Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #51 Skrevet 9. april 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Du ville egentlig ikke si det i det hele tatt. Du leita etter en løsning for å slippe, og nå har du visst funnet den. Anonymkode: 24e44...940 Jeg vet ikke hvorfor du syns det er rart at jeg ikke ville si det. Jeg var litt usikker på om det var det rette. Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Fakta er at du setter deg over henne, du velger at du skal bestemme hva som skal skje videre i hennes liv. Det er langt fra å bry seg om henne! Anonymkode: 70efd...dce Du må gjerne kalle det å sette meg over. Noen ganger tar vi selvfølgelig valg på vegne av andre, og noen ganger er det riktig å gjøre det også. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #52 Skrevet 9. april 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Du må gjerne kalle det å sette meg over. Noen ganger tar vi selvfølgelig valg på vegne av andre, og noen ganger er det riktig å gjøre det også. Anonymkode: 7056c...011 I dette tilfellet - selv om du tror det er aldri så velment av deg - så er dette ikke din beslutning å ta. Hun har rett til å ta denne beslutningen selv. Sykt og pill råttent! Anonymkode: 70efd...dce
Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #53 Skrevet 9. april 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): I dette tilfellet - selv om du tror det er aldri så velment av deg - så er dette ikke din beslutning å ta. Hun har rett til å ta denne beslutningen selv. Sykt og pill råttent! Anonymkode: 70efd...dce Du må gjerne fortelle hva som skjer med deg iom at du er så aggresiv :-O Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #54 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Du må gjerne fortelle hva som skjer med deg iom at du er så aggresiv 😮 Anonymkode: 7056c...011 Nå er det du selv som fabler i vilden sky. Jeg er ikke aggressiv. Men jeg har sett personer få langt større problemer pga. slike som deg, som tror du har rett til å sette deg over andre og de valgene andre skulle ha tatt over eget liv. Å gjøre seg selv til gud og styre andres liv på den måten, det er både sykt og pill råttent og kan være langt skadeligere enn du forstår. Å påpeke det er ikke aggressivt. Anonymkode: 70efd...dce
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #55 Skrevet 10. april 2022 Hadde jeg fått vite at kjæresten min var en hallik ville jeg ønsket å teste meg for kjønnssykdommer. Synes du skal fortelle henne slik at hun får alle kortene på bordet. Anonymkode: f173a...62c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #56 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Fakta er at jeg sårer ikke folk eller gir dem traume når det er helt unødvendig. Jeg trenger på ingen måte å være truende mot noen. Det er ikke snakk om å "bare" velge bort. Mennesker avslutter forhold i mange tilfeller fordi de ikke har tid til å pleie forholdet. Det er noe hun fint forstår i hans situasjon også. Ja det er hennes liv, og jeg vil ikke se henne ulykkelig i år igjen. Jeg vet at han vil gjøre slutt på en ordentlig måte, og hun vil komme over det. Hvis hun får vite hva han gjør i hjemlandet vil hun aldri komme over at hun hadde et forhold til han. Jeg fikk bekreftet at jeg burde gjøre det sånn på grunn av svar her. Anonymkode: 7056c...011 Du tar på deg et enormt ansvar på hennes vegne her. Det er en voksen kvinne du umyndiggjør for at du skal føle deg edel. Du er ingen god venninne. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #57 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Nå er det du selv som fabler i vilden sky. Jeg er ikke aggressiv. Men jeg har sett personer få langt større problemer pga. slike som deg, som tror du har rett til å sette deg over andre og de valgene andre skulle ha tatt over eget liv. Å gjøre seg selv til gud og styre andres liv på den måten, det er både sykt og pill råttent og kan være langt skadeligere enn du forstår. Å påpeke det er ikke aggressivt. Anonymkode: 70efd...dce Når du skriver slik du gjør med utropstegn så er det naturlig å anta at du er sint altså. Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hadde jeg fått vite at kjæresten min var en hallik ville jeg ønsket å teste meg for kjønnssykdommer. Synes du skal fortelle henne slik at hun får alle kortene på bordet. Anonymkode: f173a...62c Ja, må finne en løsning der. Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Du tar på deg et enormt ansvar på hennes vegne her. Det er en voksen kvinne du umyndiggjør for at du skal føle deg edel. Du er ingen god venninne. Anonymkode: 98489...025 Jeg umyndigjør henne ikke. Det er snakk om at hun bør ta valget selv. Poenget er at hun kommer uansett til å gjøre det slutt, for det er ikke sånn at hun vil fortsette forholdet med han, så det er ikke noe valg med to alternativer. Jeg vet ikke hvorfor du nevner "edel"?? Er det virkelig edelt å ikke ville gi noen traume? Seriøst. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #58 Skrevet 10. april 2022 Så du har satan og en klok engel. Og du vil hjelpe engelen med å lage en avtale med Satan? Å komme over kjærlighetssorg når du innser at mannen var en drittsekk er mye lettere enn når du blir forlatt av noen du trodde var ok. Anonymkode: ceb7c...d19
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #59 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så du har satan og en klok engel. Og du vil hjelpe engelen med å lage en avtale med Satan? Å komme over kjærlighetssorg når du innser at mannen var en drittsekk er mye lettere enn når du blir forlatt av noen du trodde var ok. Anonymkode: ceb7c...d19 Hva snakker du om?? Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #60 Skrevet 10. april 2022 1 minute ago, Anonym bruker said: Hva snakker du om?? Anonymkode: 7056c...011 Metaforer, google det. Redelige mennesker er ærlige. Du vil være uærlig, og får derfor ikke støtten du ønsker. Anonymkode: ceb7c...d19
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #61 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Når du skriver slik du gjør med utropstegn så er det naturlig å anta at du er sint altså. Ja, må finne en løsning der. Jeg umyndigjør henne ikke. Det er snakk om at hun bør ta valget selv. Poenget er at hun kommer uansett til å gjøre det slutt, for det er ikke sånn at hun vil fortsette forholdet med han, så det er ikke noe valg med to alternativer. Jeg vet ikke hvorfor du nevner "edel"?? Er det virkelig edelt å ikke ville gi noen traume? Seriøst. Anonymkode: 7056c...011 Jo, du umyndiggjør henne når du holder fakta skjult for å skåne henne. Det er ikke opp til deg å velge hva hun skal vite om sitt eget forhold. Så som sagt, du er ingen god venninne. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #62 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Metaforer, google det. Redelige mennesker er ærlige. Du vil være uærlig, og får derfor ikke støtten du ønsker. Anonymkode: ceb7c...d19 En kan like godt snu på det og si at redelige mennesker gir ikke andre traumer og sorg helt unødvendig. Dette handler ikke om hva som er rett og galt for det er ingen høyere lov som forteller det. Dette handler om hva en vurderer som best for en annen person. Jeg har prøvd å fortelle historien bak her, men det ser ikke ut til at dere tar hensyn til den. Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jo, du umyndiggjør henne når du holder fakta skjult for å skåne henne. Det er ikke opp til deg å velge hva hun skal vite om sitt eget forhold. Så som sagt, du er ingen god venninne. Anonymkode: 98489...025 Det er din mening og den må du jo bare ha. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #63 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er din mening og den må du jo bare ha. Anonymkode: 7056c...011 Du etterspør vår mening, men virker svært lite villig til å reflektere over svarene. Du har helt uoppfordret tatt på deg å redde denne bekjente fra noe hun ikke engang vet hva er. Hvorfor skal du ha en rolle i dette i det hele tatt, du anser henne ikke en gang som en venninne? Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #64 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du etterspør vår mening, men virker svært lite villig til å reflektere over svarene. Du har helt uoppfordret tatt på deg å redde denne bekjente fra noe hun ikke engang vet hva er. Hvorfor skal du ha en rolle i dette i det hele tatt, du anser henne ikke en gang som en venninne? Anonymkode: 98489...025 Det er jo mye på grunn av nettopp responsen her at jeg bestemte meg, så jeg vet ikke hva du mener her. Nei, tenk at en vil spare noen fra noe når de ikke er nære. Er det så uforståelig for deg altså? Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #65 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er jo mye på grunn av nettopp responsen her at jeg bestemte meg, så jeg vet ikke hva du mener her. Nei, tenk at en vil spare noen fra noe når de ikke er nære. Er det så uforståelig for deg altså? Anonymkode: 7056c...011 Er du sikker på at hun kommer til å sette pris på din innblanding? At du holder ting tilbake for å skåne henne? En voksen og selvstendig dame. Når noen sier at hun bør sjekke seg for kjønnssykdommer mtp aktivitetene til kjæresten så sier du at det må DU også finne en løsning på? Hvor mye skal du egentlig involvere deg i dette forholdet? Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #66 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er du sikker på at hun kommer til å sette pris på din innblanding? At du holder ting tilbake for å skåne henne? En voksen og selvstendig dame. Når noen sier at hun bør sjekke seg for kjønnssykdommer mtp aktivitetene til kjæresten så sier du at det må DU også finne en løsning på? Hvor mye skal du egentlig involvere deg i dette forholdet? Anonymkode: 98489...025 Når noen har opplevd en sorg og nærmest et traume av noe som er mye mer uskyldig så påfører man ikke det mennesket noe som er verre om man ikke må. Jeg skjønner at noen av dere ikke forstår alvoret i hvordan hun opplevde det med eksen. Det kan jeg fint skjønne. Jeg ville heller ikke tatt det så tungt. Hun derimot gjorde det. Da har ikke alder eller hvor selvstendig hun er noe som helst med saken å gjøre. Jeg tror selvfølgelig hun ville satt pris på det, ellers ville jeg ikke gjort det. Jeg trenger ikke å gjøre mer enn å ta en samtale med han. Det er alt. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #67 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Når noen har opplevd en sorg og nærmest et traume av noe som er mye mer uskyldig så påfører man ikke det mennesket noe som er verre om man ikke må. Jeg skjønner at noen av dere ikke forstår alvoret i hvordan hun opplevde det med eksen. Det kan jeg fint skjønne. Jeg ville heller ikke tatt det så tungt. Hun derimot gjorde det. Da har ikke alder eller hvor selvstendig hun er noe som helst med saken å gjøre. Jeg tror selvfølgelig hun ville satt pris på det, ellers ville jeg ikke gjort det. Jeg trenger ikke å gjøre mer enn å ta en samtale med han. Det er alt. Anonymkode: 7056c...011 Men hvordan skal du sørge for at hun sjekker seg? Og hvordan kan du være så sikker på at du vet hvordan han reagerer? Dette er jo tydligvis en svært kynisk mann som lever et kalkulert dobbeltliv, så han har nok vært ute for folk som truer med å oute han før. Det er slett ikke sikkert at han blir så samarbeidsvillig som du later til å være sikker på. Han lever av å selge andre sine kropper, så en bekymret bekjent er nok ikke mer enn en hump i veien for han. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #68 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Men hvordan skal du sørge for at hun sjekker seg? Og hvordan kan du være så sikker på at du vet hvordan han reagerer? Dette er jo tydligvis en svært kynisk mann som lever et kalkulert dobbeltliv, så han har nok vært ute for folk som truer med å oute han før. Det er slett ikke sikkert at han blir så samarbeidsvillig som du later til å være sikker på. Han lever av å selge andre sine kropper, så en bekymret bekjent er nok ikke mer enn en hump i veien for han. Anonymkode: 98489...025 Han kan da ha funnet ut at han har kjønnssykdom. Jeg vet ikke hvorfor du vil spekulere ang han. Han og jeg har en helt fin tone og har samarbeidet før. Jeg kjenner han mer enn godt nok til å vite hva han vil gjøre. Han lager ikke noe drama og tull. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #69 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Han kan da ha funnet ut at han har kjønnssykdom. Jeg vet ikke hvorfor du vil spekulere ang han. Han og jeg har en helt fin tone og har samarbeidet før. Jeg kjenner han mer enn godt nok til å vite hva han vil gjøre. Han lager ikke noe drama og tull. Anonymkode: 7056c...011 Så en ekte kjernekar altså? Som lever av menneskehandel. Du virker svært naiv i din overbevisning om hvor viktig ditt ord er for han. Og han har fått en kjønnssykdom etter å ha datet din bekjente i ett år? Så han skal innrømme å ha vært utro da? Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #70 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Så en ekte kjernekar altså? Som lever av menneskehandel. Du virker svært naiv i din overbevisning om hvor viktig ditt ord er for han. Og han har fått en kjønnssykdom etter å ha datet din bekjente i ett år? Så han skal innrømme å ha vært utro da? Anonymkode: 98489...025 Han har sine kvaliteter som alle andre. Jeg har kjent han siden 2014, så slutt nå med dine antagelser om han :-) noen kjønnssykdommer kan ligge latent i minst ett år da. Anonymkode: 7056c...011
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #71 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Han har sine kvaliteter som alle andre. Jeg har kjent han siden 2014, så slutt nå med dine antagelser om han 🙂 noen kjønnssykdommer kan ligge latent i minst ett år da. Anonymkode: 7056c...011 Ja, det blir nok enkelt å overbevise henne om. Du har kjent han i 7-8 år, men har du truet hans eksistens før? Han har sine kvaliteter og en av de er å selge mennesker. Hvorfor har de prostituerte en hallik? Det er ett av to: enten så har halliken kjøpt henne og pr definisjon eier henne, eller så er det for beskyttelse mot store summer i et svært hardt miljø. Så at han har sine kvaliteter skal du få meg til å tro. Anonymkode: 98489...025
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #72 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Det er jo mye på grunn av nettopp responsen her at jeg bestemte meg, så jeg vet ikke hva du mener her. Anonymkode: 7056c...011 Denne skjønte jeg ikke. Du begynner tråden med at du ikke ønsker å fortelle henne. Nesten samtlige mener du bør fortelle henne. Ut av responsen konkluderer du dermed med at du ikke bør fortelle henne noe. Anonymkode: 3ba03...888
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #73 Skrevet 10. april 2022 17 minutes ago, Anonym bruker said: Denne skjønte jeg ikke. Du begynner tråden med at du ikke ønsker å fortelle henne. Nesten samtlige mener du bør fortelle henne. Ut av responsen konkluderer du dermed med at du ikke bør fortelle henne noe. Anonymkode: 3ba03...888 Er du venner med en hallik, så er du nok en person som har en bøyelig moral, for å si det forsiktig. Hennes bekjent vet ikke at kjæresten er hallik. Hi vet han er hallik, men velger fortsatt å være venner med han.. Det sier vel sitt Anonymkode: ceb7c...d19
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #74 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når du skriver slik du gjør med utropstegn så er det naturlig å anta at du er sint altså. Ja, må finne en løsning der. Jeg umyndigjør henne ikke. Det er snakk om at hun bør ta valget selv. Poenget er at hun kommer uansett til å gjøre det slutt, for det er ikke sånn at hun vil fortsette forholdet med han, så det er ikke noe valg med to alternativer. Jeg vet ikke hvorfor du nevner "edel"?? Er det virkelig edelt å ikke ville gi noen traume? Seriøst. Anonymkode: 7056c...011 Etter det du forteller om henne, så vil jeg tro hun får større traumer av å vite hvem hun har vært sammen med.........og at andre har visst om det uten å si noe. Anonymkode: 24e44...940
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #75 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo mye på grunn av nettopp responsen her at jeg bestemte meg, så jeg vet ikke hva du mener her. Nei, tenk at en vil spare noen fra noe når de ikke er nære. Er det så uforståelig for deg altså? Anonymkode: 7056c...011 Hvordan kom du frem til det, når alle sier du bør si det? Anonymkode: 24e44...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå