Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Han leser meldinger, og sjekker loggen og leser hva jeg leser. Ja, vi sliter i forholdet. Hvordan forholde seg til at han gjør det? Konfrontere? Anonymkode: bcbe7...eaf
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Ha kode så han ikke kommer inn på den. Anonymkode: df001...96b
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ha kode så han ikke kommer inn på den. Anonymkode: df001...96b Den er koblet opp på felles-iPaden, og det er derfra han går inn. HI Anonymkode: bcbe7...eaf
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Dette er jo verdens enkleste problem å løse! Du må bytte passord på alt du eier og har. Anonymkode: 4f1ab...0f8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 Skrifte til å bruke fingeravtrykk istedenfor kode for å låse opp telefonen Anonymkode: 00263...d59
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 Sett på kode asap. Og snakk med ham. Slik kan han ikke holde på. Det dr faktisk ikke lov. Anonymkode: 19519...249
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Den er koblet opp på felles-iPaden, og det er derfra han går inn. HI Anonymkode: bcbe7...eaf Da fjerner du den koblingen Anonymkode: 00263...d59
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Den er koblet opp på felles-iPaden, og det er derfra han går inn. HI Anonymkode: bcbe7...eaf Logg ut av denne paden, snarest! Anonymkode: 4f1ab...0f8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 Med mindre du har brutt tilliten hans og godtatt at han trenger det for å at han skal kjenne tillit til deg igjen, så er det bare å bytte kode. Hva ville han sagt om du gjorde det samme?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Logg ut av denne paden, snarest! Anonymkode: 4f1ab...0f8 Hvordan? Da mister barna alt av Netflix, Disney, nrk super osv HI Anonymkode: bcbe7...eaf
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 minutt siden): Med mindre du har brutt tilliten hans og godtatt at han trenger det for å at han skal kjenne tillit til deg igjen, så er det bare å bytte kode. Hva ville han sagt om du gjorde det samme? Nei, det har jeg ikke. Men jeg mistenker at han tror jeg er utro. HI Anonymkode: bcbe7...eaf
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #12 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvordan? Da mister barna alt av Netflix, Disney, nrk super osv HI Anonymkode: bcbe7...eaf Nei det gjør de ikke. Du bare legger inn de appene på iPaden, og logger inn. Den trenger ikke å være koblet sammen med din telefon for at de skal ha tilgang til det Anonymkode: 00263...d59
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #13 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei det gjør de ikke. Du bare legger inn de appene på iPaden, og logger inn. Den trenger ikke å være koblet sammen med din telefon for at de skal ha tilgang til det Anonymkode: 00263...d59 Hvordan fjerner jeg koblingen? HI Anonymkode: bcbe7...eaf
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. mai 2022 #14 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei, det har jeg ikke. Men jeg mistenker at han tror jeg er utro. HI Anonymkode: bcbe7...eaf Er han generelt sykelig sjalu eller har det skjedd noe spesielt siden han tror det?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #15 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvordan fjerner jeg koblingen? HI Anonymkode: bcbe7...eaf Tror det letteste vi være å opprette en ny Apple ID konto som du bruker på iPaden, og laster ned de appene ungene trenger på den. Anonymkode: 00263...d59
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #16 Skrevet 21. mai 2022 En så komplett mangel på tillit, det hadde jeg ikke orket å leve med, rett og slett (forutsetter at du ikke har vært utro eller ellers gjort noe som gir ham grunn til å ikke stole på deg). Har han ingen grunner for dette så er hans kontrollbehov så stort at jeg tviler på at det kan endres. Skulle jeg likevel gitt ham en sjanse så ville det krevd at han ble med i parterapi så lenge jeg fant det nødvendig og at han fulgte opp behandlingsopplegget. Er han sjalu måtte han i tillegg gått til psykolog for egne problemer. Men jeg tror ikke jeg hadde orket å gå den veien, for det er en lang vei å gå før slike ev. blir bra - og da må de selv først både innrømme problemene de har OG være villige til og ønske å endre seg OG være villig til å gjøre alt de må (behandling, endre egen adferd osv.). Anonymkode: 85c32...a89
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #17 Skrevet 21. mai 2022 Du trenger kun å slå av sync mot andre enheter. Det gjør du på din telefon; innstillinger - generelt - meldinger Anonymkode: 31000...f5f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #18 Skrevet 21. mai 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 minutter siden): Er han generelt sykelig sjalu eller har det skjedd noe spesielt siden han tror det? Jeg er forelsket i en annen og han mistenker det. Jeg har ikke gjort noe med den andre. Ingenting. Han har spurt meg, og jeg har nektet. Jeg har kun googlet og lest om det å være forelsket i en annen, og nå har han altså sjekket iPaden og funnet det i loggen. Off, dette kan bli stygt. HI Anonymkode: bcbe7...eaf
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. mai 2022 #19 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg er forelsket i en annen og han mistenker det. Jeg har ikke gjort noe med den andre. Ingenting. Han har spurt meg, og jeg har nektet. Jeg har kun googlet og lest om det å være forelsket i en annen, og nå har han altså sjekket iPaden og funnet det i loggen. Off, dette kan bli stygt. HI Anonymkode: bcbe7...eaf Har han begrunnet sin mistanke i ditt søk? Han kan ikke fortsette på denne måten ihvertfall. Nå har han sikkert mange gode sider, men har du prøvd å «forstå» han og angripe problemet på den måten? Noe a la at det er vondt å ikke stole på partneren sin, men et forhold kan likevel ikke fortsette om man ikke gjør det. Han må enten bestemme seg for å tro deg, eller dere kan dra i parterapi om han føler det er nødvendig. Det er uansett aldri bortkastet. Dersom han ikke kan/vil stole på deg, bør dere begynne å avslutte forholdet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #20 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg er forelsket i en annen og han mistenker det. Jeg har ikke gjort noe med den andre. Ingenting. Han har spurt meg, og jeg har nektet. Jeg har kun googlet og lest om det å være forelsket i en annen, og nå har han altså sjekket iPaden og funnet det i loggen. Off, dette kan bli stygt. HI Anonymkode: bcbe7...eaf Selv om du ikke har gjort noe med den andre mannen så har du mest trolig begynt å oppføre deg på en annen måte som har gitt ham en mistanke, som så ble nærmest bekreftet når han så hva du har søkt på. Om han aldri har sjekket mobil osv. tidligere, så tenker jeg dette fint kan reddes om du er ærlig, at det er en du liker, men at dere aldri har gjort noe sammen, at du har valgt å være trofast mot samboer, men at du googlet temaet. Er du åpen om det så trenger han kanskje ikke sjekke deg. Uansett er nok tilliten brutt fra begges side, så dere har en jobb å gjøre sammen. Jeg tror også hvor du har møtt denne andre spiller inn på hvordan mannen din takler deg - om det er en du fint kan unngå videre, eller om det er en du ser hyppig (jobb, venner, hobby eller lignende). Du burde nevnt at du er forelsket i en annen da du skrev hovedinnlegget. Det forsvarer ikke at han har sjekket mobilen og søkehistorikken din, men det kan forklare hvorfor han har gjort det. For personer som er forelsket oppfører seg som regel annerledes enn de gjør når de ikke er det, små ting andre kan legge merke til, som man selv ikke tenker på. Anonymkode: 85c32...a89
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #21 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Den er koblet opp på felles-iPaden, og det er derfra han går inn. HI Anonymkode: bcbe7...eaf Avslutt tilgangen der. Og legg inn fingeravtrykk-ID. Og flytt. Mannen er jo en psycho... Anonymkode: a64d0...bfa
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #22 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Selv om du ikke har gjort noe med den andre mannen så har du mest trolig begynt å oppføre deg på en annen måte som har gitt ham en mistanke, som så ble nærmest bekreftet når han så hva du har søkt på. Om han aldri har sjekket mobil osv. tidligere, så tenker jeg dette fint kan reddes om du er ærlig, at det er en du liker, men at dere aldri har gjort noe sammen, at du har valgt å være trofast mot samboer, men at du googlet temaet. Er du åpen om det så trenger han kanskje ikke sjekke deg. Uansett er nok tilliten brutt fra begges side, så dere har en jobb å gjøre sammen. Jeg tror også hvor du har møtt denne andre spiller inn på hvordan mannen din takler deg - om det er en du fint kan unngå videre, eller om det er en du ser hyppig (jobb, venner, hobby eller lignende). Du burde nevnt at du er forelsket i en annen da du skrev hovedinnlegget. Det forsvarer ikke at han har sjekket mobilen og søkehistorikken din, men det kan forklare hvorfor han har gjort det. For personer som er forelsket oppfører seg som regel annerledes enn de gjør når de ikke er det, små ting andre kan legge merke til, som man selv ikke tenker på. Anonymkode: 85c32...a89 Han har ikke rett til å være tankepoliti uansett. Anonymkode: a64d0...bfa
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #23 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Han har ikke rett til å være tankepoliti uansett. Anonymkode: a64d0...bfa Det skrev jeg vel heller ikke. Jeg har også svart tidligere i tråden hvor jeg svarte etter den informasjonen HI på det tidspunktet hadde gitt. Leseforståelse er ikke en gul bil... Anonymkode: 85c32...a89
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #24 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det skrev jeg vel heller ikke. Jeg har også svart tidligere i tråden hvor jeg svarte etter den informasjonen HI på det tidspunktet hadde gitt. Leseforståelse er ikke en gul bil... Anonymkode: 85c32...a89 Jo, du skrev at tilliten mellom de to var brutt i og med at hun var forelsket. Det er den virkelig ikke. Hva hun tenker og føler inni seg er ikke et "tillitsbrudd", men hva hun evt GJØR med det kan bli et tillitsbrudd. Det er to meget ulike ting. Anonymkode: a64d0...bfa
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #25 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Selv om du ikke har gjort noe med den andre mannen så har du mest trolig begynt å oppføre deg på en annen måte som har gitt ham en mistanke, som så ble nærmest bekreftet når han så hva du har søkt på. Om han aldri har sjekket mobil osv. tidligere, så tenker jeg dette fint kan reddes om du er ærlig, at det er en du liker, men at dere aldri har gjort noe sammen, at du har valgt å være trofast mot samboer, men at du googlet temaet. Er du åpen om det så trenger han kanskje ikke sjekke deg. Uansett er nok tilliten brutt fra begges side, så dere har en jobb å gjøre sammen. Jeg tror også hvor du har møtt denne andre spiller inn på hvordan mannen din takler deg - om det er en du fint kan unngå videre, eller om det er en du ser hyppig (jobb, venner, hobby eller lignende). Du burde nevnt at du er forelsket i en annen da du skrev hovedinnlegget. Det forsvarer ikke at han har sjekket mobilen og søkehistorikken din, men det kan forklare hvorfor han har gjort det. For personer som er forelsket oppfører seg som regel annerledes enn de gjør når de ikke er det, små ting andre kan legge merke til, som man selv ikke tenker på. Anonymkode: 85c32...a89 Jeg valgte å utelate det at jeg er forelsket i en annen fra hovedinnlegget fordi det ikke var det som var fokus i denne tråden. Jeg vet at tråden da hadde sklidd ut til å ikke handle om det jeg spurte om - hvordan jeg skal reagere på at han har vært og snoket på loggen og søkehistorikken min. Jeg konfronterte han med det forresten, og han blånekter. Jeg vet han har sjekket, for jeg har lagt ut «feller.» Likevel nekter han. Jeg sa at «ok, godt å høre at du ikke har gjort det, for det er massivt tillitsbrudd.» Siden har han vært rar og nærmest apatisk. Jeg er altså så i tvil på hele forholdet nå, jeg vet ikke om jeg ønsker å reparere dette. HI Anonymkode: bcbe7...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå