Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #151 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De fleste kan relatere til hvordan det er å bli løyet for. Man trenger ikke å kjenne noen for å skjønne at det mest sannsynlig vil være en lite hyggelig opplevelse. Jeg leser lite av det du beskriver, tvert i mot ser jeg mange som svarer ordentlig og reflektert og som prøver å forklare deg hvorfor man reagerer så sterkt på ditt forsøk på å leke Gud ovenfor en bekjent. Anonymkode: 98489...025 De fleste kan relatere til å *oppdage* at de har blitt løyet for. Nå er det også de som har oppdaget det og forstått godt hvorfor. Det er faktisk forståelig at noen vil skåne andre. Jeg ser ikke særlig reflekterte svar her. Jeg ser forutinntatthet, usanne påstander og rent oppspinn. Hvis det å ta hensyn til andre er blitt til å leke Gud så er vi på villere veier enn jeg trodde. Hvorfor fortsette å skrive i denne tråden når jeg har tatt avgjørelse, og har sagt at tråden kan avsluttes? Fortsatt mæler dere om det samme jo? Hva leker dere da? Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #152 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De fleste kan relatere til å *oppdage* at de har blitt løyet for. Nå er det også de som har oppdaget det og forstått godt hvorfor. Det er faktisk forståelig at noen vil skåne andre. Jeg ser ikke særlig reflekterte svar her. Jeg ser forutinntatthet, usanne påstander og rent oppspinn. Hvis det å ta hensyn til andre er blitt til å leke Gud så er vi på villere veier enn jeg trodde. Hvorfor fortsette å skrive i denne tråden når jeg har tatt avgjørelse, og har sagt at tråden kan avsluttes? Fortsatt mæler dere om det samme jo? Hva leker dere da? Anonymkode: 7056c...011 Man fortsetter vel å skrive i et fåfengt forsøk på å få deg til å skjønne. Jeg selv har i hvert fall utrolig vondt av din venninne som blir brukt som en brikke i ditt merkelige spill. Jeg tror også at de fleste av oss har gjennomskuet at det ikke er hennes ve og vel som er din største bekymring, men hva som vil skje med halliken om hemmeligheten hans kommer ut. Og det er jo like rart at du fortsetter å svare på alle innlegg hvis du anser deg så ferdig med tråden? Det er ikke tilsvarsplikt her inne, vet du. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #153 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Men da er det igjen mildt sagt påfallende og nærmest en sensasjon at så mange her kan forutse reaksjoner til de det gjelder da? Og det selv om de ikke har fått med seg vesentlige opplysninger! Mens jeg som faktisk kjenner disse personene ikke kan forutse noe, og blir tilmed angrepet her av folk som "vet best" Dette er nesten blitt morsomt. For noe irrasjonelle greier. Uff 😄 Anonymkode: 7056c...011 Ingen kan vite hvordan de vil reagere. Hverken du, jeg eller andre som kommenterer. Litt av poenget til de som svarer her er å få deg til å reflektere at det faktisk finnes andre utfall her enn det du har bestemt er fasiten. For deg finnes det bare én mulig løsning fordi du er overbevist om at de vil reagere akkurat slik du forutser. Men det kan du faktisk ikke vite. Kanskje har du rett, men det er også en meget god mulighet at du tar feil. Anonymkode: 3ba03...888
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #154 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Man fortsetter vel å skrive i et fåfengt forsøk på å få deg til å skjønne. Jeg selv har i hvert fall utrolig vondt av din venninne som blir brukt som en brikke i ditt merkelige spill. Jeg tror også at de fleste av oss har gjennomskuet at det ikke er hennes ve og vel som er din største bekymring, men hva som vil skje med halliken om hemmeligheten hans kommer ut. Og det er jo like rart at du fortsetter å svare på alle innlegg hvis du anser deg så ferdig med tråden? Det er ikke tilsvarsplikt her inne, vet du. Anonymkode: 98489...025 Var det du som påsto at Jeg var den arrogante? Les din første setning et par ganger :-) Apropos det med å gjennomskue så var det ikke i mine tanker i det hele tatt. Det var det dere som kom til å tenke på :-D men da måtte jeg jo også ta det i betrakning, selv om det ikke akkurat veier tyngst. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #155 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ingen kan vite hvordan de vil reagere. Hverken du, jeg eller andre som kommenterer. Litt av poenget til de som svarer her er å få deg til å reflektere at det faktisk finnes andre utfall her enn det du har bestemt er fasiten. For deg finnes det bare én mulig løsning fordi du er overbevist om at de vil reagere akkurat slik du forutser. Men det kan du faktisk ikke vite. Kanskje har du rett, men det er også en meget god mulighet at du tar feil. Anonymkode: 3ba03...888 Jeg vet jo selvfølgelig at hun vil bli lei seg og få kjærlighetssorg. Det forstår jo alle. Jeg har trøstet henne tidligere og hatt samtaler om noe som er en bagatell ift dette, og jeg vil ikke se henne så punktert igjen. Jeg unner henne veldig mye mer enn det. Han kan jeg stole på, og det er ikke så mye mer å si om det egentlig. Jeg håpet jo kanskje at noen ville sette seg litt inn i det jeg faktisk fortalte her, muligens stilte et spørsmål eller to for å vise at de ville ha et riktig bilde av ting. Kanskje en hadde et perspektiv jeg ikke hadde sett. Ingenting av dette skjedde. Det ble bare masse subjektive synspunkt som baserer seg på klisjeer. Fri fantasi og forutinntatthet. Det sier seg jo selv at dette er noe jeg ikke tar på alvor. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #156 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Var det du som påsto at Jeg var den arrogante? Les din første setning et par ganger 🙂 Apropos det med å gjennomskue så var det ikke i mine tanker i det hele tatt. Det var det dere som kom til å tenke på 😄 men da måtte jeg jo også ta det i betrakning, selv om det ikke akkurat veier tyngst. Anonymkode: 7056c...011 Ja, det er kanskje arrogant å anta at flertallet har rett. Men det er ufattelige arrogant å anta at man vet best på andres vegne i en så alvorlig sak som dette. Du har selv skrevet at han ikke gidder å finne opp ting/forestille seg (jeg husker ikke helt ordrett), så hvordan du skal få han til å legge frem saken akkurat slik som du skisserer det er et spørsmål jeg stiller, i hvert fall. Det er det som er så spennende og uforutsigbart i samhandling med andre, man kan aldri være helt sikker på hvordan de reagerer. Hva om han elsker din bekjent så høyt at han vil ta sjansen på å fortelle henne i et forsøk på å redde forholdet? Og hun skjønner at du vet? Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #157 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nok et innlegg som er helt på viddene ift fakta som jeg har fortalt. Dere klarer virkelig ikke å se annet enn deres egen begrensede horisont på grunn av forutinntatthet og uvitenhet. Nå begynner det å bli direkte latterlig her. Herregud 😄 Anonymkode: 7056c...011 Du troller. Håper du har hatt det gøy. Anonymkode: c36f7...dc4
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #158 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Ja, det er kanskje arrogant å anta at flertallet har rett. Men det er ufattelige arrogant å anta at man vet best på andres vegne i en så alvorlig sak som dette. Du har selv skrevet at han ikke gidder å finne opp ting/forestille seg (jeg husker ikke helt ordrett), så hvordan du skal få han til å legge frem saken akkurat slik som du skisserer det er et spørsmål jeg stiller, i hvert fall. Det er det som er så spennende og uforutsigbart i samhandling med andre, man kan aldri være helt sikker på hvordan de reagerer. Hva om han elsker din bekjent så høyt at han vil ta sjansen på å fortelle henne i et forsøk på å redde forholdet? Og hun skjønner at du vet? Anonymkode: 98489...025 Da er dere ufattelig arrogante her ifølge din konklusjon. Dere vet nemlig ikke bare best på min bekjente sine vegne, men dere "vet" også ting som ikke har rot i virkeligheten. Så ja. Selvfølgelig er han forelsket, og nei han kommer like selvfølgelig om ikke enda mer opplagt, aldri til å fortelle henne! Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Du troller. Håper du har hatt det gøy. Anonymkode: c36f7...dc4 Jeg vet ikke hvorfor du tror det, og gøy? I utgangspunktet så var det ikke gøy. Problemstillingen er heller ikke spesielt gøy, men som dette utviklet seg så er det ikke å nekte for at det ble ganske komisk her i tråden etterhvert. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #159 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Du troller. Håper du har hatt det gøy. Anonymkode: c36f7...dc4 Det er jo åpenbart. Det er utvilsomt samme hovedinnlegger som hadde en venninne som lager mat av strå, fluesopp og gudene vet hva annet hun diktet opp, og som trengte råd for hvordan hun kunne si nei til en invitasjon. Denne venninnen ville nemlig blitt rasende. Det var ikke råd hun var ute etter den gangen heller. 😉 Anonymkode: d59e7...5d0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #160 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er jo åpenbart. Det er utvilsomt samme hovedinnlegger som hadde en venninne som lager mat av strå, fluesopp og gudene vet hva annet hun diktet opp, og som trengte råd for hvordan hun kunne si nei til en invitasjon. Denne venninnen ville nemlig blitt rasende. Det var ikke råd hun var ute etter den gangen heller. 😉 Anonymkode: d59e7...5d0 Mat av strå og fluesopp? :-D jaja. Jeg skjønner at jeg kjenner litt mer fargerike folk enn gjennomsnittet her. Det er jo greit nok. Tror vel likevel at noen har litt interessant omgangskrets her. Skjønner forsåvidt at ikke alle vil si det her, for det er strikse regler for hva som aksepteres og ikke minst blir forstått. ps. hun serverte ikke fluesopp. Tror nok det i tilfelle var en annen sopp pluss marihuana. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #161 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Da er dere ufattelig arrogante her ifølge din konklusjon. Dere vet nemlig ikke bare best på min bekjente sine vegne, men dere "vet" også ting som ikke har rot i virkeligheten. Så ja. Selvfølgelig er han forelsket, og nei han kommer like selvfølgelig om ikke enda mer opplagt, aldri til å fortelle henne! Jeg vet ikke hvorfor du tror det, og gøy? I utgangspunktet så var det ikke gøy. Problemstillingen er heller ikke spesielt gøy, men som dette utviklet seg så er det ikke å nekte for at det ble ganske komisk her i tråden etterhvert. Anonymkode: 7056c...011 Jeg ‘vet’ ingenting, jeg stiller spørsmål og må ærlig talt si at jeg ikke blir særlig klokere av svarene dine. Du kan nemlig ikke VITE hvordan dine bekjente vil reagere. Du kan anta og tro, men historien er full av eksempler på overraskende vendinger. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #162 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg ‘vet’ ingenting, jeg stiller spørsmål og må ærlig talt si at jeg ikke blir særlig klokere av svarene dine. Du kan nemlig ikke VITE hvordan dine bekjente vil reagere. Du kan anta og tro, men historien er full av eksempler på overraskende vendinger. Anonymkode: 98489...025 Jeg hadde ikke tenkt på hverken kjønnssykdommer eller at bedriften hans her ville stå i fare om hun visste og snakket om ting. Det har du rett i. Det var gode poeng, for han går kanskje ikke av veien for å være utro. Selv om han har sine kvaliteter så har han ikke skyhøy moral på andre områder. Jeg tok dette i betrakning. Jeg kunne selvfølgelig forklart hvorfor jeg kan stole på han, men det blir en lang historie jeg ikke tror brukere her klarer hverken å forstå eller å fordøye. Beklager det, men jeg orker ikke bruke energi jeg vet er bortkastet. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #163 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg hadde ikke tenkt på hverken kjønnssykdommer eller at bedriften hans her ville stå i fare om hun visste og snakket om ting. Det har du rett i. Det var gode poeng, for han går kanskje ikke av veien for å være utro. Selv om han har sine kvaliteter så har han ikke skyhøy moral på andre områder. Jeg tok dette i betrakning. Jeg kunne selvfølgelig forklart hvorfor jeg kan stole på han, men det blir en lang historie jeg ikke tror brukere her klarer hverken å forstå eller å fordøye. Beklager det, men jeg orker ikke bruke energi jeg vet er bortkastet. Anonymkode: 7056c...011 Ja, du mener at du kan stole på han, men det kan tydeligvis ikke kjæresten? Han kan lyve for den han elsker, men ikke deg? Når du sier hopp så spør han hvor høyt? Uten å kjempe for kjærligheten kommer han til å ikke bare gjøre det slutt på den måten du har funnet ut er best, men i tillegg åpne for at han har vært utro for å forklare behovet for testing. Beklager, jeg vet at du anser meg for provinsiell, tradisjonell og ganske dum, men jeg ser ikke at alt nødvendigvis kommer til å gå HELT som du forestiller deg. Det er nemlig noe vesentlig du har glemt å ta med i ligningen din. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #164 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): De fleste kan relatere til å *oppdage* at de har blitt løyet for. Nå er det også de som har oppdaget det og forstått godt hvorfor. Det er faktisk forståelig at noen vil skåne andre. Jeg ser ikke særlig reflekterte svar her. Jeg ser forutinntatthet, usanne påstander og rent oppspinn. Hvis det å ta hensyn til andre er blitt til å leke Gud så er vi på villere veier enn jeg trodde. Hvorfor fortsette å skrive i denne tråden når jeg har tatt avgjørelse, og har sagt at tråden kan avsluttes? Fortsatt mæler dere om det samme jo? Hva leker dere da? Anonymkode: 7056c...011 Hvorfor fortsetter du å svare når du ønsker at tråden ska avsluttes? Hva leker du da? Anonymkode: 24e44...940
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #165 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja, du mener at du kan stole på han, men det kan tydeligvis ikke kjæresten? Han kan lyve for den han elsker, men ikke deg? Når du sier hopp så spør han hvor høyt? Uten å kjempe for kjærligheten kommer han til å ikke bare gjøre det slutt på den måten du har funnet ut er best, men i tillegg åpne for at han har vært utro for å forklare behovet for testing. Beklager, jeg vet at du anser meg for provinsiell, tradisjonell og ganske dum, men jeg ser ikke at alt nødvendigvis kommer til å gå HELT som du forestiller deg. Det er nemlig noe vesentlig du har glemt å ta med i ligningen din. Anonymkode: 98489...025 Man lyver vel sant å si mer for de man elsker, nettopp fordi det er dem man er reddest for å miste? Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #166 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor fortsetter du å svare når du ønsker at tråden ska avsluttes? Hva leker du da? Anonymkode: 24e44...940 Leker?? Jeg må jo svare folk eller? Tror det går under normal høflighet om jeg da ikke tar feil der også? :-) Det er bare hets jeg ignorerer. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #167 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Leker?? Jeg må jo svare folk eller? Tror det går under normal høflighet om jeg da ikke tar feil der også? 🙂 Det er bare hets jeg ignorerer. Anonymkode: 7056c...011 Du troller godt i hvert fall. Anonymkode: 24e44...940
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #168 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du troller godt i hvert fall. Anonymkode: 24e44...940 Tro nå hva du vil. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #169 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Man lyver vel sant å si mer for de man elsker, nettopp fordi det er dem man er reddest for å miste? Anonymkode: 7056c...011 Wow. Ok. Det er en holdning jeg ikke kjenner til. Jeg vil tro at de fleste bestreber seg på å være så ærlig som mulig med den de deler livet med? Men hvis dette er holdningen din så skjønner jeg mer av at du ikke skjønner våre argumenter. Vi har rett og slett forskjellige moralske kompass. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #170 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Wow. Ok. Det er en holdning jeg ikke kjenner til. Jeg vil tro at de fleste bestreber seg på å være så ærlig som mulig med den de deler livet med? Men hvis dette er holdningen din så skjønner jeg mer av at du ikke skjønner våre argumenter. Vi har rett og slett forskjellige moralske kompass. Anonymkode: 98489...025 Dette har ingenting med min holdning til noe som helst å gjøre. Det er en kjensgjerning. Vet du om mange som forteller at eksen var bedre i senga eller om mange som tilstår utroskap? Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #171 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette har ingenting med min holdning til noe som helst å gjøre. Det er en kjensgjerning. Vet du om mange som forteller at eksen var bedre i senga eller om mange som tilstår utroskap? Anonymkode: 7056c...011 Å fortie er ikke det samme som å lyve. Å unnlate å si at eksen var bedre i sengen er noe helt annet enn å unngå å si at man har vært utro. Men jeg skjønner at du ikke ser forskjellen og det forklarer faktisk en hel del om holdningen du viser i denne tråden Jeg har en filosofi om å ikke si alt som er sant, men jeg bestreber meg på at det jeg faktisk sier skal være sant. Alle lyver vi litt, men slike skjellsettende emner som vi diskuterer her kommer langt forbi hvite løgner. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #172 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Å fortie er ikke det samme som å lyve. Å unnlate å si at eksen var bedre i sengen er noe helt annet enn å unngå å si at man har vært utro. Men jeg skjønner at du ikke ser forskjellen og det forklarer faktisk en hel del om holdningen du viser i denne tråden Jeg har en filosofi om å ikke si alt som er sant, men jeg bestreber meg på at det jeg faktisk sier skal være sant. Alle lyver vi litt, men slike skjellsettende emner som vi diskuterer her kommer langt forbi hvite løgner. Anonymkode: 98489...025 Å fortie kan fint gå under uærlighet. Det vet du nok. Kan jo bare ta en viss Enoksen som eksempel nå siden det er nylig skjedd. Uansett hva du blir spurt direkte om og velger å lyve om er løgn du serverer. Du mener at det du kan lyve om er rett, mens det andre velger å lyve om er feil. Hvordan man skal avgjøre om en løgn er riktig eller feil, forståelig eller ikke akseptabel er et tema i seg selv. Jeg vil jo mene at å lyve for å skåne noen er bedre enn å lyve for å redde sitt eget skinn. Så kan jo andre mene noe annet. Konsekvensene må man også ta i betrakning når man velger en løgn. Så dette kan diskuteres. Du sitter likevel og forteller meg om mine elendige holdninger. Fordi du tenker at det du velger å lyve om er bedre valg enn mine. Du sier også at det er helt ukjent for deg at man lyver for mennesker man elsker. Det er jo veldig rart at du benekter fakta. Du scorer jo ikke noe poeng av det. Det er en skremmende prosent menn som blir lurt til å tro at de er fedre til barn de ikke er fedre til. Det er mange som aldri tilstår utroskap. Det er mange som sier at de elsker noen for å slippe og være alene. Det er mange eksempler. Og alt dette er mest for å spare seg selv. Det er ikke akkurat hvite løgner i disse eksemplene. I det minste så blåser jeg i meg selv her. Jeg hadde ikke hatt noe å vinne eller tape i denne situasjonen uansett. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #173 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Å fortie kan fint gå under uærlighet. Det vet du nok. Kan jo bare ta en viss Enoksen som eksempel nå siden det er nylig skjedd. Uansett hva du blir spurt direkte om og velger å lyve om er løgn du serverer. Du mener at det du kan lyve om er rett, mens det andre velger å lyve om er feil. Hvordan man skal avgjøre om en løgn er riktig eller feil, forståelig eller ikke akseptabel er et tema i seg selv. Jeg vil jo mene at å lyve for å skåne noen er bedre enn å lyve for å redde sitt eget skinn. Så kan jo andre mene noe annet. Konsekvensene må man også ta i betrakning når man velger en løgn. Så dette kan diskuteres. Du sitter likevel og forteller meg om mine elendige holdninger. Fordi du tenker at det du velger å lyve om er bedre valg enn mine. Du sier også at det er helt ukjent for deg at man lyver for mennesker man elsker. Det er jo veldig rart at du benekter fakta. Du scorer jo ikke noe poeng av det. Det er en skremmende prosent menn som blir lurt til å tro at de er fedre til barn de ikke er fedre til. Det er mange som aldri tilstår utroskap. Det er mange som sier at de elsker noen for å slippe og være alene. Det er mange eksempler. Og alt dette er mest for å spare seg selv. Det er ikke akkurat hvite løgner i disse eksemplene. I det minste så blåser jeg i meg selv her. Jeg hadde ikke hatt noe å vinne eller tape i denne situasjonen uansett. Anonymkode: 7056c...011 Nå trekker du inn helt irrelevante saker for denne diskusjonen? Jeg skrev direkte at å fortie ikke er det samme som å lyve. Å unnlate å si at eksen var bedre i sengen er å fortie, og svare benektende på det samme er å lyve. Ser du forskjellen? Jeg hevder heller ikke at det er ukjent for meg at man kan lyve for den man elsker, men at man (som i de fleste) bestreber seg på å unngå akkurat det. For mange er ærlighet en av grunnpilarene i et forhold. Det er vel derfor mange tar så tungt på utroskap, blant annet. Hvorfor tenger du å tillegge meg meninger og holdninger jeg ikke har i denne diskusjonen? Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #174 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå trekker du inn helt irrelevante saker for denne diskusjonen? Jeg skrev direkte at å fortie ikke er det samme som å lyve. Å unnlate å si at eksen var bedre i sengen er å fortie, og svare benektende på det samme er å lyve. Ser du forskjellen? Jeg hevder heller ikke at det er ukjent for meg at man kan lyve for den man elsker, men at man (som i de fleste) bestreber seg på å unngå akkurat det. For mange er ærlighet en av grunnpilarene i et forhold. Det er vel derfor mange tar så tungt på utroskap, blant annet. Hvorfor tenger du å tillegge meg meninger og holdninger jeg ikke har i denne diskusjonen? Anonymkode: 98489...025 Nå var det vel du som tilla meg holdninger her kanskje? :-D gå tilbake til hvor denne diskusjonen startet du, og da du viste til "mine holdninger" og at vi hadde forskjellig moralsk kompass. Altså... Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #175 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg kom til "..vi respekterer henne". Da sluttet jeg å lese. Prøv igjen, og kutt ut slike svulstige begynnelser på svar som ikke hører noe sted hjemme. Anonymkode: 7056c...011 Og der viser du at du ikke har noe annet enn hersketeknikker å komme med - og det gjenspeiler hvordan du i tråden gir inntrykk av å behandle de rundt deg, både denne forelskede damen og halliken hun er sammen med. Du nekter å innse at dine løgner kan gjøre langt større skade enn det sannheten vil gjøre. Når du fratar henne muligheten til å kaste dritten ut av livet sitt, fordi han ikke er i nærheten av å være god nok for de verdiene, den moralen og det menneskeverdet hun setter så høyt. Å få den muligheten vil trolig være mer styrkende for henne enn å bli løyet til. Vil igjen påpeke at du motsier deg selv. Du sier at du skal finne på løgner som du og halliken kan fortelle henne, og du skriver flere ganger at han vil gjøre som du sier. Samtidig sier du at halliken ikke gidder dikte opp løgner. Hva stemmer? Anonymkode: 70efd...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå