Gå til innhold

Tror dere hun tar avstand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne. Nå 16 dager siden jeg så henne sist. Hørt mindre fra henne og ikke avtalt treff. 

Møte en bekjent som fortalte at hun og min venninne var begynt å trene sammen 3 ganger i uken. 

Anonymkode: d71a8...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 dager jo ingenting.  Har du hørt fra deg på de 16 dagene?

Anonymkode: 1ef27...876

Skrevet

16 dager?

Det er jo helt vannvittig å forvente kontakt så ofte...

Anonymkode: 4c280...1db

Skrevet

Herregud. Når skal du gi deg? Har venninner jeg ikke har sett på over et år. Langt flere jeg ikke snakker med på måneder. 

Anonymkode: ff343...54f

Skrevet

Du må slutte å holde regnskap! Hiv deg med på trening da vel!

Anonymkode: 5ac92...50f

Skrevet

Tror dere det er det hun gjør? Tar avstand fra meg og finner andre? Vil ha ærlig svar.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tror dere det er det hun gjør? Tar avstand fra meg og finner andre? Vil ha ærlig svar.

NEI. Hun lever livet sitt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Du har fått ærlige svar, det er bare ikke de svarene du vil ha.

Skrevet

Begynn å trene du også, så kan du trene sammen med dem :)

Anonymkode: 45a6c...b25

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ærlig svar kommer her : " NEI. HUN TAR IKKE AVSTAND. TRENINGSVENNINNEN AVTALER FASTE DAGER, DERFOR DE ER SAMMEN."

Ta kontakt du da vel? Hvis du skal sitte i sofaen og vente på folk skal ta kontakt med deg, går du glipp av mye. 

Du må også gi. ❤️ Selvom vennen din er sammen med andre, bryr hun seg om deg også. Hvorfor så sjalu? Gjør noe med det selv da. 

Har ei god venninne. Har ikke sett henne på 3 år. Jeg er mye syk. Ga hverandre julegave, men har ikke kontakt. Hun er med mange andre venninner. Jeg er ensom og alene. Ingen sender meg meldinger. Jeg sender ikke til så mange, siden jeg alltid er syk. 

Men jeg er da ikke sur på dem for det. 

Det er kun deg selv som kan gjøre deg lykkelig. ❤️

Leser du svarene du får? 

Du ber om hjelp, får det, men lytter ikke. ❤️

Anonymkode: 5e7a8...ca9

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ja det tror jeg. Du suger jo livsgnisten ut av folk. Påstod du ikke for noen helger siden at du skulle slutt mer dette??

Anonymkode: 2b42c...11e

Skrevet

Reiste du på besøk til foreldrene dine denne helgen sånn som du hadde planlagt?

Anonymkode: 27fd7...195

Skrevet

Meg og min venninne har snakket om å trene sammen, men aldri blitt. Nå har meldt seg inn en annen plass med denne andre. Hadde de ville hatt meg med ville de spurt. Jeg har abbonement en annen plass enn dem. Så de skal få trene alene uten meg. 

Nei, ble ikke noe med mine foreldre. De var ikke hjemme. Så legger den vekk. 

Jeg får ikke livet mitt som jeg vil uansett hva jeg gjør så gitt litt opp. Tenker jeg skal bare jobbe mest mulig fremover og bare være for meg selv. Som nevnt før ingen forventninger da kan man ikke bli skuffet heller. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja det tror jeg. Du suger jo livsgnisten ut av folk. Påstod du ikke for noen helger siden at du skulle slutt mer dette??

Anonymkode: 2b42c...11e

Du har rett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Ærlig svar kommer her : " NEI. HUN TAR IKKE AVSTAND. TRENINGSVENNINNEN AVTALER FASTE DAGER, DERFOR DE ER SAMMEN."

Ta kontakt du da vel? Hvis du skal sitte i sofaen og vente på folk skal ta kontakt med deg, går du glipp av mye. 

Du må også gi. ❤️ Selvom vennen din er sammen med andre, bryr hun seg om deg også. Hvorfor så sjalu? Gjør noe med det selv da. 

Har ei god venninne. Har ikke sett henne på 3 år. Jeg er mye syk. Ga hverandre julegave, men har ikke kontakt. Hun er med mange andre venninner. Jeg er ensom og alene. Ingen sender meg meldinger. Jeg sender ikke til så mange, siden jeg alltid er syk. 

Men jeg er da ikke sur på dem for det. 

Det er kun deg selv som kan gjøre deg lykkelig. ❤️

Leser du svarene du får? 

Du ber om hjelp, får det, men lytter ikke. ❤️

Anonymkode: 5e7a8...ca9

Takk for svaret ditt ❤️

Spurte en nabo i går for tredje gang om hun ville treffes, men passet ikke denne gangen heller. Så ble alene her. Da gjør man ikke det igjen? Så tar initativ. 

Ja, jeg er gjerne sjalu eller ønsker å ha det mer som andre. 

Synd å lese at du alltid er syk ❤️

Skrevet

Snart uke dag igjen heldigvis! 

Skrevet

Fin søndag og 1 mai til dere 🇳🇴🌺

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Har en venninne. Nå 16 dager siden jeg så henne sist. Hørt mindre fra henne og ikke avtalt treff. 

Møte en bekjent som fortalte at hun og min venninne var begynt å trene sammen 3 ganger i uken. 

Det spørs, har dere altid hatt regelmessig kontakt og plutselig stopp så ville jeg evt hørt om det var noe..

Anonymkode: d90f1...d6a

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Meg og min venninne har snakket om å trene sammen, men aldri blitt. Nå har meldt seg inn en annen plass med denne andre. Hadde de ville hatt meg med ville de spurt. Jeg har abbonement en annen plass enn dem. Så de skal få trene alene uten meg. 

Jeg får ikke livet mitt som jeg vil uansett hva jeg gjør så gitt litt opp. Tenker jeg skal bare jobbe mest mulig fremover og bare være for meg selv. Som nevnt før ingen forventninger da kan man ikke bli skuffet heller. 

Hvor mye har du tatt kontakt i løpet av de 16 dagene da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

De vet jo at du er medlem et annet sted, da blir det jo unaturlig å spør deg. Og du må slutte med der irriterende og barnslige passiv aggressive ‘da kan de få trene uten meg’. Voksne folk oppfører seg ikke slik!

Det er en ting jeg har lurt litt på. Når du er her inne på forumet, deltar du i andre tråder enn dine egne? Gir du råd om gode sjokoladekaker, syke barn, svarer du på tøysete spørsmål og andre ting som dukker opp her? Eller bruker du kun forumet til dine egne problemer? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De vet jo at du er medlem et annet sted, da blir det jo unaturlig å spør deg. Og du må slutte med der irriterende og barnslige passiv aggressive ‘da kan de få trene uten meg’. Voksne folk oppfører seg ikke slik!

Det er en ting jeg har lurt litt på. Når du er her inne på forumet, deltar du i andre tråder enn dine egne? Gir du råd om gode sjokoladekaker, syke barn, svarer du på tøysete spørsmål og andre ting som dukker opp her? Eller bruker du kun forumet til dine egne problemer? 

Hvorfor valgte hun ikke å trene med meg? De kan og gjør jo det. Så du kan ikke se at den er kjip? Selvom jeg er voksen. 

Ja, jeg svarer på annet her og bruker det ikke bare på egne problemet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor valgte hun ikke å trene med meg? De kan og gjør jo det. Så du kan ikke se at den er kjip? Selvom jeg er voksen. 

Siden du ikke vil svare på hvor ofte du har tatt kontakt i løpet av de siste dagene, så regner jeg med at det er null ganger. Da er du og kjip da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Når noen velger treningssenter velges det av forskjellige årsaker; pris (har jobben en avtale som gir redusert pris?), bindingstid, tilgjengelighet og lokasjon, tilbud (hva kan du trene her) og hvor lett er det å få plass på sal-timer eller på de treningsapparatene man ønsker, hvor dyktig synes man instruktørene er etc., hvor stor er sjansen for at de jeg kjenner trener her nå jeg trener og med det jeg har lyst til å trene slik at vi kan trene sammen osv. 

Jeg har venner som trener på forskjellige sentre og har bekjente som i tillegg er instruktører. Det at jeg valgte et treningssenter fremfor et annet betyr ikke at jeg liker vennen som trener der bedre enn jeg liker vennen som trener på et annet senter. Jeg har til og med valgt et senter som er lenger unna og som er dyrere enn det lokale senteret der jeg har en venninne som jobber. Det er fordi jeg synes tilbudet der jeg har valgt er best, samt at det er passe antall andre kunder slik at det er mulig å trene på populære tider. Har du veldig lyst til å trene med dem, kan jo du bytte treningssenter? 

Anonymkode: ed691...b9a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Siden du ikke vil svare på hvor ofte du har tatt kontakt i løpet av de siste dagene, så regner jeg med at det er null ganger. Da er du og kjip da.

Sendt en snap. Jeg som ba henne til meg sist på besøk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Nei, jeg ser ikke det. Du er voksen og bør ha kommet over slike ungdomsskoletakter for lenge siden. 

Det er bra at du engasjerer deg i andre tråder her👏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...