Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Der kom kanselleringen på sønnen min sin tur + en venninne og sønnen skulle komme på besøk i ferien kommer heller ikke. Beste sommeren så langt. Ikke stått opp i dag! Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Det er selvfølgelig kjipt, men samtidig tenker jeg man burde trekke nesa vekk fra ens rævhøl av og til også! Du har sikkert flyktninger fra Ukraina bosatt i kommunen. Sammenlikn din situasjon med deres og stå opp. Anonymkode: c26be...a2c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Man kan da ikke la seg overvelde sånn av noen skuffelser, særlig ikke når man har barn.... Livet flyter ikke alltid på en sky altså, noen bølgedaler og skuffelser må man regne med. Det er viktig at vi lærer barna våre at det er lov å bli både skuffet og lei seg, men at man likevel må gjøre det beste ut av tingene som de er. Å ligge i senga og være sur hele dagen slutter vi med etter puberteten. Anonymkode: 424b2...8c3
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Turen for å møte familien min ble avlyst. Jeg har ikke sett dem på fem år. Jeg er kronisk syk og har store smerter, og i fjor døde mannen min. Jeg står visst opp allikevel. Anonymkode: 83866...062
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Der kom kanselleringen på sønnen min sin tur + en venninne og sønnen skulle komme på besøk i ferien kommer heller ikke. Beste sommeren så langt. Ikke stått opp i dag! Anonymkode: 11e47...baa Når sånt skjer så er det kun opp til deg selv hvordan du velger å håndtere det. Enten så kan du grave deg ned eller så finner du løsninger. Valget er ditt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 Men det er jo supert! Enda en ting å føre på Tussi-listen! Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Der kom kanselleringen på sønnen min sin tur + en venninne og sønnen skulle komme på besøk i ferien kommer heller ikke. Beste sommeren så langt. Ikke stått opp i dag! Anonymkode: 11e47...baa Skjønner at du er skuffet når du har sett frem til besøk. Ikke vanskelig å forstå det. Det gjør ingenting om du ligger i senga om det hjelper. Anonymkode: bb668...7cd
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #8 Skrevet 13. juli 2022 I år er det mange som har fått tur avlyst/ikke fått besøk. Hvorfor er det så synd på deg at du ikke orker å stå opp? Lider du av depresjon i tillegg? Anonymkode: 53550...0d4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #9 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Der kom kanselleringen på sønnen min sin tur + en venninne og sønnen skulle komme på besøk i ferien kommer heller ikke. Beste sommeren så langt. Ikke stått opp i dag! Anonymkode: 11e47...baa Ja, du har det vondt... Anonymkode: 2821b...5f4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #10 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er selvfølgelig kjipt, men samtidig tenker jeg man burde trekke nesa vekk fra ens rævhøl av og til også! Du har sikkert flyktninger fra Ukraina bosatt i kommunen. Sammenlikn din situasjon med deres og stå opp. Anonymkode: c26be...a2c Er så lei av sånne kommentarer!! Jada det finnes ALLTID noen som har det verre. Men HI synes det er kjipt å ikke få treffe sønnen sin i sommer. Det er den situasjonen HUN er i. Man kan vel ikke til enhver tid dra frem de som har de enda verre. Da er det ikke lov å klage på bensinpriser og strøm da? For det finnes jo faktisk de som hverken har elektrisitet eller bil!! Helt latterlig å kommentere slikt. Skjønner situasjonen din er veldig kjip HI. Venter selv i spenning på om jeg får ferien ødelagt eller ikke pga den helv_ flystreiken. Anonymkode: 34e25...d21
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #11 Skrevet 13. juli 2022 Jada, det er kjipt, ser den. Ta deg en dag i senga, og furt ferdig. I morgen kommer en ny dag! Da står du opp, og finner løsninger, i stedet for å grave deg ned. Anonymkode: b302a...de8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #12 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er så lei av sånne kommentarer!! Jada det finnes ALLTID noen som har det verre. Men HI synes det er kjipt å ikke få treffe sønnen sin i sommer. Det er den situasjonen HUN er i. Man kan vel ikke til enhver tid dra frem de som har de enda verre. Da er det ikke lov å klage på bensinpriser og strøm da? For det finnes jo faktisk de som hverken har elektrisitet eller bil!! Helt latterlig å kommentere slikt. Skjønner situasjonen din er veldig kjip HI. Venter selv i spenning på om jeg får ferien ødelagt eller ikke pga den helv_ flystreiken. Anonymkode: 34e25...d21 Hi får treffe sønnen. Det er hans feriereise med en annen familie som er kansellert. Hi har skrevet tråd på tråd om hvor ille det er at hun ikke har noen planer mens sønnen er på ferie. Og nå er det minst like ille at hun ikke får alenetid. Hun har heller ikke lyst å finne på noe annet når planene ble endret, fordi alt er helt umulig. Vi kjenner hi etterhvert, skjønner du. Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #13 Skrevet 13. juli 2022 Da er det på høy tid du står opp og får noe ut av dagen. Anonymkode: 9c889...633
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #14 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hi får treffe sønnen. Det er hans feriereise med en annen familie som er kansellert. Hi har skrevet tråd på tråd om hvor ille det er at hun ikke har noen planer mens sønnen er på ferie. Og nå er det minst like ille at hun ikke får alenetid. Hun har heller ikke lyst å finne på noe annet når planene ble endret, fordi alt er helt umulig. Vi kjenner hi etterhvert, skjønner du. Anonymkode: e5c7c...698 Jaja okej mulig HI er en sutrepave. Kjenner ikke historien hennes. Men uansett får man ikke lov å klage på noe lenger fordi det som sagt alltid finnes de som har det verre… Vi lever det liv vi lever og har de problem vi har. Jmf med sult og krig så er våre problem som oftest ikke noe. Det er vi klar over. Men det er fortsatt lov å bli irritert på en kansellert reise. Anonymkode: 34e25...d21
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #15 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jada, det er kjipt, ser den. Ta deg en dag i senga, og furt ferdig. I morgen kommer en ny dag! Da står du opp, og finner løsninger, i stedet for å grave deg ned. Anonymkode: b302a...de8 Dette! Det er lov å vera skuffet og ta seg tid til å «sørge» over kjipe hendelser. Både store og små! I morgen er det ny dag! Bruk den dagen på å finne kjekke alternativer! Anonymkode: 254a2...da0
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Da er det på høy tid du står opp og får noe ut av dagen. Anonymkode: 9c889...633 Du er ikke moren hennes, er du det? Anonymkode: bb668...7cd
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #17 Skrevet 13. juli 2022 Kom meg opp nå. I dag like deppa som været. Får prøve å finne alternativer i morgen for sønnen min er jo skuffet. Han skulle jo reist i morgen å vært med venn i nydelig sommer vær en uke. Hva finne på? Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #18 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men det er jo supert! Enda en ting å føre på Tussi-listen! Anonymkode: e5c7c...698 Jeg likte aldri Tussi. Fikk ikke til å sette ord på det som barn. Anonymkode: 48dad...3b5
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #19 Skrevet 13. juli 2022 Hva finne på? Hva har du lyst til da? Du må jo gjøre det du har lyst til, ikke det andre sier at du skal! Anonymkode: 12bfb...6dc
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #20 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Kom meg opp nå. I dag like deppa som været. Får prøve å finne alternativer i morgen for sønnen min er jo skuffet. Han skulle jo reist i morgen å vært med venn i nydelig sommer vær en uke. Hva finne på? Anonymkode: 11e47...baa Hvorfor skal vi orke å komme forslag - igjen? Hva har du i din nærhet, hvor mye penger har du til rådighet og hva er interessene deres? Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #21 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal vi orke å komme forslag - igjen? Hva har du i din nærhet, hvor mye penger har du til rådighet og hva er interessene deres? Anonymkode: e5c7c...698 Skjønner. Det er greit. Trenger ikke det da. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #22 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Skjønner. Det er greit. Trenger ikke det da. Anonymkode: 11e47...baa Men svar på spørsmålene mine da!? Du er virkelig en helt egen skala irriterende 😂 Anonymkode: e5c7c...698
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #23 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men svar på spørsmålene mine da!? Du er virkelig en helt egen skala irriterende 😂 Anonymkode: e5c7c...698 Du skriver jo hvorfor dere skal gidde så da har du vel egentlig sagt at du ikke er interessert i å svare. Anonymkode: 11e47...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #24 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er så lei av sånne kommentarer!! Jada det finnes ALLTID noen som har det verre. Men HI synes det er kjipt å ikke få treffe sønnen sin i sommer. Det er den situasjonen HUN er i. Man kan vel ikke til enhver tid dra frem de som har de enda verre. Da er det ikke lov å klage på bensinpriser og strøm da? For det finnes jo faktisk de som hverken har elektrisitet eller bil!! Helt latterlig å kommentere slikt. Skjønner situasjonen din er veldig kjip HI. Venter selv i spenning på om jeg får ferien ødelagt eller ikke pga den helv_ flystreiken. Anonymkode: 34e25...d21 Ta deg en bolle. Anonymkode: 2821b...5f4
Luksusdyret Skrevet 13. juli 2022 #25 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er så lei av sånne kommentarer!! Jada det finnes ALLTID noen som har det verre. Men HI synes det er kjipt å ikke få treffe sønnen sin i sommer. Det er den situasjonen HUN er i. Man kan vel ikke til enhver tid dra frem de som har de enda verre. Da er det ikke lov å klage på bensinpriser og strøm da? For det finnes jo faktisk de som hverken har elektrisitet eller bil!! Helt latterlig å kommentere slikt. Skjønner situasjonen din er veldig kjip HI. Venter selv i spenning på om jeg får ferien ødelagt eller ikke pga den helv_ flystreiken. Anonymkode: 34e25...d21 Dette. Bare fordi det er krig i verden og fattige barn sulter, betyr det ikke at man skal være hoppende glad for å ikke se familien sin i sommerferien på grunn av ENDA noe dritt som skjer, tredje sommeren på rad. Folk har forskjellig smertegrense for å være borte fra familien sin. Her bestilte vi med andre selskaper enn SAS, selv om det ble mye dyrere. Heldigvis var vi sent ute med å bestille, sånn at vi ikke tapte noe. Men vi ferierer hver for oss i år, og jeg synes det er litt småkjipt, men greit. Naboen er i samme situasjon, og hun takler det mye dårligere. For henne er ferie sammen med mannen selve definisjonen av ferie. Så vi er altså to damer i samme alder, med samme bakgrunn og fra samme nabolag som takler den samme hendelsen på to forskjellige måter. Ut fra flere av svarene her sanser jeg at mange har en kjip ferie. Så mye edder, galle og skadefryd som gjennomsyrer tråden viser at de som skriver slik ikke har det så godt og kanskje bør gå inn i seg selv. Det er sommerferie, cheer up, folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå