Gå til innhold

Har dere alt fra beredskapslisten i hus?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Man kommer knapt inn i mange butikker hvis strømmen går.

Anonymkode: ecb18...a92

Selvfølgelig vil butikker finne en løsning på både inngang og betaling dersom vi blir utsatt for et cyberangrep. 

Anonymkode: 91f0d...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig vil butikker finne en løsning på både inngang og betaling dersom vi blir utsatt for et cyberangrep. 

Anonymkode: 91f0d...292

Blir det et så omfattende cyberangrep vil det nok bli rimelig fort tomt i butikken. 

Anonymkode: 8e81b...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Blir det et så omfattende cyberangrep vil det nok bli rimelig fort tomt i butikken. 

Anonymkode: 8e81b...5a3

Ja altså, bevares. Alle står jo helt fritt til å la være å følge rådene. Jeg føler ikke behov for å gjøre egne vurderinger for å overprøve ekspertene, så jeg velger å høre på dem og gjøre det lille offeret det tross alt er å være forberedt på unntakstilstand. 

Anonymkode: 91f0d...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Blir det et så omfattende cyberangrep vil det nok bli rimelig fort tomt i butikken. 

Anonymkode: 8e81b...5a3

Ikke hvis ingen har kontanter til å kjøpe med, nei.

Anonymkode: 6dcc1...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jod, ved, gass og kontanter. Har vel nok mat til noen dager, men ikke noe voldsomt lager akkurat nå. Har privat vann, men ikke lagret noe spesielt med vann inne. Det som stresser meg litt, er at vi ikke har pass per nå, og køene er lange. Passene har gått ut i løpet av korona, og vi har ikke stressa med å fornye. (hadde time til å fornye pass, men ble avlyst pga. Korona. Aldri kommet så langt at vi har bestilt ny time). 

Anonymkode: 93b3c...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pass, vann, jod, en god del mat. Ved. Mangler gass til grillen, men har til stormkjøkken. Noen Kontanter, ikke mye. Lurer på om vi burde tatt ut mer.

Anonymkode: 11baa...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...