vurdere hvor lurt det er i et lite minutt. Anonymkode: bb668...7cd Lurt? Mener du at det virkelig, virkelig finnes noe RIKTIG svar på HIs hundrevis av tråder? Folk har prøvd alt mulig. Ikke noe ser ut til å duge uansett. Det er som vann på gåsa. Anonymkode: 50d07...e57
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #83 Skrevet 15. juli 2022 Synd at alle misliker meg. Og svarer for å såre meg mest mulig. Det er intensjonen har jeg skjønt. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #84 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Synd at alle misliker meg. Og svarer for å såre meg mest mulig. Det er intensjonen har jeg skjønt. Anonymkode: 11e47...baa Nei, det som virkelig er synd, er jo at du er immun mot å se din egen andel i NOE som helst. Når du er så hjelpeløs at du legger deg i senga et helt døgn bare fordi sønnen din ikke fikk reise bort, da er ikke din ulykkelighet VÅR skyld, altså. Og i forrige uke, da du ikke trodde han skulle være hjemme, da var planen din å ligge i senga og å drikke deg full… Så hva trenger du egentlig omverdenen til? Du skal jo uansett ligge i bingen og furte, enten ferien blir slik eller sånn. Hva har det å si hva andre sier eller gjør? Du står klin fast på samme flekken, og så slår du stadig nye spiker gjennom fotbladene mens du klager over at du ikke kan løfte beina… 🙄 Anonymkode: 50d07...e57
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #85 Skrevet 15. juli 2022 Men seriøst? Du var lei deg når du skulle være alene og du er lei deg når du ikke er det. Du lyver og sier at du skal kontakte helsevesenet. Igjen og igjen. Hva vil du ha fra oss her inne da? Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #86 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Synd at alle misliker meg. Og svarer for å såre meg mest mulig. Det er intensjonen har jeg skjønt. Anonymkode: 11e47...baa Alle? Mange som har svart deg fint her. Men igjen så legger du kun vekt på det negative. Ring legen din i dag? Anonymkode: baebc...515
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #87 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Alle? Mange som har svart deg fint her. Men igjen så legger du kun vekt på det negative. Ring legen din i dag? Anonymkode: baebc...515 Du maser noe hetforjævli. Det blir jo et sjukt press på folk når de blir mast på sånn, og det er jo ikke måten å få folk til å be om hjelp på, om de trenger det. Å presse folk sånn, for deretter å kjefte fordi de ikke gjør det de blir presset på, er jo ikke særlig snilt. Anonymkode: bb668...7cd
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #88 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du maser noe hetforjævli. Det blir jo et sjukt press på folk når de blir mast på sånn, og det er jo ikke måten å få folk til å be om hjelp på, om de trenger det. Å presse folk sånn, for deretter å kjefte fordi de ikke gjør det de blir presset på, er jo ikke særlig snilt. Anonymkode: bb668...7cd Jeg har ikke mast på henne. Prøvd å gi tips om hva hun kan finne på med sønnen fordi hun spurte om det, og bedt henne kontakte legen. Som hun sier hun skal gjøre, men gjør det ikke likevel. Følger du med på alle anonymkodene her inne, siden du mener jeg maser? Anonymkode: baebc...515
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #89 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke mast på henne. Prøvd å gi tips om hva hun kan finne på med sønnen fordi hun spurte om det, og bedt henne kontakte legen. Som hun sier hun skal gjøre, men gjør det ikke likevel. Følger du med på alle anonymkodene her inne, siden du mener jeg maser? Anonymkode: baebc...515 Nei, men det er stadig mas om at hun skal ringe den og den. Hele tiden, og så blir hun konfrontert med det i neste tråd eller noen dager etter. Å presse folk sånn går jo ikke. Det er ikke på den måten folk søker hjelp om de trenger det. Anonymkode: bb668...7cd
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #90 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, men det er stadig mas om at hun skal ringe den og den. Hele tiden, og så blir hun konfrontert med det i neste tråd eller noen dager etter. Å presse folk sånn går jo ikke. Det er ikke på den måten folk søker hjelp om de trenger det. Anonymkode: bb668...7cd Hun har blitt bedt om å gjøre det i godt over et år. Anonymkode: 83866...062
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #91 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hun har blitt bedt om å gjøre det i godt over et år. Anonymkode: 83866...062 Ikke minst så har hun lovet å gjøre det i er helt år. Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #92 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 13.7.2022 den 17.25): Turen for å møte familien min ble avlyst. Jeg har ikke sett dem på fem år. Jeg er kronisk syk og har store smerter, og i fjor døde mannen min. Jeg står visst opp allikevel. Anonymkode: 83866...062 Jeg bruker aldri å kommentere her inne hvis jeg ikke har noe positivt å si. Men her ønsker jeg å stå litt opp for sønnen din. Hvis han har mistet pappa’n sin i fjor og har en mamma som er kronisk syk med store smerter - Så er livet hans ikke enkelt. Her bør en gjøre store anstrengelser for å bidra til at han får det ok. Skuffelsen din over at ting skjærer seg bør du forsøke å ikke vise så tydelig. Hvis du heller sier til sønnen din at dere kan finne på en plan B og at det blir bra - så vil dette gjøre livet hans lettere. Det trenger jo ikke være en kjempegreie. Utflukt med lunsj. Bake kake. Spille spill. Ha kino hjemme med popcorn. Lage trolldeig. Gå på en tur… Håper dere finner på noe som blir kjekt. Anonymkode: 8e4a1...ddb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #93 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke minst så har hun lovet å gjøre det i er helt år. Anonymkode: e5c7c...698 Det er jo det som blir resultatet når folk blir presset av stadig mas. Man gir etter uten å egentlig være enig, nettopp for å slippe det maskjøret. Når HI har skrevet inn hit så er hun ofte lei seg eller sliten osv, og da er det klart at hun ikke orker kverulering på hva hun vil og ikke. Hvis noen trenger hjelp, så må de faktisk ville det selv. Anonymkode: bb668...7cd
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #94 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har jo gjort det og ikke bare sagt. Hadde to runder, men var gjerne feil for meg den typen. Så å si jeg ikke har gjort noe er feil. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #95 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har jo gjort det og ikke bare sagt. Hadde to runder, men var gjerne feil for meg den typen. Så å si jeg ikke har gjort noe er feil. Anonymkode: 11e47...baa Tror du virkelig TO runder er nok? Anonymkode: 83866...062
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #96 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tror du virkelig TO runder er nok? Anonymkode: 83866...062 Var 10 uker tilsammen. Må gjerne prøve en annen type behandling. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #97 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Var 10 uker tilsammen. Må gjerne prøve en annen type behandling. Anonymkode: 11e47...baa 2 dager i uken den perioden. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #98 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): 2 dager i uken den perioden. Anonymkode: 11e47...baa Det er ikke en lang behandlingstid. De færreste opplever mirakler på så kort tid, særlig ikke når de ikke praktiserer det de lærer hjemme. Hvorfor i all verden har du ikke søkt etter noe annet? Anonymkode: 83866...062
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #99 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke en lang behandlingstid. De færreste opplever mirakler på så kort tid, særlig ikke når de ikke praktiserer det de lærer hjemme. Hvorfor i all verden har du ikke søkt etter noe annet? Anonymkode: 83866...062 Det er der det har stoppet opp litt. Og det innrømmer jeg. Vet ikke helt hva? Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #100 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er der det har stoppet opp litt. Og det innrømmer jeg. Vet ikke helt hva? Anonymkode: 11e47...baa Fordi du forventer mirakler, åpenbart. Ta deg sammen og søk om hjelp. Det er kun DU som kan gjøre jobben. Anonymkode: 83866...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå