Gå til innhold

Hva tenker dere om Australias interneringsleire?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Karantene kan gjennomføres på mange måter. Men jeg har ikke sett noen klare bevis for at dette bar pining av mennesker heller. Folk i 2020-2022 klikker jo for alt og skriker om at de er fratatt friheten sin. De aner ikke hva frihet er en gang. Bo i Nord-Korea et og og så kan man snakke om hva frihet egentlig er

Anonymkode: ba621...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de har interneringsleire er jo ikke noe nytt, det har de hatt i mange år for flyktininger.

Anonymkode: e23b4...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det samme i Hong Kong, og det har ingenting med steigan.no å gjøre. For dere som mener at karantene er uproblematisk - hadde dere syntes det samme hvis dere ble plassert på en institusjon i flere uker uten mulighet til kontakt med familien, inkludert deres egne barn?

Anonymkode: 7febf...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

De har det samme i Hong Kong, og det har ingenting med steigan.no å gjøre. For dere som mener at karantene er uproblematisk - hadde dere syntes det samme hvis dere ble plassert på en institusjon i flere uker uten mulighet til kontakt med familien, inkludert deres egne barn?

Anonymkode: 7febf...24b

Er det det som er realiteten da?

Anonymkode: 8055f...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

De har det samme i Hong Kong, og det har ingenting med steigan.no å gjøre. For dere som mener at karantene er uproblematisk - hadde dere syntes det samme hvis dere ble plassert på en institusjon i flere uker uten mulighet til kontakt med familien, inkludert deres egne barn?

Anonymkode: 7febf...24b

Eller hva om man glemte skjerf og fikk lungebetennelse og bare DØDE, lissom.

Anonymkode: b642e...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Eller hva om man glemte skjerf og fikk lungebetennelse og bare DØDE, lissom.

Anonymkode: b642e...49e

Hva har lungebetennelse og skjerf med covid å gjøre? Temaet i tråden er karantene- og isolasjonsleire i enkelte land. Hold deg til tema.

Anonymkode: 7febf...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan de ser ut innvendige, men om jeg sitter der, på et hotellrom eller på sykehus er samme for meg. Karantene blir det uansett og jeg er helt klar over at det kan skje om jeg reiser ett sted!

Anonymkode: ad9c4...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere er okei med det? Det virker sånn på de fleste svarene her til nå. 
Da vil jeg ikke høre noe klaging den dagen dere blir hentet i hjemme deres og fraktet av gårde til tre uker i internerinsleir. Eller at de henter barna deres og kjører de vekk. Det er det som skjer i Australia nå i 2022, et demokrati Norge alltid har hatt et godt forhold til. Det er rimelig naivt å tro at det ikke kan skje her og. 
 

Hi

Anonymkode: 5bf3f...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hvordan de ser ut innvendige, men om jeg sitter der, på et hotellrom eller på sykehus er samme for meg. Karantene blir det uansett og jeg er helt klar over at det kan skje om jeg reiser ett sted!

Anonymkode: ad9c4...008

I flere land, inkludert Hong Kong, må også landets egne innbyggere fraktes til isolasjonsfasiliteter for to uker. Dette har ingenting med reising å gjøre da.

Anonymkode: 7febf...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Så dere er okei med det? Det virker sånn på de fleste svarene her til nå. 
Da vil jeg ikke høre noe klaging den dagen dere blir hentet i hjemme deres og fraktet av gårde til tre uker i internerinsleir. Eller at de henter barna deres og kjører de vekk. Det er det som skjer i Australia nå i 2022, et demokrati Norge alltid har hatt et godt forhold til. Det er rimelig naivt å tro at det ikke kan skje her og. 
 

Hi

Anonymkode: 5bf3f...11d

Hvis det fører til at man får kontroll på en sykdom, så kan det være nyttig. 

Anonymkode: ba621...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Så dere er okei med det? Det virker sånn på de fleste svarene her til nå. 
Da vil jeg ikke høre noe klaging den dagen dere blir hentet i hjemme deres og fraktet av gårde til tre uker i internerinsleir. Eller at de henter barna deres og kjører de vekk. Det er det som skjer i Australia nå i 2022, et demokrati Norge alltid har hatt et godt forhold til. Det er rimelig naivt å tro at det ikke kan skje her og. 
 

Hi

Anonymkode: 5bf3f...11d

Er det faktisk det som skjer?

Anonymkode: 8055f...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Så dere er okei med det? Det virker sånn på de fleste svarene her til nå. 
Da vil jeg ikke høre noe klaging den dagen dere blir hentet i hjemme deres og fraktet av gårde til tre uker i internerinsleir. Eller at de henter barna deres og kjører de vekk. Det er det som skjer i Australia nå i 2022, et demokrati Norge alltid har hatt et godt forhold til. Det er rimelig naivt å tro at det ikke kan skje her og. 
 

Hi

Anonymkode: 5bf3f...11d

Det er mye du ikke vil høre klaging om? Hva med oss som ikke vil høre klaging om at det finnes karanteneregler og vaksinekrav da? Hva skal vi gjøre for å få slike som deg til å holde smella?

Anonymkode: af159...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er mye du ikke vil høre klaging om? Hva med oss som ikke vil høre klaging om at det finnes karanteneregler og vaksinekrav da? Hva skal vi gjøre for å få slike som deg til å holde smella?

Anonymkode: af159...104

Næh. Du kan jo begynne med å pelle deg ut av tråden min! 
Hi

Anonymkode: 5bf3f...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det faktisk det som skjer?

Anonymkode: 8055f...7bb

Det er det som faktisk skjer.

Anonymkode: 5bf3f...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

De har det samme i Hong Kong, og det har ingenting med steigan.no å gjøre. For dere som mener at karantene er uproblematisk - hadde dere syntes det samme hvis dere ble plassert på en institusjon i flere uker uten mulighet til kontakt med familien, inkludert deres egne barn?

Anonymkode: 7febf...24b

Folk satt da på karantenehotell her i Norge og.

Anonymkode: e23b4...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Så dere er okei med det? Det virker sånn på de fleste svarene her til nå. 
Da vil jeg ikke høre noe klaging den dagen dere blir hentet i hjemme deres og fraktet av gårde til tre uker i internerinsleir. Eller at de henter barna deres og kjører de vekk. Det er det som skjer i Australia nå i 2022, et demokrati Norge alltid har hatt et godt forhold til. Det er rimelig naivt å tro at det ikke kan skje her og. 
 

Hi

Anonymkode: 5bf3f...11d

Da vil du ikke høre noe klaging....hvem tror du at du er egentlig?

Anonymkode: e23b4...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Da vil du ikke høre noe klaging....hvem tror du at du er egentlig?

Anonymkode: e23b4...6bb

Du er rapportert

Anonymkode: 5bf3f...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

For hva da?

Anonymkode: e23b4...6bb

Sabotasje av tråden. Du er ikke interessert i å snakke om interneringsleire, er du vel? Du vil avspore og ødelegge. 

Anonymkode: 5bf3f...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Sabotasje av tråden. Du er ikke interessert i å snakke om interneringsleire, er du vel? Du vil avspore og ødelegge. 

Anonymkode: 5bf3f...11d

Huff. Du bommer igjen.

Anonymkode: b642e...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare vanlige karantenefasilliteter, det erstatter hoteller, og skali hovedsak  benyttes til uvaksinerte turister, uvaksinerte flyktninger og statsborgere som ikke har gode nok karantenefasiliteter hjemme hos seg selv. Nå som internasjonale reiser øker, så må man gjøre hotellene tilgjengelige for turister og forretningsreisende igjen. Anbefaler at du sluttet å lese Steigan, så sover du bedre. Sendte linken til min australske kusine og hun returnerte ca 15 sånne 😂

Anonymkode: 74395...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dette er jo bare vanlige karantenefasilliteter, det erstatter hoteller, og skali hovedsak  benyttes til uvaksinerte turister, uvaksinerte flyktninger og statsborgere som ikke har gode nok karantenefasiliteter hjemme hos seg selv. Nå som internasjonale reiser øker, så må man gjøre hotellene tilgjengelige for turister og forretningsreisende igjen. Anbefaler at du sluttet å lese Steigan, så sover du bedre. Sendte linken til min australske kusine og hun returnerte ca 15 sånne 😂

Anonymkode: 74395...53c

Les hva du skriver. Benyttes til uvaksinerte når alle smitter rundt seg? 

Anonymkode: f38d5...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...