Gå til innhold

Imponerende motstand i Ukraina.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skulle koblet hvem "Karlsen" var mener du? 

Det er to enkle land. To store land. Jeg tenker at det er å undervurdere Ukraina å komme med at de kjemper og klarer å holde stand. Det må jeg virkelig få mene du. Å gjøre noe så selvfølgelig trenger ikke å hauses opp. Det er bra. Kort og godt.

Nå har det åpent vært sagt at det er NATO som har blitt tatt på sengen, så å vri det til at Putin har undervurdert og feilbedømt er jo bare tullete. 

Anonymkode: 2f531...e6a

Du trenger ikke vite hvem det er, men hvis du trekker logiske slutninger, bør du vite hva du trekker slutning på grunnlag av. 
 

Vi får si oss enige om å være uenig. Jeg lar meg imponere i hvert fall. 

Anonymkode: 8ddb6...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Kanskje du bør tenke deg om før du angriper russere som et like mye offer for dette som andre? Du skal vel helst ikke fortelle dem hva de bør gjøre eller?  Fint om uskyldige slapp å bli dømt i denne situasjonen. 

Anonymkode: 2f531...e6a

Det er nå stadig intervjuer av russere i utlandet hvor de sier de ikke tør å snakke med venner og familie i hjemlandet, men nå er vel den tiden de bør gjøre dette. Ikke bare for Ukraina men også for fremtiden for de som bor i Russland, aner de hvordan det blir når jernteppet kommer på plass igjen? 

Anonymkode: 61c80...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skulle koblet hvem "Karlsen" var mener du? 

Det er to enkle land. To store land. Jeg tenker at det er å undervurdere Ukraina å komme med at de kjemper og klarer å holde stand. Det må jeg virkelig få mene du. Å gjøre noe så selvfølgelig trenger ikke å hauses opp. Det er bra. Kort og godt.

Nå har det åpent vært sagt at det er NATO som har blitt tatt på sengen, så å vri det til at Putin har undervurdert og feilbedømt er jo bare tullete. 

Anonymkode: 2f531...e6a

Men Russland er veldig mye større enn Ukraina, de har 100 millioner innbyggere mer, og et veldig mye større forsvar, spesielt luftforsvaret er suverent overlegent.  Russland er rett og slett kampherre, i militærteknologi. 

Det er flere ting som gjør at Ukrainas motstand imponerer. Ukrainas militære utstyr er både gammelt og mye er utdatert. Det er derfor de trenger hjelp og har bedt om hjelp fra bla. nato.

Så ja, det er grunn til å mene at de imponerer.  

 

 

Anonymkode: 0171e...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du trenger ikke vite hvem det er, men hvis du trekker logiske slutninger, bør du vite hva du trekker slutning på grunnlag av. 
 

Vi får si oss enige om å være uenig. Jeg lar meg imponere i hvert fall. 

Anonymkode: 8ddb6...99a

Det forklarte jeg, men ok. Helt greit å være uenig. Jeg er glad Ukraina holder stand, må bare si det da det er lett å bli misforstått. 

Anonymkode: 2f531...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er nå stadig intervjuer av russere i utlandet hvor de sier de ikke tør å snakke med venner og familie i hjemlandet, men nå er vel den tiden de bør gjøre dette. Ikke bare for Ukraina men også for fremtiden for de som bor i Russland, aner de hvordan det blir når jernteppet kommer på plass igjen? 

Anonymkode: 61c80...c47

De er i krig. De har sitt å tenke på. Det kunne ikke i min villeste selvgodhet falt meg inn å mene hva de bør gjøre. 

Anonymkode: 2f531...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Putin bare leker med Ukraina. Hvis han vil, når han vil, kan han bombe dem sønder og sammen. Vi får bare håpe han stopper før det kommer så langt. 
Hvorfor er det ingen tegn til dialog?

Anonymkode: d6ed5...0d4

Det frykter jeg også. Dårlig med dialog til nå, ironisk nok kan det være Erdogan som blir mekleren oppi alt det her, det er jo nevnt som ett alternativ til møtested. 

Anonymkode: 8ddb6...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

De er i krig. De har sitt å tenke på. Det kunne ikke i min villeste selvgodhet falt meg inn å mene hva de bør gjøre. 

Anonymkode: 2f531...e6a

Det kan jeg si meg enig i. 

Anonymkode: 8ddb6...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...