Gå til innhold

Brann i kjernekraftverk


Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Vi har ikke støttet hverken det ene eller andre. De fleste her inne er foreldre og kunne ikke stemme engang i 1993. Så nei, vi, den vanlige nordmann i dag, har ikke støttet en diktator. Hva Brundtland inngikk av hestehandler i sin tid er ikke ett valg den vanlige mannen i gata har tatt.

Anonymkode: dafdf...cf1

Men hun var en folkerepresentant. Med mindre du mener at Norge på den tiden var et diktatur.

Ellers hadde det vært fint om du lot være disse stråmennene, å late som om jeg har meninger jeg ikke har, late som om jeg har sagt ting jeg ikke har sagt. Det hadde jeg vært takknemlig for.

Nåh, du har vist at du ikke har lyttet for å forstå, men lyttet for å kverulere. Vår debatt ender her, cf1.

Anonymkode: 81938...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men hun var en folkerepresentant. Med mindre du mener at Norge på den tiden var et diktatur.

Ellers hadde det vært fint om du lot være disse stråmennene, å late som om jeg har meninger jeg ikke har, late som om jeg har sagt ting jeg ikke har sagt. Det hadde jeg vært takknemlig for.

Nåh, du har vist at du ikke har lyttet for å forstå, men lyttet for å kverulere. Vår debatt ender her, cf1.

Anonymkode: 81938...778

Det er du som slenger ut stråmenn i øst og vest. Derfor er det lite interessant å diskutere noe mer med deg. Du forsvarer en grusom mann av en eller annen grunn som jeg aldri vil forstå alikevel.

Anonymkode: 2440c...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Du forsvarer en grusom mann

Anonymkode: 2440c...0ab

Jeg kan godt forstår at du har det inntrykket med de stråmenn du har laget.

Anonymkode: 81938...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 3/5/2022 den 0.46):

Nei, da motsier du deg selv.

1. ikke demokratisk valgt = kan ikke drive diplomati

2. NATOs generalsekretær er ikke diplomatisk valgt

K. NATO kan ikke drive diplomati

Anonymkode: 81938...778

En generalsekretær er aldri valgt demokratisk. Vedkommende er ansatt i organisasjonen. 

Anonymkode: 78297...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men hun var en folkerepresentant. Med mindre du mener at Norge på den tiden var et diktatur.

Ellers hadde det vært fint om du lot være disse stråmennene, å late som om jeg har meninger jeg ikke har, late som om jeg har sagt ting jeg ikke har sagt. Det hadde jeg vært takknemlig for.

Nåh, du har vist at du ikke har lyttet for å forstå, men lyttet for å kverulere. Vår debatt ender her, cf1.

Anonymkode: 81938...778

Forbeholder meg min rett til å si meg uenig. Ikke har jeg tillagt deg en eneste mening heller. 
 

Men greit nok, vi kan legge debatten død, enig om å være uenig. 

Anonymkode: dafdf...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...