Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #126 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du har bestemt deg for å leke med hennes liv og umyndiggjøre henne, fordi du nekter henne å ta reelle valg over eget liv. Du mener du har rett til å ta valg for henne. Anonymkode: 70efd...dce Jeg håper ikke at du er like dramatisk og intens på alle områder. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #127 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg håper ikke at du er like dramatisk og intens på alle områder. Anonymkode: 7056c...011 Å vise til det du selv har fortalt at du vil gjøre, nemlig å styre hennes og hallikens liv, få ham til å lyve, frata henne retten til å ta egne valg i livet, det er ikke å være dramatisk eller intens. Det er bare å konstatere hva det er du selv har skrevet i tråden. At du ikke liker det, det er jo tydelig. Derfor har jeg fremdels et håp om at du bare er en trollmor hvis trollbarn er hos sin far denne påsken... God påske videre. Anonymkode: 70efd...dce
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #128 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Å vise til det du selv har fortalt at du vil gjøre, nemlig å styre hennes og hallikens liv, få ham til å lyve, frata henne retten til å ta egne valg i livet, det er ikke å være dramatisk eller intens. Det er bare å konstatere hva det er du selv har skrevet i tråden. At du ikke liker det, det er jo tydelig. Derfor har jeg fremdels et håp om at du bare er en trollmor hvis trollbarn er hos sin far denne påsken... God påske videre. Anonymkode: 70efd...dce Det er ditt syn på den siden av saken du velger å ha fokus på. Mitt fokus er på den siden av saken at jeg ikke vil gi henne mer å sørge over og få store problemer med enn hva som er nødvendig. Når en opplysning er helt unødvendig og kun gjør folk vondt, da lar man være etter mitt syn. Jeg aner ikke hvorfor dette skulle være trolling. Og så er det kanskje greit om tråden avsluttes nå eller??? Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #129 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er ditt syn på den siden av saken du velger å ha fokus på. Mitt fokus er på den siden av saken at jeg ikke vil gi henne mer å sørge over og få store problemer med enn hva som er nødvendig. Når en opplysning er helt unødvendig og kun gjør folk vondt, da lar man være etter mitt syn. Jeg aner ikke hvorfor dette skulle være trolling. Og så er det kanskje greit om tråden avsluttes nå eller??? Anonymkode: 7056c...011 Tråden avsluttes når folk ikke skriver mer, ikke når du bestemmer det. Dette er galskap satt i system, du er ikke noe godt menneske. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #130 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Tråden avsluttes når folk ikke skriver mer, ikke når du bestemmer det. Dette er galskap satt i system, du er ikke noe godt menneske. Anonymkode: 98489...025 Hvis du leser hvem som skriver hva her, så er det vel ganske tydelig hvem som ikke fremstår særlig gode her. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #131 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hvis du leser hvem som skriver hva her, så er det vel ganske tydelig hvem som ikke fremstår særlig gode her. Anonymkode: 7056c...011 Ja, helt tydelig. Når alle som svarer mener at du tar feil, da er det ganske langt fra normal oppførsel å hevde at alle andre ikke skjønner det du ser. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #132 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvis du leser hvem som skriver hva her, så er det vel ganske tydelig hvem som ikke fremstår særlig gode her. Anonymkode: 7056c...011 6 sider med folk som mener det motsatte av deg, det er sjelden kost her inne. Anonymkode: 24e44...940
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #133 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, helt tydelig. Når alle som svarer mener at du tar feil, da er det ganske langt fra normal oppførsel å hevde at alle andre ikke skjønner det du ser. Anonymkode: 98489...025 Jeg har nå skrevet hva jeg mener om innspillene her og måten "alle" har oppført seg i tråden. Disse "alle" er ikke noen jeg vil motta "råd" fra. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #134 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): 6 sider med folk som mener det motsatte av deg, det er sjelden kost her inne. Anonymkode: 24e44...940 Nei det er det ikke :-) Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #135 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Det er ditt syn på den siden av saken du velger å ha fokus på. Mitt fokus er på den siden av saken at jeg ikke vil gi henne mer å sørge over og få store problemer med enn hva som er nødvendig. Når en opplysning er helt unødvendig og kun gjør folk vondt, da lar man være etter mitt syn. Jeg aner ikke hvorfor dette skulle være trolling. Og så er det kanskje greit om tråden avsluttes nå eller??? Anonymkode: 7056c...011 Det er vel da man ev. holder kjeft, om det er noe som ikke skader vedkommende. Du, derimot, du vil leke med hennes og hallikens lik, få ham til å gjøre som du vil, dvs. lyve til henne om flere ting - med argument som de fleste noenlunde oppegående personer gjennomskuer som bare det. Du vil frata henne muligheten til å ta egne valg. Det er ikke å bry deg om henne, det er det motsatte. Seks sider forteller deg at det du har tenkt å gjøre mest trolig vil bli helt feil for henne, og kanskje også langt verre. Du blånekter, du vil heller leke gud og styre over andres liv. Om du ikke troller så burde du skamme deg for å late som om dette er omtanke. Om du virkelig bryr deg om henne, da forteller du henne sannheten, og så støtter henne i ettertid. Anonymkode: 70efd...dce
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #136 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er vel da man ev. holder kjeft, om det er noe som ikke skader vedkommende. Du, derimot, du vil leke med hennes og hallikens lik, få ham til å gjøre som du vil, dvs. lyve til henne om flere ting - med argument som de fleste noenlunde oppegående personer gjennomskuer som bare det. Du vil frata henne muligheten til å ta egne valg. Det er ikke å bry deg om henne, det er det motsatte. Seks sider forteller deg at det du har tenkt å gjøre mest trolig vil bli helt feil for henne, og kanskje også langt verre. Du blånekter, du vil heller leke gud og styre over andres liv. Om du ikke troller så burde du skamme deg for å late som om dette er omtanke. Om du virkelig bryr deg om henne, da forteller du henne sannheten, og så støtter henne i ettertid. Anonymkode: 70efd...dce Da kan jeg si at du bør skamme deg mer for å ville såre et annet menneske så mye at hun vil slite med det i lange tider. Hvorfor tror du hun ville vært takknemlig for det? Jeg skjønner at denne saken ble litt for komplisert og vanskelig for dere her. Jeg skriver om ting dere ikke har forutsetning for å forstå. Min feil. Jeg hadde jo likevel håpet på litt mer refleksjon men samma det nå. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #137 Skrevet 10. april 2022 Tenk om hun får vite det her om noen år, både at eksen er hallik og at du visste det og med vilje skjulte det. Hadde det vært meg hadde jeg blitt både forbanna og flau samtidig. Tenk så pinlig og nedverdigende å finne ut at man datet en så grotesk fyr, også visste alle andre det og ikke en selv. Det blir jo flaut for deg også, både fordi det blir avslørt at du lyver og at du beholder vennskap og profesjonell kontakt med mennesker som med all sannsynlighet driver med menneskehandel. Håper du holder deg langt unna denne damen i fremtiden, hun fortjener bedre. Anonymkode: cc35d...451
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #138 Skrevet 10. april 2022 Sånn helt hypotetisk; om hun skulle få vite om hans geskjeft som hallik og bli så traumatisert av den informasjonen og viten om at hun har vært intim og nær ham i ett år som du gjentar gjennom tråden. Hvordan vil hun stille seg til deg som venninne som er venn og kollega med denne mannen? Som har visst om hallikvirksomheten og latt henne fortsette forholdet selv om du visste det ville være en dealbreaker for henne. Ei venninne som syns sånn business er greit. Kan du med hånden på hjertet si at du ikke er et snev bekymret for at det ikke vil bli sett lett på at du bifaller en slik virksomhet? At det er noe der som holder igjen fra å fortelle, men det er lettere å skylde på traumene det vil gi henne? Tror du burde se litt innover i deg selv før du tar en avgjørelse. Hvem beskytter du egentlig? Anonymkode: 094e4...017
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #139 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tenk om hun får vite det her om noen år, både at eksen er hallik og at du visste det og med vilje skjulte det. Hadde det vært meg hadde jeg blitt både forbanna og flau samtidig. Tenk så pinlig og nedverdigende å finne ut at man datet en så grotesk fyr, også visste alle andre det og ikke en selv. Det blir jo flaut for deg også, både fordi det blir avslørt at du lyver og at du beholder vennskap og profesjonell kontakt med mennesker som med all sannsynlighet driver med menneskehandel. Håper du holder deg langt unna denne damen i fremtiden, hun fortjener bedre. Anonymkode: cc35d...451 Nok et innlegg som er helt på viddene ift fakta som jeg har fortalt. Dere klarer virkelig ikke å se annet enn deres egen begrensede horisont på grunn av forutinntatthet og uvitenhet. Nå begynner det å bli direkte latterlig her. Herregud :-D Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #140 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sånn helt hypotetisk; om hun skulle få vite om hans geskjeft som hallik og bli så traumatisert av den informasjonen og viten om at hun har vært intim og nær ham i ett år som du gjentar gjennom tråden. Hvordan vil hun stille seg til deg som venninne som er venn og kollega med denne mannen? Som har visst om hallikvirksomheten og latt henne fortsette forholdet selv om du visste det ville være en dealbreaker for henne. Ei venninne som syns sånn business er greit. Kan du med hånden på hjertet si at du ikke er et snev bekymret for at det ikke vil bli sett lett på at du bifaller en slik virksomhet? At det er noe der som holder igjen fra å fortelle, men det er lettere å skylde på traumene det vil gi henne? Tror du burde se litt innover i deg selv før du tar en avgjørelse. Hvem beskytter du egentlig? Anonymkode: 094e4...017 Kan du peke på ett sted hvor jeg syns "sånn business" er greit og hvor jeg "bifaller" det? Ett eneste sted? Jeg ba en annen om det samme uten svar selvfølgelig, og det forteller nok en gang at dere ikke klarer å forholde dere til fakta her. Det er fullstendig umulig for dere! Hun og omgangskretsen min forøvrig vet godt at jeg av en grunn kjenner alle slags mennesker. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #141 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nok et innlegg som er helt på viddene ift fakta som jeg har fortalt. Dere klarer virkelig ikke å se annet enn deres egen begrensede horisont på grunn av forutinntatthet og uvitenhet. Nå begynner det å bli direkte latterlig her. Herregud 😄 Anonymkode: 7056c...011 Mens du er så klok med en så vid horisont? Alle andre er dumme. Du er den enste som skjønner noe. Riktig? Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #142 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Mens du er så klok med en så vid horisont? Alle andre er dumme. Du er den enste som skjønner noe. Riktig? Anonymkode: 98489...025 Nei, men se nå bare på hvor lite folk her forholder seg til det jeg skriver, og hvor absurde påstander flere kommer med. Det er jo smått utrolig! Jeg liker ikke å kalle folk dumme. Og iblant holder jeg tanker for meg selv. Nå får dere fortsette å røre her. Melder meg ut for nå. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #143 Skrevet 10. april 2022 Men hvorfor advarte du henne ikke tidligere? Anonymkode: f173a...62c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #144 Skrevet 10. april 2022 10 minutes ago, Anonym bruker said: Kan du peke på ett sted hvor jeg syns "sånn business" er greit og hvor jeg "bifaller" det? Ett eneste sted? Jeg ba en annen om det samme uten svar selvfølgelig, og det forteller nok en gang at dere ikke klarer å forholde dere til fakta her. Det er fullstendig umulig for dere! Hun og omgangskretsen min forøvrig vet godt at jeg av en grunn kjenner alle slags mennesker. Anonymkode: 7056c...011 Du sier jo flere steder at du har vært der selv og alle han "jobber med" har det kjempefint. Du forsvarer det han driver med og prøver egentlig å vinkle det til at alle som ikke er noe fan av halliker er trangsynte. Anonymkode: cc35d...451
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #145 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Da kan jeg si at du bør skamme deg mer for å ville såre et annet menneske så mye at hun vil slite med det i lange tider. Hvorfor tror du hun ville vært takknemlig for det? Jeg skjønner at denne saken ble litt for komplisert og vanskelig for dere her. Jeg skriver om ting dere ikke har forutsetning for å forstå. Min feil. Jeg hadde jo likevel håpet på litt mer refleksjon men samma det nå. Anonymkode: 7056c...011 Det du ikke forstår, det er at de som svarer deg trolig har langt mer helhetlig omtanke for din venninne enn du har selv. Fordi vi respekterer henne, fordi vi ser at hun har rett til å vite. Fordi vi vet hun fortjener bedre enn at kjæresten hennes og du rotter dere sammen og dikter opp løgner dere skal fortelle henne for å endre hennes liv. Fordi hun mest trolig vil merke at noe skurrer, og dermed vil slite mer med usikkerheten dere ("i beste mening", hah...) dere skaper. For du har selv konstatert at hun er langt fra dum, så hun vil mest trolig merke det dere ikke forteller, det som ikke stemmer. Jeg tror også at de aller fleste her hadde vært villig til å bruke langt mer tid for å støtte henne etter hun har fått vite sannheten, enn hva du er villig til. For bare innrøm det - du møter jo deg selv i døren i denne saken. Det er vanskelig for deg å være ærlig med henne, og fortelle henne at du i 8 år har pleid omgang med denne mannen som du vet er hallik. Du risikerer at hun også tar avstand fra deg. Det er nettopp fordi du selv mener hun er smart og pga. den moralen og synet på menneskeverd som burde gjøre at du fortalte henne sannheten, slik at hun fikk muligheten til å dumpe ham for å vise at hun tar avstand fra ham, fordi måten han velger å utnytte kvinner og tjene penger på at kvinnene må selge kroppene sine til fremmede - ikke er forenelig med hennes syn på hva som virkelig er viktig i livet. Men du ønsker å ta fra henne muligheten til å ha kontroll på eget liv. Istedenfor tror du at det at hun blir dumpet av en hallik som serverer henne opplagte løgner er bedre for henne, løgner du vil være med på å konstruere. Istedenfor at hun kan få sjansen til å føle på egenverdi og egen kraft som ligger i det å sparke en falsk dritt som utnytter kvinner kynisk ut av livet sitt. Du vil ta fra henne den muligheten. Istedenfor vil du stakkarsliggjøre henne, frata henne bestemmelsesretten over hennes eget liv. Det er så langt fra omtanke du kommer. Og du, du har forresten snakket litt rundt deg selv. Du har brukt flere svar på å fortelle hva du og han skal lyve til henne om og oppgi som grunn til at han skal dumpe henne og hvorfor hun bør sjekke seg for kjønnssykdommer. Samtidig skrev du selv i svar #14 at halliken ikke er typen som gidder dikte opp noe. Litt selvmotsigende... Anonymkode: 70efd...dce
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #146 Skrevet 11. april 2022 En ting jeg lurer på er hvorfor du har latt henne være sammen med denne mannen i ett år når du vel vitende har visst om bakgrunnen til dem begge? Du har latt henne forelske seg og nå vil du plutselig splitte dem opp? Jeg synes også du fremstår meget arrogant i denne tråden. I følge deg er du den eneste som er reflektert her. Det har kommet flere reflekterte svar, men de avviser du blankt siden det ikke passer med dine meninger. Jeg synes også det er påfallende hvor godt du kjenner og vet hvordan dine to BEKJENTE vil reagere i enhver situasjon. De er altså ikke nære nok til at du kaller dem venner, men likevel kjenner du dem inn og ut og kan forutsi hver eneste scenario. Anonymkode: 3ba03...888
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #147 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men hvorfor advarte du henne ikke tidligere? Anonymkode: f173a...62c Jeg hadde snakket med han om jeg var der da de traff hverandre. Anonym bruker skrev (6 timer siden): Du sier jo flere steder at du har vært der selv og alle han "jobber med" har det kjempefint. Du forsvarer det han driver med og prøver egentlig å vinkle det til at alle som ikke er noe fan av halliker er trangsynte. Anonymkode: cc35d...451 Nei dette har jeg ikke skrevet noe sted. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å innbille seg så mye rart som flere av dere gjør. Jeg har tatt dere i feil gang på gang nå. Dere lager jo egne historier i hodet! Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det du ikke forstår, det er at de som svarer deg trolig har langt mer helhetlig omtanke for din venninne enn du har selv. Fordi vi respekterer henne, fordi vi ser at hun har rett til å vite. Fordi vi vet hun fortjener bedre enn at kjæresten hennes og du rotter dere sammen og dikter opp løgner dere skal fortelle henne for å endre hennes liv. Fordi hun mest trolig vil merke at noe skurrer, og dermed vil slite mer med usikkerheten dere ("i beste mening", hah...) dere skaper. For du har selv konstatert at hun er langt fra dum, så hun vil mest trolig merke det dere ikke forteller, det som ikke stemmer. Jeg tror også at de aller fleste her hadde vært villig til å bruke langt mer tid for å støtte henne etter hun har fått vite sannheten, enn hva du er villig til. For bare innrøm det - du møter jo deg selv i døren i denne saken. Det er vanskelig for deg å være ærlig med henne, og fortelle henne at du i 8 år har pleid omgang med denne mannen som du vet er hallik. Du risikerer at hun også tar avstand fra deg. Det er nettopp fordi du selv mener hun er smart og pga. den moralen og synet på menneskeverd som burde gjøre at du fortalte henne sannheten, slik at hun fikk muligheten til å dumpe ham for å vise at hun tar avstand fra ham, fordi måten han velger å utnytte kvinner og tjene penger på at kvinnene må selge kroppene sine til fremmede - ikke er forenelig med hennes syn på hva som virkelig er viktig i livet. Men du ønsker å ta fra henne muligheten til å ha kontroll på eget liv. Istedenfor tror du at det at hun blir dumpet av en hallik som serverer henne opplagte løgner er bedre for henne, løgner du vil være med på å konstruere. Istedenfor at hun kan få sjansen til å føle på egenverdi og egen kraft som ligger i det å sparke en falsk dritt som utnytter kvinner kynisk ut av livet sitt. Du vil ta fra henne den muligheten. Istedenfor vil du stakkarsliggjøre henne, frata henne bestemmelsesretten over hennes eget liv. Det er så langt fra omtanke du kommer. Og du, du har forresten snakket litt rundt deg selv. Du har brukt flere svar på å fortelle hva du og han skal lyve til henne om og oppgi som grunn til at han skal dumpe henne og hvorfor hun bør sjekke seg for kjønnssykdommer. Samtidig skrev du selv i svar #14 at halliken ikke er typen som gidder dikte opp noe. Litt selvmotsigende... Anonymkode: 70efd...dce Jeg kom til "..vi respekterer henne". Da sluttet jeg å lese. Prøv igjen, og kutt ut slike svulstige begynnelser på svar som ikke hører noe sted hjemme. Anonym bruker skrev (5 minutter siden): En ting jeg lurer på er hvorfor du har latt henne være sammen med denne mannen i ett år når du vel vitende har visst om bakgrunnen til dem begge? Du har latt henne forelske seg og nå vil du plutselig splitte dem opp? Jeg synes også du fremstår meget arrogant i denne tråden. I følge deg er du den eneste som er reflektert her. Det har kommet flere reflekterte svar, men de avviser du blankt siden det ikke passer med dine meninger. Jeg synes også det er påfallende hvor godt du kjenner og vet hvordan dine to BEKJENTE vil reagere i enhver situasjon. De er altså ikke nære nok til at du kaller dem venner, men likevel kjenner du dem inn og ut og kan forutsi hver eneste scenario. Anonymkode: 3ba03...888 Hadde jeg visst om dette så hadde jeg jo selvfølgelig gjort noe med det før. Det sier seg jo selv. Jeg beklager at jeg virker arrogant, men hvis du leser hva folk får seg til å dikte opp, overdrive og regelrett lyve om i denne tråden så må du forstå at jeg blir rimelig oppgitt. Har sjelden lest så mye svada og null interesse for å sette seg inn i. Alt folk vil her er at jeg gjør som de mener er rett, og det men er de på grunn av det de tolker, ved å overse fakta og ignorere opplysningene mine om personer og saken. Når jeg da prøver å opplyse igjen starter flere med å være direkte ufine og begår personangrep. Så er det du liksom legger merke til at jeg er..arrogant?? Nå har det ikke alltid så mye å si hvor nær du er folk. Hvor lenge du har kjent den eller hvordan en ble kjent. Det handler like mye om hva man har opplevd sammen, samarbeidet om og hvor mye tillit man har gitt og fått fra før. Det sier seg selv, og noen kjenner du godt og andre har du visst hvem er i 20 år uten å vite stort om. Det er heller mer påfallende at flere her i tråden tror de kjenner de jeg omtaler, syns du ikke? En har nå tilmed gått så langt som å påstå at de har omtanke og respekt for min bekjente. De har uttalt seg bastant og ikke stilt særlig med spørsmål for å vite mest mulig før de uttaler seg. De har heller lagd seg sine egne forestillinger som ikke har rot i virkeligheten. Dette har du ikke notert deg eller sagt noe om. Mest sannsynlig fordi du ikke ser det. Det du liksom ser, er at jeg er arrogant. Ber deg lese hele tråden nøye på nytt. Kanskje du ser ganske annerledes på det. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #148 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde snakket med han om jeg var der da de traff hverandre. Nei dette har jeg ikke skrevet noe sted. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å innbille seg så mye rart som flere av dere gjør. Jeg har tatt dere i feil gang på gang nå. Dere lager jo egne historier i hodet! Jeg kom til "..vi respekterer henne". Da sluttet jeg å lese. Prøv igjen, og kutt ut slike svulstige begynnelser på svar som ikke hører noe sted hjemme. Hadde jeg visst om dette så hadde jeg jo selvfølgelig gjort noe med det før. Det sier seg jo selv. Jeg beklager at jeg virker arrogant, men hvis du leser hva folk får seg til å dikte opp, overdrive og regelrett lyve om i denne tråden så må du forstå at jeg blir rimelig oppgitt. Har sjelden lest så mye svada og null interesse for å sette seg inn i. Alt folk vil her er at jeg gjør som de mener er rett, og det men er de på grunn av det de tolker, ved å overse fakta og ignorere opplysningene mine om personer og saken. Når jeg da prøver å opplyse igjen starter flere med å være direkte ufine og begår personangrep. Så er det du liksom legger merke til at jeg er..arrogant?? Nå har det ikke alltid så mye å si hvor nær du er folk. Hvor lenge du har kjent den eller hvordan en ble kjent. Det handler like mye om hva man har opplevd sammen, samarbeidet om og hvor mye tillit man har gitt og fått fra før. Det sier seg selv, og noen kjenner du godt og andre har du visst hvem er i 20 år uten å vite stort om. Det er heller mer påfallende at flere her i tråden tror de kjenner de jeg omtaler, syns du ikke? En har nå tilmed gått så langt som å påstå at de har omtanke og respekt for min bekjente. De har uttalt seg bastant og ikke stilt særlig med spørsmål for å vite mest mulig før de uttaler seg. De har heller lagd seg sine egne forestillinger som ikke har rot i virkeligheten. Dette har du ikke notert deg eller sagt noe om. Mest sannsynlig fordi du ikke ser det. Det du liksom ser, er at jeg er arrogant. Ber deg lese hele tråden nøye på nytt. Kanskje du ser ganske annerledes på det. Anonymkode: 7056c...011 Jeg har lest hele tråden og sett flere bra svar. Hva noen enkelte har kommentert eller ei, gidder jeg ikke bruke tid på. Tråden handler om HI. Jeg står fortsatt for det jeg skrev. Du peker hele tiden på fakta på hvorfor du har rett. Du kjenner til bakgrunnen, men det betyr likevel ikke at du kan forutsi hvordan de begge vil reagere i denne situasjonen, uansett hva du har opplevd sammen med dem. Dine teorier om mulige fremtidige reaksjoner er ikke fakta. Du nekter å innse at det finnes andre mulige andre scenarioer. Disse har altså vært sammen et helt år uten at du har visst om det? Likevel kjenner du dem godt nok til å vite hvordan de vil reagere ved et brudd mellom dem? Anonymkode: 3ba03...888
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #149 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg har lest hele tråden og sett flere bra svar. Hva noen enkelte har kommentert eller ei, gidder jeg ikke bruke tid på. Tråden handler om HI. Jeg står fortsatt for det jeg skrev. Du peker hele tiden på fakta på hvorfor du har rett. Du kjenner til bakgrunnen, men det betyr likevel ikke at du kan forutsi hvordan de begge vil reagere i denne situasjonen, uansett hva du har opplevd sammen med dem. Dine teorier om mulige fremtidige reaksjoner er ikke fakta. Du nekter å innse at det finnes andre mulige andre scenarioer. Disse har altså vært sammen et helt år uten at du har visst om det? Likevel kjenner du dem godt nok til å vite hvordan de vil reagere ved et brudd mellom dem? Anonymkode: 3ba03...888 Men da er det igjen mildt sagt påfallende og nærmest en sensasjon at så mange her kan forutse reaksjoner til de det gjelder da? Og det selv om de ikke har fått med seg vesentlige opplysninger! Mens jeg som faktisk kjenner disse personene ikke kan forutse noe, og blir tilmed angrepet her av folk som "vet best" Dette er nesten blitt morsomt. For noe irrasjonelle greier. Uff :-D Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #150 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Men da er det igjen mildt sagt påfallende og nærmest en sensasjon at så mange her kan forutse reaksjoner til de det gjelder da? Og det selv om de ikke har fått med seg vesentlige opplysninger! Mens jeg som faktisk kjenner disse personene ikke kan forutse noe, og blir tilmed angrepet her av folk som "vet best" Dette er nesten blitt morsomt. For noe irrasjonelle greier. Uff 😄 Anonymkode: 7056c...011 De fleste kan relatere til hvordan det er å bli løyet for. Man trenger ikke å kjenne noen for å skjønne at det mest sannsynlig vil være en lite hyggelig opplevelse. Jeg leser lite av det du beskriver, tvert i mot ser jeg mange som svarer ordentlig og reflektert og som prøver å forklare deg hvorfor man reagerer så sterkt på ditt forsøk på å leke Gud ovenfor en bekjent. Anonymkode: 98489...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå