Gå til innhold

Sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva foretrekker dere vedr barbering / voksing nede damer. Stort sett har jeg tatt bare bikinilinke og barbert så det er et jevnt, tynt lag. Noen ganger tatt alt.... nå har jeg lyst til å prøve noe nytt, men vet ikke om jeg tør vokse. Menn, hva liker dere? Er en kvinne på 47, og har en ny  beiler. Klar for å sprite litt opp....

Anonymkode: 272e9...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 27.5.2022 den 17.03):

Hva foretrekker dere vedr barbering / voksing nede damer. Stort sett har jeg tatt bare bikinilinke og barbert så det er et jevnt, tynt lag. Noen ganger tatt alt.... nå har jeg lyst til å prøve noe nytt, men vet ikke om jeg tør vokse. Menn, hva liker dere? Er en kvinne på 47, og har en ny  beiler. Klar for å sprite litt opp....

Anonymkode: 272e9...b50

Hei

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør: Som mann liker jeg både kort og frisert, og helt glattbarbert. Glattbarbert er nok førstevalget da jeg elsker å bruke tunga der nede. Så dersom du setter pris på å bli slikket bør du velge det. Velg det du selv er mest komfortabel med. Det er helt nydelig å slikke en kvinne som har frisert hårvekst også, tunga er jo mest der den deilige smaken er, og der er det jo ikke hår.

Anonymkode: c0059...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full busk på voksne kvinner. Er jo som kjent også mer hygienisk. 

Anonymkode: 1276e...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kortklipt er penest. Viser formene der nede, men likevel naturlig og vakkert. 

Barbert går også an, men det blir lett pigger, røde nupper eller andre mindre estetiske sider ved det. 

Full busk går også an, selv om det kan bli litt mye hår i omløp.

Egentlig: Det der nede er vakkert uansett. Du kan ikke trå så veldig feil her.

Anonymkode: 05771...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...