Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Jeg har ikke fått med meg alle detaljene, men synes i utgangspunktet at folk er litt drøye med Amber Heard. Hvorfor går alle utfra at hun lyger? Anonymkode: 845f2...c24
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Etter hva jeg har fått med meg så har de vært to i dette forholdet som har vært både voldelige og som har drevet psykisk vold. Depp har også drevet materiell vold, og han har ruset seg og det er blitt kjent at han har vært ekstremt sjalu i flere forhold. Det er liten tvil om at Amber Heard lyver. Det er lett å se på mimikk og kroppsspråk og på grunn av endring i forklaringer. Jeg tror likevel at Depp har slått henne, men at hun nå legger på mye som er oppspinn, og dette taper hun mye på. Hun har dessuten vært voldelig selv, noe hun har innrømmet. Jeg tror nok Depp blir forsvart fordi han er den han er, og at Amber Heard får så mye motstand på grunn av at hun aldri har vært særlig godt likt. Og som sagt så er det nok åpenbart at hun overdriver volden fra Depp. Jeg tror oppriktig at hun har slitt i forholdet deres, og at han har vært veldig sjalu, unnvikende og veldig mye ruset og aggresiv. Jeg syns også at oppførselen hans under rettsaken har vært dårlig med flåsete oppførsel og overdreven samhandling med ene advokaten. Ganske patetisk med andre ord. Han virker likevel mer troverdig enn Heard, det skal han ha. Anonymkode: e35df...4d5
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Fordi han er mann. I voldtektssaker i Norge blir kvinnen forsøkt diskreditert uansett, kanskje hun la opp til det, gikk utfordrende kledd, var horete osv. Stakkars mannen som får stempel på seg som voldtektsforbryter, fremtiden hans blir jo ødelagt. I Kirkenes-saken der en norsk mann drepte sin thailandske kone og hennes sønn trodde ikke politiet på henne da hun oppsøkte dem noen dager før drapet. Numedal-knivstikking - besøksforbud som ikke ble overholdt, og ingen brydde seg. Anonymkode: c12d5...de7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Jeg har ikke fulgt med i saken, så jeg vet ingen ting om faktiske beviser. Men Johnny Depp har jo vært berømt og beundret som en dyktig skuespiller i årevis og en slik status gjør at folk på en måte tror de kjenner han. Amber Heard hadde knapt noen hørt om før dette, så hun må overbevise mer for å bli trodd. Anonymkode: 44ac9...c64
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Fordi han er mann. I voldtektssaker i Norge blir kvinnen forsøkt diskreditert uansett, kanskje hun la opp til det, gikk utfordrende kledd, var horete osv. Stakkars mannen som får stempel på seg som voldtektsforbryter, fremtiden hans blir jo ødelagt. I Kirkenes-saken der en norsk mann drepte sin thailandske kone og hennes sønn trodde ikke politiet på henne da hun oppsøkte dem noen dager før drapet. Numedal-knivstikking - besøksforbud som ikke ble overholdt, og ingen brydde seg. Anonymkode: c12d5...de7 Og det der er nok dessverre også en del av saken. Anonymkode: 44ac9...c64
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Fordi han er mann. I voldtektssaker i Norge blir kvinnen forsøkt diskreditert uansett, kanskje hun la opp til det, gikk utfordrende kledd, var horete osv. Stakkars mannen som får stempel på seg som voldtektsforbryter, fremtiden hans blir jo ødelagt. I Kirkenes-saken der en norsk mann drepte sin thailandske kone og hennes sønn trodde ikke politiet på henne da hun oppsøkte dem noen dager før drapet. Numedal-knivstikking - besøksforbud som ikke ble overholdt, og ingen brydde seg. Anonymkode: c12d5...de7 Du vet at rettssaken det er snakk om her er i usa? Han blir nok trodd mest på pga at han er Johnny Depp og fordi eksen fremstår svært lite troverdig under vitneforklaringene sine. Men OM det nå er slik at Depp er det monsteret hun hevder så er det ikke så rart at hun er desperat etter å bli trodd. Mange som blir mishandlet opplever at voldsmannen viser en helt annen personlighet blant andre, og man ser (i de få klippene jeg har sett) at Depp er svært selvsikker der han sitter med advokaten sin. Hva som har skjedd og hvem som har vært voldelig mot hvem vet jeg ikke, men at de har levd i et helvete er jo bevist gjennom (hennes?) lydopptak og videoer. Anonymkode: 45a1d...918
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 Hvis dere vil se noen som er sykelig opptatt av stjerner som faller så kan dere se her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1572379-rettssaken-johnny-depp-v-amber-heard-starter-mandag-11-april-kameraer-blir-tillatt-i-salen-dette-blir-et-sirkus/#comments Galskap satt i system. Anonymkode: 45a1d...918
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du vet at rettssaken det er snakk om her er i usa? Han blir nok trodd mest på pga at han er Johnny Depp og fordi eksen fremstår svært lite troverdig under vitneforklaringene sine. Men OM det nå er slik at Depp er det monsteret hun hevder så er det ikke så rart at hun er desperat etter å bli trodd. Mange som blir mishandlet opplever at voldsmannen viser en helt annen personlighet blant andre, og man ser (i de få klippene jeg har sett) at Depp er svært selvsikker der han sitter med advokaten sin. Hva som har skjedd og hvem som har vært voldelig mot hvem vet jeg ikke, men at de har levd i et helvete er jo bevist gjennom (hennes?) lydopptak og videoer. Anonymkode: 45a1d...918 Jeg tror at begge var like jævlige mot hverandre. Men mens vold hos menn forklares ut fra deres maskuline egenskaper, testosteron osv, blir vold hos kvinner ansett som noe mye verre og totalt uakseptabelt. Anonymkode: c12d5...de7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror at begge var like jævlige mot hverandre. Men mens vold hos menn forklares ut fra deres maskuline egenskaper, testosteron osv, blir vold hos kvinner ansett som noe mye verre og totalt uakseptabelt. Anonymkode: c12d5...de7 Det er jo noe stort tull! Det er ingen som unnskylder en mann som er voldelig mot partneren eller barna sine med at han er maskulin og har testosteron! For noe sludder du kan komme med. Menn som slår er det minst mandige som finnes. Anonymkode: 45a1d...918
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 Jeg velger stort sett å tro på kvinner, men denne gangen tror jeg på mannen. Tidligere kjærester har sagt dette ikke har skjedd med dem, folk har kommet med støtteerklæringer i tur og orden. Her handler vel for øvrig ikke saken om hvem som har slått hvem, men at noen har bedrevet ærekrenkelser ved å si at man har blitt slått uten at dette er tatt hånd om juridisk sett. Det har ruinert karrieren til Depp, og jeg forstår godt at han blir forbannet av det. Dessuten fremstår Heard som relativt ustabil, og det gagner ikke saken hennes. Anonymkode: a2c80...c15
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er jo noe stort tull! Det er ingen som unnskylder en mann som er voldelig mot partneren eller barna sine med at han er maskulin og har testosteron! For noe sludder du kan komme med. Menn som slår er det minst mandige som finnes. Anonymkode: 45a1d...918 Jeg forteller bare om det som skjer i rettssystemet, ikke hvordan det burde være. Anonymkode: c12d5...de7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #12 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg velger stort sett å tro på kvinner, men denne gangen tror jeg på mannen. Tidligere kjærester har sagt dette ikke har skjedd med dem, folk har kommet med støtteerklæringer i tur og orden. Her handler vel for øvrig ikke saken om hvem som har slått hvem, men at noen har bedrevet ærekrenkelser ved å si at man har blitt slått uten at dette er tatt hånd om juridisk sett. Det har ruinert karrieren til Depp, og jeg forstår godt at han blir forbannet av det. Dessuten fremstår Heard som relativt ustabil, og det gagner ikke saken hennes. Anonymkode: a2c80...c15 Jeg har vært med en voldelig mann som aldri utøvde vold mot sin ekskone. Betyr det da at jeg ikke skulle ha blitt trodd? Anonymkode: c12d5...de7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #13 Skrevet 21. mai 2022 Fordi hun er et null som prøver å kapitalisere på å ha hekket på en kjendis. Anonymkode: cf1be...744
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #14 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært med en voldelig mann som aldri utøvde vold mot sin ekskone. Betyr det da at jeg ikke skulle ha blitt trodd? Anonymkode: c12d5...de7 Nei, du fortjente det sikkert. Anonymkode: cf1be...744
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #15 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Fordi hun er et null som prøver å kapitalisere på å ha hekket på en kjendis. Anonymkode: cf1be...744 Men det burde ikke spille noen rolle bevismessig. I en rett skal man ikke frikjenne noen fordi han eller hun er sympatisk, eller fordi motparten er ufyselig. Anonymkode: c12d5...de7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #16 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, du fortjente det sikkert. Anonymkode: cf1be...744 Overhodet ikke. Hvorfor mener du at jeg fortjente psykisk og fysisk vold, trusler og vold foran barna? Nå er jeg spent. Anonymkode: c12d5...de7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #17 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men det burde ikke spille noen rolle bevismessig. I en rett skal man ikke frikjenne noen fordi han eller hun er sympatisk, eller fordi motparten er ufyselig. Anonymkode: c12d5...de7 Det blir det nok ikke gjort i rettssalen heller, her var spørsmålet hvorfor ‘folk’ holder med Depp. Anonymkode: 45a1d...918
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #18 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Overhodet ikke. Hvorfor mener du at jeg fortjente psykisk og fysisk vold, trusler og vold foran barna? Nå er jeg spent. Anonymkode: c12d5...de7 Godt mulig det også, men jeg mente du fortjente å bli trodd. Anonymkode: cf1be...744
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #19 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det blir det nok ikke gjort i rettssalen heller, her var spørsmålet hvorfor ‘folk’ holder med Depp. Anonymkode: 45a1d...918 Nettopp. Og "folk" er også meddommere. Nettopp derfor blir det nesten umulig å dømme noen for voldtekt i Norge og flere andre land, uansett. Fordi meddommere synes synd og frikjenner. Anonymkode: c12d5...de7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #20 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Overhodet ikke. Hvorfor mener du at jeg fortjente psykisk og fysisk vold, trusler og vold foran barna? Nå er jeg spent. Anonymkode: c12d5...de7 Selvsagt fortjente du det ikke! Men det er nok vanskelig å bli trodd når ingen tidligere kjærester har opplevd han som voldelig og ingen, bortsett fra søsteren, har sett han utøve vold mot henne. Og vi snakker om Depp og frue, ikke deg. Anonymkode: 45a1d...918
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #21 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Godt mulig det også, men jeg mente du fortjente å bli trodd. Anonymkode: cf1be...744 Ro, ro til fiskeskjær. Anonymkode: c12d5...de7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #22 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt fortjente du det ikke! Men det er nok vanskelig å bli trodd når ingen tidligere kjærester har opplevd han som voldelig og ingen, bortsett fra søsteren, har sett han utøve vold mot henne. Og vi snakker om Depp og frue, ikke deg. Anonymkode: 45a1d...918 Men situasjonen blir den samme. Ingen opplevde min eks som voldelig psykopat, derfor trodde ingen på meg. Anonymkode: c12d5...de7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #23 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ro, ro til fiskeskjær. Anonymkode: c12d5...de7 Ok. Du er en av dem! Anonymkode: 45a1d...918
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #24 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ro, ro til fiskeskjær. Anonymkode: c12d5...de7 Og der blir det straks fristende. Hva er det med deg? Anonymkode: cf1be...744
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #25 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men situasjonen blir den samme. Ingen opplevde min eks som voldelig psykopat, derfor trodde ingen på meg. Anonymkode: c12d5...de7 Jeg driter faktisk i hva som har skjedd med deg, det er ikke det tråden handler om! Anonymkode: 45a1d...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå