Gå til innhold

En god bekjent dater en hallik.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det at du ikke klarer å svare på helt normale spørsmål gjør dem ikke merkelige. 

Anonymkode: 98489...025

Nå begynner jeg å lure på deg. Jeg har jo svart på dine merkelige spørsmål. 

Bruker du å spille når folk forteller deg at de har kjærlighetssorg?  Tror du at du har oversikt over hele følelseslivet til en person fordi vedkommende har snakket med deg om en spesiell situasjon?  

Anonymkode: 7056c...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Nå begynner jeg å lure på deg. Jeg har jo svart på dine merkelige spørsmål. 

Bruker du å spille når folk forteller deg at de har kjærlighetssorg?  Tror du at du har oversikt over hele følelseslivet til en person fordi vedkommende har snakket med deg om en spesiell situasjon?  

Du er jo forferdelig falsk og uærlig hvis du ikke forteller ham at du ga ham et ultimatum - enten å dumpe henne, eller fortelle henne at han er hallik. Og så skal du liksom sitte og være medfølende. Snakk om ironi.

Anonymkode: 70efd...dce

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du er jo forferdelig falsk og uærlig hvis du ikke forteller ham at du ga ham et ultimatum - enten å dumpe henne, eller fortelle henne at han er hallik. Og så skal du liksom sitte og være medfølende. Snakk om ironi.

Anonymkode: 70efd...dce

Det er ikke noe "liksom". Jeg er ekte medfølende, så hvordan du får det til å bli falskt er jo en gåte. Lærte her i tråden at det er greit å fortie :-) man måtte ikke si alt som er sant, men det kan sier bør være det. Siden dere er så enige, så regner jeg jo med at du er enig i det. 

Seriøst : selvfølgelig forteller jeg ikke henne om hans geskjeft. Det har jeg sagt tusen ganger nå. Jeg har for flere timer siden snakket med han, og han har helt sikkert snakket med henne nå. Regner med at jeg hører fra han om ikke så lenge. Så jeg aner ikke hvorfor denne tråden går on and on. Saken er avgjort, og det er ingen sak mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...