Gå til innhold

De tror det er USA


Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Bare for å leke med tanken: hva om det er vi som blir utsatt for propaganda? Hva om det russerne blir fortalt er det rette? Og hvordan kan vi vite at vi får presentert sannheten?

Anonymkode: c6144...920

Vel, jeg velger å stole på de jeg kjenner som fysisk reiste ned for å hente flyktninger, som har snakket med de som flyktet. Jeg velger å ha tillit til de norske journalistene der nede, da de har fint lite å vinne på fake News. 
 

Kommer ikke unna at det er russere i Ukraina nå, ikke ukrainere i Russland. 

Anonymkode: 57cd8...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sånn er det ikke, og det vet du.

Anonymkode: c05c2...987

Tror du ikke ganske mange russere/Putin-tilhengere tenker det samme?

Anonymkode: c6144...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Tror du ikke ganske mange russere/Putin-tilhengere tenker det samme?

Anonymkode: c6144...920

Leste du i det hele tatt  innlegget mitt på forrige side?

Anonymkode: c05c2...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Leste du i det hele tatt  innlegget mitt på forrige side?

Anonymkode: c05c2...987

Jeg leste det. Men ser du ikke hvor jeg vil eller gjør du deg bare vanskelig? Mange russere er overbevist om at «sannheten» de blir presentert virkelig er sannheten. Akkurat som mange her i vesten. Hvordan kan man egentlig vite hva som er SANNHETEN?

Anonymkode: c6144...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg leste det. Men ser du ikke hvor jeg vil eller gjør du deg bare vanskelig? Mange russere er overbevist om at «sannheten» de blir presentert virkelig er sannheten. Akkurat som mange her i vesten. Hvordan kan man egentlig vite hva som er SANNHETEN?

Anonymkode: c6144...920

Hvis man ikke er sympatiserer med en diktator og krigsforbrytere som driver med folkemord, så skjønner man det.

Anonymkode: c05c2...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis man ikke er sympatiserer med en diktator og krigsforbrytere som driver med folkemord, så skjønner man det.

Anonymkode: c05c2...987

La meg omformulere. Tror du den jevne russer er ond? Tror du at de, dersom de ble presentert nyhetene vi blir presentert, fremdeles hadde støttet Putin? De tror jo selvsagt på det de ser på sine tv-kanaler, i sine aviser og på sine nettsteder. De er hellig overbevist om at Russland er i Ukraina for å forhindre fremmarsj av nazismen. De tror det er fredsbevarende styrker. De mener vesten og nato er provokatørene. 
Det er deres sannhet. 

Anonymkode: c6144...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

La meg omformulere. Tror du den jevne russer er ond? Tror du at de, dersom de ble presentert nyhetene vi blir presentert, fremdeles hadde støttet Putin? De tror jo selvsagt på det de ser på sine tv-kanaler, i sine aviser og på sine nettsteder. De er hellig overbevist om at Russland er i Ukraina for å forhindre fremmarsj av nazismen. De tror det er fredsbevarende styrker. De mener vesten og nato er provokatørene. 
Det er deres sannhet. 

Anonymkode: c6144...920

Jaha, og hva vil du frem til, annet enn at du støtter Putin.

Anonymkode: c05c2...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jaha, og hva vil du frem til, annet enn at du støtter Putin.

Anonymkode: c05c2...987

Jeg støtter overhode ikke Putin. Ikke ilegg meg holdninger og meninger jeg ikke har! Det gjør meg forbanna.
Jeg prøver å få deg og andre besserwissere til å innse at dere ikke vet alt, ikke kan alt.
Forsøk å sette deg i andres situasjon - denne gang russerne. Forsøk å forstå at når man blir presentert en annen sannhet, så er det det man tror på. 

 

Anonymkode: c6144...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg støtter overhode ikke Putin. Ikke ilegg meg holdninger og meninger jeg ikke har! Det gjør meg forbanna.
Jeg prøver å få deg og andre besserwissere til å innse at dere ikke vet alt, ikke kan alt.
Forsøk å sette deg i andres situasjon - denne gang russerne. Forsøk å forstå at når man blir presentert en annen sannhet, så er det det man tror på. 

 

Anonymkode: c6144...920

Igjen, leste du ikke innlegget mitt.

Anonymkode: c05c2...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...