Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Nå fikk vi endelig en åpning med grønne koronapass på hele familien, og så braker det løs med en potensiell verdenskrig. Jeg vet, utrolig egoistisk og navlebeskuende, men hva tenker dere om utenlandsferie i år? Selv drømte vi om en uke til hellas, men det lurer vi på om utgår i år. Anonymkode: dbdc6...921
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nå fikk vi endelig en åpning med grønne koronapass på hele familien, og så braker det løs med en potensiell verdenskrig. Jeg vet, utrolig egoistisk og navlebeskuende, men hva tenker dere om utenlandsferie i år? Selv drømte vi om en uke til hellas, men det lurer vi på om utgår i år. Anonymkode: dbdc6...921 Vi skal 5 uker til Italia. Personlig er jeg ikke redd for at det blir noen verdenskrig og dersom det skulle bli det så er ferien ikke viktig i det hele tatt. Inntil noe skulle tilsi at man ikke kan reise pga krig så gleder vi oss stort til sommer i Italia.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 Vi avventer å reise utenlands i år også. I første omgang pga korona, men nå også pga urolighetene i verden. Det frister rett og slett ikke å ta sjansen. Anonymkode: 9b0b0...a28
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 Ikke redd for å reise med tanke på korona eller krigen, men de høye prisene som er nå stopper oss. Anonymkode: 1455d...e93
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 Syns ikke at du skal unnskylde deg HI. Du er ikke egoistisk og navlebeskuende, men bekymret med god grunn. De fleste er det I den situasjonen vi befinner oss i, og vi har vørt gjennom en pandemi mange ikke skjønte ville komme og hva konsekvensene ble. Derfor tilsier den erfaringen oss at det "verste" kan faktisk hende; vi har lært. Når det er sagt, så er det fint om redsel og bekymringer ikke hindrer deg fra å planlegge ferie. Det er å fly som antageligvis blir det største problemet om krigen skal eskalere. Bilturer er nok stort sett trygt så man kommer frem og tilbake. Anonymkode: 0bd04...b31
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #6 Skrevet 12. mars 2022 Vi reiser til sydligere strøk både i påsken og i sommer. Reiselivet og de som har sin arbeidsplass der har slitt fryktelig under pandemien. Derfor håper vi å kunne reise, men skulle det eskalere må man jo tenke seg om. Anonymkode: e97dd...9e6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #7 Skrevet 12. mars 2022 Med mindre det skjer enda mer, så reiser vi som planlagt. Anonymkode: de17e...a6b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #8 Skrevet 12. mars 2022 I skal til England i påsken og reise rundt i Spania/Portugal i sommerferien, pluss noen småturer til Sverige og Danmark. Man kan ikke gå rundt og bekymre seg hele tiden, vi tar det som det kommer, pg skjer det noe som gjør at vi må avbestille, så kan vi gjøre det inntil dagen før. Siden vi ordet alle ferier selv, bestiller vi hoteller som kan avbestilles inntil dagen før, og flybilletter som kan refunderes. Anonymkode: e640b...d80
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #9 Skrevet 12. mars 2022 Vi har i utgangspunktet ingen planer om utenlandsferie. Har tenkt på campingferie rundt i Norge. Men det prisnivået som er nå på drivstoff, så kan det hende vi må endre på det. Kanskje vi reiser en plass og er der over lengre tid, enn å dra rundt. Utenlandsferie venter vi med både pga korona og økonomi, men med krigen i Ukraina så har det blitt enda mer uaktuelt. Håper dog på utenlandstur til neste år. Da har det gått 5 år siden sist. Anonymkode: dc57b...f47
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #10 Skrevet 12. mars 2022 Reiser på ferie i Norge. Har ikke vært i utlandet siden 2007, så klarer meg fint uten. Trives i Norge om sommeren. Skulle jeg reist til varmere strøk, ville jeg heller gjort det om vinteren Anonymkode: 2b75c...34d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #11 Skrevet 12. mars 2022 Heldigen dere som allerede kan bestille ferie.. vi får ikke vite ferien på jobb før om noen uker, og da er så og sei alt vi kan tenke oss , bestilt. vi drar til Mallorca eller gran canaria viss det er ok hotell å oppdrive for familie på 5. Anonymkode: caa3a...51c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #12 Skrevet 12. mars 2022 Spørs om man har råd til å reise, det spås at prisene på flybiletter kommer til å skyte i været. Anonymkode: 4f094...745
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #13 Skrevet 12. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Heldigen dere som allerede kan bestille ferie.. vi får ikke vite ferien på jobb før om noen uker, og da er så og sei alt vi kan tenke oss , bestilt. vi drar til Mallorca eller gran canaria viss det er ok hotell å oppdrive for familie på 5. Anonymkode: caa3a...51c Her er jobben min stengt i 3 uker så da må jeg ta ferie de ukene. Vi reiser i Norge. Skal til sørlandet Anonymkode: b7c95...859
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #14 Skrevet 12. mars 2022 Norgesferie som vanlig, så ingen bekymring eller endring her. I år skal sønnen og jeg på bilferie og ta oss dit vinden fører oss 🤩 Anonymkode: bfa72...ed5
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #15 Skrevet 12. mars 2022 Har allerede kjøpt billetter til 3 uker i Tyrkia. 🥰 Gleder oss til sol, varme, badeliv, god mat og trivelige folk! Vi skal bo i en privat leilighet. Anonymkode: 56bd3...182
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #16 Skrevet 12. mars 2022 Ferien i år blir i Oslo og Norway cup. Anonymkode: a535a...c19
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #17 Skrevet 13. mars 2022 Vi har bestilt til utlandet i år og skal kjøre Europa rundt i fire uker. Anonymkode: e62d9...6d9
prekæs Skrevet 13. mars 2022 #18 Skrevet 13. mars 2022 Har allerede hatt en utenlandsferie i år og det blir flere.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #19 Skrevet 13. mars 2022 Etter noen dager klistret til tv og medier, bestemte jeg meg rett og slett for å bare blokkere ut alle hvis, om og dersom. Skal ikke gi Putin den makten over mitt liv, at jeg hamstrer mat og sitter redd hjemme. Nekter å la det styre dagene, lev som før og nyt hver dag du våkner opp i ett fritt land med alle de godene som følger med. Ingen vet hva som skjer i morgen uansett. Anonymkode: 3f156...4f4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #20 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Har allerede kjøpt billetter til 3 uker i Tyrkia. 🥰 Gleder oss til sol, varme, badeliv, god mat og trivelige folk! Vi skal bo i en privat leilighet. Anonymkode: 56bd3...182 Tyrkia er veldig nært Ukraina Anonymkode: f8fa3...427
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #21 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Etter noen dager klistret til tv og medier, bestemte jeg meg rett og slett for å bare blokkere ut alle hvis, om og dersom. Skal ikke gi Putin den makten over mitt liv, at jeg hamstrer mat og sitter redd hjemme. Nekter å la det styre dagene, lev som før og nyt hver dag du våkner opp i ett fritt land med alle de godene som følger med. Ingen vet hva som skjer i morgen uansett. Anonymkode: 3f156...4f4 💪 Anonymkode: dbdc6...921
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #22 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Tyrkia er veldig nært Ukraina Anonymkode: f8fa3...427 😱😱😱😱😱😱😱😱 OMG, det har hun sikkert ikke tenkt på, kanskje hun tror Tyrkia ligger i Afrika eller noe! Håper hun leser dette så hun får avbestilt turen med en eneste gang!!!! Anonymkode: 67cf2...bac
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #23 Skrevet 13. mars 2022 Jeg lengter etter utenlandsferie etter de siste årene, men litt usikker på om jeg skal bestille ennå... Anonymkode: 5b76a...bbd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. mars 2022 #24 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg lengter etter utenlandsferie etter de siste årene, men litt usikker på om jeg skal bestille ennå... Anonymkode: 5b76a...bbd Jeg tenker at det kun blir dyrere og dyrere fremover så hvis du tenker fly så er det nok lurt å ikke vente for lenge hvis du tenker pris
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #25 Skrevet 13. mars 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at det kun blir dyrere og dyrere fremover så hvis du tenker fly så er det nok lurt å ikke vente for lenge hvis du tenker pris Veldig lurt å bestille nå, turen vår til London i påsken har blitt 10 000,- dyrere for fly og sommerferien 12 000,- dyrere for fly. Veldig glad vi bestilte tidlig! Anonymkode: e640b...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå