Gå til innhold

Hva tenker dere om Australias interneringsleire?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Sabotasje av tråden. Du er ikke interessert i å snakke om interneringsleire, er du vel? Du vil avspore og ødelegge. 

Anonymkode: 5bf3f...11d

Det klarer du helt fint på egenhånd.

Anonymkode: e23b4...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er det som faktisk skjer.

Anonymkode: 5bf3f...11d

Så vidt jeg vet har de hatt ganske klare regler for hvem som skulle på karantenehotell. Folk har ikke plutselig blitt hentet. Etter hva jeg har fått med meg har de også avsluttet det meste av kravene om bruk av karantenehotell.

Anonymkode: 8055f...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Folk satt da på karantenehotell her i Norge og.

Anonymkode: e23b4...6bb

Nei, det var ingen plikt for innbyggere i Norge som ikke har reist noe sted å dra fra hjemmet sitt til isolasjonshotell. 

Anonymkode: 7febf...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det var ingen plikt for innbyggere i Norge som ikke har reist noe sted å dra fra hjemmet sitt til isolasjonshotell. 

Anonymkode: 7febf...24b

Er ikke plikt til det i Australia heller

Anonymkode: 74395...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen som blir vilkårlig hentet i hjemmet og satt i karantene? Hva vil du frem til med slike innlegg?

Anonymkode: af159...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en soleklar grunn til at du bare finner noe om dette på Steigan. Det er fordi det er bullshit. Senteret er ikke en interneringsleir eller konsentrasjonsleir(!). Det er til bruk for uvaksinerte innreisende som skal i karantene. Fullvaksinerte skal ikke i karantene. https://www.brisbanetimes.com.au/national/queensland/welcome-to-wellcamp-fought-over-facility-finally-takes-first-flyers-20220204-p59tyb.html Jeg anbefaler deg å stille deg selv noen spørsmål når du leser sånt som det på Steigan eller lignende sider:

1. Er dette sannsynlig?

2. Er ordbruk og bildebruk i denne artikkelen troverdig?

3. Kan jeg finne de samme opplysningene på andre og mer etterrettelige sider? Når svaret ditt er nei på dette, så er det all grunn til å tro at det ikke stemmer, og det er da ingen grunn til å hause seg opp eller spre det. 

Tror du, sånn helt, helt, at det bygges konsentrasjonsleire i Australia der de skal hente intetanende innbyggere og bure dem inne uten grunn? 

Anonymkode: 4093e...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Det er nok en soleklar grunn til at du bare finner noe om dette på Steigan. Det er fordi det er bullshit. Senteret er ikke en interneringsleir eller konsentrasjonsleir(!). Det er til bruk for uvaksinerte innreisende som skal i karantene. Fullvaksinerte skal ikke i karantene. https://www.brisbanetimes.com.au/national/queensland/welcome-to-wellcamp-fought-over-facility-finally-takes-first-flyers-20220204-p59tyb.html Jeg anbefaler deg å stille deg selv noen spørsmål når du leser sånt som det på Steigan eller lignende sider:

1. Er dette sannsynlig?

2. Er ordbruk og bildebruk i denne artikkelen troverdig?

3. Kan jeg finne de samme opplysningene på andre og mer etterrettelige sider? Når svaret ditt er nei på dette, så er det all grunn til å tro at det ikke stemmer, og det er da ingen grunn til å hause seg opp eller spre det. 

Tror du, sånn helt, helt, at det bygges konsentrasjonsleire i Australia der de skal hente intetanende innbyggere og bure dem inne uten grunn? 

Anonymkode: 4093e...c2e

Når man ser hvor verden er på vei, så er svaret ja, det tror jeg. Se på Østerrike, der myndighetene innførte tvangsvaksinering innen 1.2, og der folk som ikke adlød ble ilagt bøter og mistet jobben. Det samme skjer i Canada. 
Slik verden er blitt overrasker det meg ikke at Australia bygger interneringsleire, nei. 
Hi

Anonymkode: 5bf3f...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Når man ser hvor verden er på vei, så er svaret ja, det tror jeg. Se på Østerrike, der myndighetene innførte tvangsvaksinering innen 1.2, og der folk som ikke adlød ble ilagt bøter og mistet jobben. Det samme skjer i Canada. 
Slik verden er blitt overrasker det meg ikke at Australia bygger interneringsleire, nei. 
Hi

Anonymkode: 5bf3f...11d

Og i Italia har retten fastsatt at det var ulovlig av myndighetene å gi uvaksinerte politifolk sparken og frata dem lønna. Men! Ingen norske aviser skrev om det. Jeg fant dette på steigan, som linket til en italiensk avis. Så i diskusjonen på forumet her linket jeg til den italienske avisen. For det fantes ikke noe annet oversatt til norsk enn steigan. Det er synd at navn på kilden skal avgjøre om folk får vite om ting eller ikke. 

Anonymkode: 7febf...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interneringsleire er ikke ukjent for Australia, dette ble lekket for noen år siden og det er laget en film om dette i etterkant. Høyst kritikkverdig. Barn med selvmordstanker, mennesker som er adskilt fra familien og venter i åresvis. Det er ingenting overraskende i at de benytter dette til uvaksinerte. En stund hyllet folk Australia, du vet landet som levde som normalt midt i en pandemi. Til hvilken pris? 
 

Det kommer til å bli langt mer av dette i fremtiden, bare å stålsette seg. 

Anonymkode: 46eee...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Interneringsleire er ikke ukjent for Australia, dette ble lekket for noen år siden og det er laget en film om dette i etterkant. Høyst kritikkverdig. Barn med selvmordstanker, mennesker som er adskilt fra familien og venter i åresvis. Det er ingenting overraskende i at de benytter dette til uvaksinerte. En stund hyllet folk Australia, du vet landet som levde som normalt midt i en pandemi. Til hvilken pris? 
 

Det kommer til å bli langt mer av dette i fremtiden, bare å stålsette seg. 

Anonymkode: 46eee...ec4

Linke til påstandene dine kanskje?

Anonymkode: 74395...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Linke til påstandene dine kanskje?

Anonymkode: 74395...53c

Du trenger ikke mer en Google 🤷🏼‍♀️ kjent sak det her. 
 

https://www.theguardian.com/australia-news/ng-interactive/2016/aug/10/the-nauru-files-the-lives-of-asylum-seekers-in-detention-detailed-in-a-unique-database-interactive

Anonymkode: 46eee...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Interneringsleire er ikke ukjent for Australia, dette ble lekket for noen år siden og det er laget en film om dette i etterkant. Høyst kritikkverdig. Barn med selvmordstanker, mennesker som er adskilt fra familien og venter i åresvis. Det er ingenting overraskende i at de benytter dette til uvaksinerte. En stund hyllet folk Australia, du vet landet som levde som normalt midt i en pandemi. Til hvilken pris? 
 

Det kommer til å bli langt mer av dette i fremtiden, bare å stålsette seg. 

Anonymkode: 46eee...ec4

De kan også uten rettens godkjenning fryse bankkontoer om de tror en har noe med demonstrantene å gjøre. Bare å sjekke ut BBC News!

Anonymkode: f38d5...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...