Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #26 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Kom meg opp nå. I dag like deppa som været. Får prøve å finne alternativer i morgen for sønnen min er jo skuffet. Han skulle jo reist i morgen å vært med venn i nydelig sommer vær en uke. Hva finne på? Anonymkode: 11e47...baa Kino, bading, pusse opp litt/male hvis han liker å gjøre sånt, besøke noen, gå på kafe/restaurant, en fjelltur, se en film sammen hjemme og kose seg med god mat og snacks, trampolinepark f.eks. dette er det jeg kom på i løpet av et halvt minutt ca. Bare å bruke fantasien litt Anonymkode: baebc...515
Luksusdyret Skrevet 13. juli 2022 #27 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jaja okej mulig HI er en sutrepave. Kjenner ikke historien hennes. Men uansett får man ikke lov å klage på noe lenger fordi det som sagt alltid finnes de som har det verre… Vi lever det liv vi lever og har de problem vi har. Jmf med sult og krig så er våre problem som oftest ikke noe. Det er vi klar over. Men det er fortsatt lov å bli irritert på en kansellert reise. Anonymkode: 34e25...d21 Mange moralister her som mener at du ALDRI skal klage, om moren din dør, mannen forlater deg, du mister jobb og hus, får kreft eller opplever store utfordringer med barna. "Bu-hu, slutt å sutre, i-landsproblemer, du har det for godt" - det er svarene som ofte kommer. Hva de som svarer slik ønsker å få ut av disse svarene, er for meg en gåte.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #28 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Du skriver jo hvorfor dere skal gidde så da har du vel egentlig sagt at du ikke er interessert i å svare. Anonymkode: 11e47...baa Jeg blåste litt ut, og så stilte jeg spørsmål for å kunne komme med forslag. Men jeg gidder jo ikke mase, vil du ikke ha råd er det helt greit. Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #29 Skrevet 13. juli 2022 VeslePesle skrev (32 minutter siden): Dette. Bare fordi det er krig i verden og fattige barn sulter, betyr det ikke at man skal være hoppende glad for å ikke se familien sin i sommerferien på grunn av ENDA noe dritt som skjer, tredje sommeren på rad. Folk har forskjellig smertegrense for å være borte fra familien sin. Her bestilte vi med andre selskaper enn SAS, selv om det ble mye dyrere. Heldigvis var vi sent ute med å bestille, sånn at vi ikke tapte noe. Men vi ferierer hver for oss i år, og jeg synes det er litt småkjipt, men greit. Naboen er i samme situasjon, og hun takler det mye dårligere. For henne er ferie sammen med mannen selve definisjonen av ferie. Så vi er altså to damer i samme alder, med samme bakgrunn og fra samme nabolag som takler den samme hendelsen på to forskjellige måter. Ut fra flere av svarene her sanser jeg at mange har en kjip ferie. Så mye edder, galle og skadefryd som gjennomsyrer tråden viser at de som skriver slik ikke har det så godt og kanskje bør gå inn i seg selv. Det er sommerferie, cheer up, folkens Hun er ikke borte fra familien sin....🤷♀️ Anonymkode: 12bfb...6dc
Hengebukksvinet Skrevet 13. juli 2022 #30 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Turen for å møte familien min ble avlyst. Jeg har ikke sett dem på fem år. Jeg er kronisk syk og har store smerter, og i fjor døde mannen min. Jeg står visst opp allikevel. Anonymkode: 83866...062 Så trist å lese at du har mistet mannen din og er syk😥 Noen får bare mer enn andre dessverre♥️
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #31 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Jeg blåste litt ut, og så stilte jeg spørsmål for å kunne komme med forslag. Men jeg gidder jo ikke mase, vil du ikke ha råd er det helt greit. Anonymkode: e5c7c...698 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Kino, bading, pusse opp litt/male hvis han liker å gjøre sånt, besøke noen, gå på kafe/restaurant, en fjelltur, se en film sammen hjemme og kose seg med god mat og snacks, trampolinepark f.eks. dette er det jeg kom på i løpet av et halvt minutt ca. Bare å bruke fantasien litt Anonymkode: baebc...515 Takk. Det må bli noe sånt. Tenker gjerne kino, bowling og ut å spise en dag. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #32 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Jeg blåste litt ut, og så stilte jeg spørsmål for å kunne komme med forslag. Men jeg gidder jo ikke mase, vil du ikke ha råd er det helt greit. Anonymkode: e5c7c...698 Skjønner. Jo, ville jo ha det. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #33 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Takk. Det må bli noe sånt. Tenker gjerne kino, bowling og ut å spise en dag. Anonymkode: 11e47...baa Eller evt hopp på en weekendtur? Anonymkode: baebc...515
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #34 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Eller evt hopp på en weekendtur? Anonymkode: baebc...515 Det hadde vært deilig, men ang fly er vel ikke lett å få og gjerne dyrt. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #35 Skrevet 13. juli 2022 Tenker dere aldri greit å bli lei/trist/skuffet pga alltid det er noen som har det verre? Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #36 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Turen for å møte familien min ble avlyst. Jeg har ikke sett dem på fem år. Jeg er kronisk syk og har store smerter, og i fjor døde mannen min. Jeg står visst opp allikevel. Anonymkode: 83866...062 Trist å lese ❤️ Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #37 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det hadde vært deilig, men ang fly er vel ikke lett å få og gjerne dyrt. Anonymkode: 11e47...baa Men har du sjekket? Hva er din nærmeste flyplass? Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #38 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det hadde vært deilig, men ang fly er vel ikke lett å få og gjerne dyrt. Anonymkode: 11e47...baa Skulle ikke barnet ditt til syden? Kan bruke de pengene på noen dager i Køben eller Stockholm.f.eks? Anonymkode: baebc...515
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #39 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Men har du sjekket? Hva er din nærmeste flyplass? Anonymkode: e5c7c...698 Nei, men kan se litt. Men må ha fly, overnatting og noe å gjøre + mat så blir vel lett mange tusen på dette på noen dager. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #40 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Skulle ikke barnet ditt til syden? Kan bruke de pengene på noen dager i Køben eller Stockholm.f.eks? Anonymkode: baebc...515 Jo, har betalt billetten på forhånd og ikke fått i rettur, men tenkte jo at han måtte hatt 3-4 tusen i lommepenger. Men en sånn tur ville gjerne blitt dyrere enn det på oss to? Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #41 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei, men kan se litt. Men må ha fly, overnatting og noe å gjøre + mat så blir vel lett mange tusen på dette på noen dager. Anonymkode: 11e47...baa Mat må du ha hjemme, mange aktiviteter er gratis, men fly og hotell koster jo litt. Men dere har pengene fra sønnen sin ferietur? Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #42 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jo, har betalt billetten på forhånd og ikke fått i rettur, men tenkte jo at han måtte hatt 3-4 tusen i lommepenger. Men en sånn tur ville gjerne blitt dyrere enn det på oss to? Anonymkode: 11e47...baa Pengene for den kansellerte turen kommer, har du buffer eller kredittkort kan du låne derfra. Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #43 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kom meg opp nå. I dag like deppa som været. Får prøve å finne alternativer i morgen for sønnen min er jo skuffet. Han skulle jo reist i morgen å vært med venn i nydelig sommer vær en uke. Hva finne på? Anonymkode: 11e47...baa Har sønnen din vært hos deg nå som du har ligget i sengen helt til kl 20 på kvelden? Dette er noe du bør ta opp med terapeuten din, for det sier hvordan du fungerer for tiden. Hvorfor skal vi si hva du skal finne på? Du har fått lange lister tidligere, HI - se på dem. Skuffelser er det utallige av i livet, som tidligere sagt, man må bare fortsette å gjøre en egeninnsats, for det er ved å fortsette man vil få det bedre! Gå og legg deg og stå opp tidlig i morgen slik at du føler du får noe ut av dagen! Anonymkode: 1dd25...715
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #44 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Jo, har betalt billetten på forhånd og ikke fått i rettur, men tenkte jo at han måtte hatt 3-4 tusen i lommepenger. Men en sånn tur ville gjerne blitt dyrere enn det på oss to? Anonymkode: 11e47...baa Sjekk det. 2-3 overnattinger holder, og trenger ikke være femstjerners hotell 🙂 Anonymkode: baebc...515
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #45 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Har sønnen din vært hos deg nå som du har ligget i sengen helt til kl 20 på kvelden? Dette er noe du bør ta opp med terapeuten din, for det sier hvordan du fungerer for tiden. Hvorfor skal vi si hva du skal finne på? Du har fått lange lister tidligere, HI - se på dem. Skuffelser er det utallige av i livet, som tidligere sagt, man må bare fortsette å gjøre en egeninnsats, for det er ved å fortsette man vil få det bedre! Gå og legg deg og stå opp tidlig i morgen slik at du føler du får noe ut av dagen! Anonymkode: 1dd25...715 Det har han, men var ute en god del timer. Sant det du sier om skuffelser og livet. Jeg skal se på de og gjøre noe disse dagene før han reiser til faren fra søndag og 2 uker der. Skal opp tidligere i morgen ja. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #46 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mat må du ha hjemme, mange aktiviteter er gratis, men fly og hotell koster jo litt. Men dere har pengene fra sønnen sin ferietur? Anonymkode: e5c7c...698 Det er sant. Nå skal han til faren på søndag og være to uker. Men vi skal ha en uke sammen i august. Så da gjerne vi skulle finne oss en sånn tur. Dersom det ikke skulle bli hyttetur med en venn i klassen hans og moren og oss. Håper det blir. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #47 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Sjekk det. 2-3 overnattinger holder, og trenger ikke være femstjerners hotell 🙂 Anonymkode: baebc...515 Det trenger det ikke 😊 Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #48 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Der kom kanselleringen på sønnen min sin tur + en venninne og sønnen skulle komme på besøk i ferien kommer heller ikke. Beste sommeren så langt. Ikke stått opp i dag! Anonymkode: 11e47...baa Seriøst? Legger du deg under dyna med engang du møter litt motstand? Man kan faktisk velge hvordan man tar det. Anonymkode: c3484...1c8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #49 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Det har han, men var ute en god del timer. Sant det du sier om skuffelser og livet. Jeg skal se på de og gjøre noe disse dagene før han reiser til faren fra søndag og 2 uker der. Skal opp tidligere i morgen ja. Anonymkode: 11e47...baa Helt seriøst, HI - du kan ikke ligge absolutt hele dagene når du har sønnen din der. Selv ikke om han er ute av huset noen timer. Nå må du gjøre alvor av å søke mer helsehjelp! Har du kontaktet kommunens psykiatriske sykepleier, legen din, psykologen? Nå må du bare komme deg opp i normal tid på morgenen og være der for sønnen din - selv om han skulle være ute med kompiser. For når du ligger i senga hele dagen så påvirker du ham negativt også, og det er jeg helt overbevist om at du ikke ønsker å gjøre. Så ring de telefonene du må i morgen tidlig, og sett opp en plan for de neste dagene og ukene. Gi dagene dine innhold! Anonymkode: 1dd25...715
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #50 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Seriøst? Legger du deg under dyna med engang du møter litt motstand? Man kan faktisk velge hvordan man tar det. Anonymkode: c3484...1c8 Jeg gjorde det i dag. Er ikke så sterk alltid. Anonymkode: 11e47...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå