Gå til innhold

Uvaksinert og dårlig av korona?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

På akkurat samme måte som alle koronadødsfallene i Norge og. Det kan ha vært korona, det kan ha vært de andre underliggende sykdommene og. 

Anonymkode: 0c136...5ff

Øh nei, vi vet at mange døde av korona. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

And as usual, ingen motargumenter… Sier igrunn alt.

Anonymkode: 0c136...5ff

Motargument på at du tror? Det nytter jo ikke uansett, du tror jo det du tror uansett fakta. 

Anonymkode: 3a459...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Motargument på at du tror? Det nytter jo ikke uansett, du tror jo det du tror uansett fakta. 

Anonymkode: 3a459...b5c

Alt det andre litt lenger oppi tråden. Det hoppet du glatt over.

Anonymkode: 0c136...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pobie skrev (13 minutter siden):

Øh nei, vi vet at mange døde av korona. 

Hadde det ikke vært for koronaen, hadde lungebetennelse eller influensa tatt dem. Eller bare en helt vanlig forkjølelse. Husk at gjennomsnittsalderen på de koronadøde er HØYERE enn gjennomsnittsalderen forøvrig.

Anonymkode: 0c136...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg kjenner Svein, og han ble veldig syk. Fysisk

Anonymkode: dd97e...803

Svein som i?

Anonymkode: 1f57c...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Har noen opplevd at noen som er uvaksinerte innrømmer at de ble dårlig av korona? Jeg kjenner ingen personlig som ikke er vaksinert, men ser jo i utallige tråder at alle som svarer som uvaksinerte at korona var som en mild sommervind - i motsetning til alle de kjenner som er vaksinerte, DE ble skikkelig syke, altså. 

Anonymkode: 3a459...b5c

Jeg kjenner en som døde for 4 uker siden pga Covid19.

44 år gml mann, ingen underliggende sykdommer. Lå i koma i 3 mnd før han døde.

Han nektet å vaksinere seg dessverre.

Anonymkode: 7d537...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hadde det ikke vært for koronaen, hadde lungebetennelse eller influensa tatt dem. Eller bare en helt vanlig forkjølelse. Husk at gjennomsnittsalderen på de koronadøde er HØYERE enn gjennomsnittsalderen forøvrig.

Anonymkode: 0c136...5ff

At de kunne dødd av noe annet gjør det ikke irrelevant at de døde av covid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hadde det ikke vært for koronaen, hadde lungebetennelse eller influensa tatt dem. Eller bare en helt vanlig forkjølelse. Husk at gjennomsnittsalderen på de koronadøde er HØYERE enn gjennomsnittsalderen forøvrig.

Anonymkode: 0c136...5ff

Det der er verdens dårligste argument.

Anonymkode: 1f57c...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pobie skrev (3 timer siden):

At de kunne dødd av noe annet gjør det ikke irrelevant at de døde av covid. 

Med

Anonymkode: a6d66...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg kjenner en som døde for 4 uker siden pga Covid19.

44 år gml mann, ingen underliggende sykdommer. Lå i koma i 3 mnd før han døde.

Han nektet å vaksinere seg dessverre.

Anonymkode: 7d537...a12

Hva med de som døde av vaksinen?

Anonymkode: a4eed...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 4.5.2022 den 6.02):

Du kan tro hva du vil, men statistikken sier noe annet. Det er individuelle forskjeller, men vaksine reduserer kraftig risikoen for alvorlig sykdom. 

Anonymkode: 3f87e...ca8

Jeg har ikke benektet at vaksinen på generelt grunnlag har redusert risikoen for alvorlig sykdom. Men, det gjelder et fåtall av de unge voksne og barn/ungdom uten underliggende sykdom. Der har neppe vaksinen gjort noen nytte utover at den har redusert smitten noe. Hovedproblemet i pandemien, og ellers, er underkapasitet i helsevesenet. 
Jeg synes det er veldig spesielt med så strenge tiltak for å spare de eldste og sykeste, når det blir ofret så mange andre til selvmord og andre dødsårsaker (rs-virus blant de minste og underbehandlet av andre sykdommer pga restriksjoner og at folk ikke vil være til bry). Det sterke vaksinepresset til tross for høy vaksinedekning er også uheldig, og jeg er redd det vil føre til lavere vaksinedekning ved neste pandemi.

Pobie skrev (23 timer siden):

Øh nei, vi vet at mange døde av korona. 

Ja, mange døde av korona etter at landet åpnet opp igjen. Flere av disse hadde sannsynligvis dødd noen måneder tidligere om vi ikke hadde hatt pandemi og nedstengning. Da hadde de også fått dø med de nærmeste rundt seg. 
Og uten at jeg diskuterer om noen døde, så finner jeg det spesielt at samtlige vaksinedødsfall ikke kan slås fast at er vaksinerelatert, mens det ikke er tvil om alle koronadødsfall. I media ihvertfall. Fhi slår jo fast at noen av dødsfallene kan skyldes andre årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 4.5.2022 den 9.22):

Nei. Det er ikke «sykt og galskap» å påstå det. Flere er blitt alvorlig syke og til og med dødd av vaksinen enn av korona når man ser på de i den yngre aldersgruppen. 58900 innrapporterte bivirkninger til nå, 14700 av dem i aldersgruppen yngre enn 39 år. Hvor mange av de yngre enn 39 år (uvaksinerte) har dødd av korona i Norge?  21 stk yngre enn 60 år har dødd som følge av vaksinen. Tallene er klare her, vaksinen har gjort mer skade enn nytte i den yngre aldersgruppen.

https://legemiddelverket.no/Documents/Bivirkninger og sikkerhet/Rapporter og oversikter/Koronavaksiner/20220421 Rapport over meldte bivirkninger av koronavaksine.pdf

Anonymkode: 0c136...5ff

Det er fint at du legger ved link, men hvor står det du påstår?

Anonymkode: c2d8b...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er uvaksinert og fikk covid for noen dager siden. Var omtrent som forventet ut fra min allmennhelsetilstand. Influensafølelse i tre døgn, smått bedring nå. Har hatt verre influensaer.

De fleste jeg kjenner som valgte å ikke vaksinere seg er friske personer, så de av dem som har hatt covid har ikke fått det så heftig. De som ikke har kunnet vaksinere seg har hatt det heftigere, litt som meg, men det er jo også fordi disse har hatt underliggende tilstander allerede, så det var forventet at de kunne få det noe hardere.

Anonymkode: 5b77c...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...