Gå til innhold

Er «fuck off, din jævel» en OK uttrykksmåte her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

 

Jeg rapporterte tråden. TO ganger.

Jeg opprettet deretter en tråd HER, ettersom du ikke gjorde noe med sjikanen i tråden. Jeg vet ikke hva du mener med "i det du ryddet tråden", for dette skjedde ikke simultant.

Så (en eller annen gang etterpå) ryddet du til slutt tråden og DER fikk jeg til svar at det ikke ville bli kommentert på moderering andre steder enn her på Ris og ros. 

FINT - men da får du gå i gang og kommentere her inne på Ris og ros da! Ellers overlater du jo initiativet til oss, og siden jeg ikke får svar HER; vil jeg avkreve deg svar I TRÅDEN. Capisce?

Anonymkode: c7153...139

Nå har jeg dobbeltsjekket rapportsenteret og den eneste rapporten jeg finner på tråden er lørdag 03:07. Det er kun jeg som har tilgang til rapportesenteret så hvis du rapportert to ganger og jeg bare får opp en så må det ha skjedd en teknisk feil, husker du når du rapportert de to gangene? Var det fra samme enhet og nettleser?

 

Vi har en uskreven regel om at tråder skal ryddes innen 24 timer etter tråden ble rapportert. Så når jeg logget på 12:43 lørdag morgen, og ryddet tråden 13:31, så godt innenfor vår regel.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

 

Jeg rapporterte tråden. TO ganger.

Jeg opprettet deretter en tråd HER, ettersom du ikke gjorde noe med sjikanen i tråden. Jeg vet ikke hva du mener med "i det du ryddet tråden", for dette skjedde ikke simultant.

Så (en eller annen gang etterpå) ryddet du til slutt tråden og DER fikk jeg til svar at det ikke ville bli kommentert på moderering andre steder enn her på Ris og ros. 

FINT - men da får du gå i gang og kommentere her inne på Ris og ros da! Ellers overlater du jo initiativet til oss, og siden jeg ikke får svar HER; vil jeg avkreve deg svar I TRÅDEN. Capisce?

Anonymkode: c7153...139

Det var da voldsomt!

Greit nok å komme med konstruktiv kritikk til modereringen her på forumet, men dette blir for dumt! Capisce?

Anonymkode: e3275...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

 

Jeg rapporterte tråden. TO ganger.

Jeg opprettet deretter en tråd HER, ettersom du ikke gjorde noe med sjikanen i tråden. Jeg vet ikke hva du mener med "i det du ryddet tråden", for dette skjedde ikke simultant.

Så (en eller annen gang etterpå) ryddet du til slutt tråden og DER fikk jeg til svar at det ikke ville bli kommentert på moderering andre steder enn her på Ris og ros. 

FINT - men da får du gå i gang og kommentere her inne på Ris og ros da! Ellers overlater du jo initiativet til oss, og siden jeg ikke får svar HER; vil jeg avkreve deg svar I TRÅDEN. Capisce?

Anonymkode: c7153...139

Jøss. Bare jøss.

Anonymkode: 4408d...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 8.2.2022 den 15.41):

Nå har jeg dobbeltsjekket rapportsenteret og den eneste rapporten jeg finner på tråden er lørdag 03:07. Det er kun jeg som har tilgang til rapportesenteret så hvis du rapportert to ganger og jeg bare får opp en så må det ha skjedd en teknisk feil, husker du når du rapportert de to gangene? Var det fra samme enhet og nettleser?

 

Vi har en uskreven regel om at tråder skal ryddes innen 24 timer etter tråden ble rapportert. Så når jeg logget på 12:43 lørdag morgen, og ryddet tråden 13:31, så godt innenfor vår regel.

Admin

Selvfølgelig husker jeg ikke når… 🙄 Jeg har ikke for vane å sjekke klokka når jeg rapporterer. Det er også flere som sier de har rapportert denne tråden. Så da er det skjedd mange tekniske feil, uansett ikke mitt ansvar. 
 

Du ser fortsatt ut til å misse hva jeg prøver å si. Mitt ankepunkt mot deg er at du irettesetter meg for at jeg bruker tråden på skravle til å snakke om modereringen, mens du samtidig ikke kommuniserer med meg her inne. Og det varte og rakk. Også etter rapportering. Også etter at den tråden jeg skriver i nå, var opprettet. Også etter at tråden inne på skravle ble ryddet. 
 

Men herregud, du vinner, det gjør alle som spiller dum. Du vil virkelig  ikke skjønne hva jeg sier. Jeg prøver å bruke Ris og ros slik som dere hadde tenkt: som kommunikasjonskanal med forumet. Og så prøver jeg å informere deg om at det bare kan funke hvis noen kikker innom her. Først da kan vi gjøre det du ba meg om: «kommentarer om moderering tas på Ris og ros». Er det ingen her, så må det tas i trådene. 

Anonymkode: c7153...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Selvfølgelig husker jeg ikke når… 🙄 Jeg har ikke for vane å sjekke klokka når jeg rapporterer. Det er også flere som sier de har rapportert denne tråden. Så da er det skjedd mange tekniske feil, uansett ikke mitt ansvar. 
 

Du ser fortsatt ut til å misse hva jeg prøver å si. Mitt ankepunkt mot deg er at du irettesetter meg for at jeg bruker tråden på skravle til å snakke om modereringen, mens du samtidig ikke kommuniserer med meg her inne. Og det varte og rakk. Også etter rapportering. Også etter at den tråden jeg skriver i nå, var opprettet. Også etter at tråden inne på skravle ble ryddet. 
 

Men herregud, du vinner, det gjør alle som spiller dum. Du vil virkelig  ikke skjønne hva jeg sier. Jeg prøver å bruke Ris og ros slik som dere hadde tenkt: som kommunikasjonskanal med forumet. Og så prøver jeg å informere deg om at det bare kan funke hvis noen kikker innom her. Først da kan vi gjøre det du ba meg om: «kommentarer om moderering tas på Ris og ros». Er det ingen her, så må det tas i trådene. 

Anonymkode: c7153...139

Nå må du gi deg! 

Anonymkode: e3275...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Selvfølgelig husker jeg ikke når… 🙄 Jeg har ikke for vane å sjekke klokka når jeg rapporterer. Det er også flere som sier de har rapportert denne tråden. Så da er det skjedd mange tekniske feil, uansett ikke mitt ansvar. 
 

Du ser fortsatt ut til å misse hva jeg prøver å si. Mitt ankepunkt mot deg er at du irettesetter meg for at jeg bruker tråden på skravle til å snakke om modereringen, mens du samtidig ikke kommuniserer med meg her inne. Og det varte og rakk. Også etter rapportering. Også etter at den tråden jeg skriver i nå, var opprettet. Også etter at tråden inne på skravle ble ryddet. 
 

Men herregud, du vinner, det gjør alle som spiller dum. Du vil virkelig  ikke skjønne hva jeg sier. Jeg prøver å bruke Ris og ros slik som dere hadde tenkt: som kommunikasjonskanal med forumet. Og så prøver jeg å informere deg om at det bare kan funke hvis noen kikker innom her. Først da kan vi gjøre det du ba meg om: «kommentarer om moderering tas på Ris og ros». Er det ingen her, så må det tas i trådene. 

Anonymkode: c7153...139

Gud, for et gnagsår du er. 

Anonymkode: 4408d...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå må du gi deg! 

Anonymkode: e3275...59b

Hvorfor det? Dette er en side for å kommunisere med admin. Admin svarer vagt på det som blir spurt om. Kan man ikke forvente bedre? 

Anonymkode: e6367...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det? Dette er en side for å kommunisere med admin. Admin svarer vagt på det som blir spurt om. Kan man ikke forvente bedre? 

Anonymkode: e6367...235

Admin svarer i stor detalj og med en tålmodighet som kvalifiserer til fredspris på evig klaging fra de samme brukerne. Dere har fått langt mer enn dere fortjener allerede.

Anonymkode: 4408d...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor det? Dette er en side for å kommunisere med admin. Admin svarer vagt på det som blir spurt om. Kan man ikke forvente bedre? 

Anonymkode: e6367...235

HI kaller admin for dum og er kravstor. Greit nok å komme med konstruktiv kritikk, men HI er frekk og nedlatende!

Anonymkode: e3275...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 8.2.2022 den 15.32):

 

Jeg rapporterte tråden. TO ganger.

Jeg opprettet deretter en tråd HER, ettersom du ikke gjorde noe med sjikanen i tråden. Jeg vet ikke hva du mener med "i det du ryddet tråden", for dette skjedde ikke simultant.

Så (en eller annen gang etterpå) ryddet du til slutt tråden og DER fikk jeg til svar at det ikke ville bli kommentert på moderering andre steder enn her på Ris og ros. 

FINT - men da får du gå i gang og kommentere her inne på Ris og ros da! Ellers overlater du jo initiativet til oss, og siden jeg ikke får svar HER; vil jeg avkreve deg svar I TRÅDEN. Capisce?

Anonymkode: c7153...139

Himmel!!!

Anonymkode: 92b3f...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 12.2.2022 den 12.40):

HI kaller admin for dum og er kravstor. Greit nok å komme med konstruktiv kritikk, men HI er frekk og nedlatende!

Anonymkode: e3275...59b

Nei, jeg sier at Admin SPILLER dum. Det er noe ganske annet. Det brukes av mange når de vil slippe unna press.

Men jeg ønsker ikke at Admin skal slippe unna et helt legitimt spørsmål. Jeg vil vite hvorfor vi blir henvist til Ris og Ros, når ingen av moderatorene er inne her og svarer før lenge etter at saken har skjedd. 

Anonymkode: c7153...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei, jeg sier at Admin SPILLER dum. Det er noe ganske annet. Det brukes av mange når de vil slippe unna press.

Men jeg ønsker ikke at Admin skal slippe unna et helt legitimt spørsmål. Jeg vil vite hvorfor vi blir henvist til Ris og Ros, når ingen av moderatorene er inne her og svarer før lenge etter at saken har skjedd. 

Anonymkode: c7153...139

Vi har en uskreven svarfrist på 24 timer. Tråden ble opprettet 5. februar 13:10, og tråden ble besvart 6. februar 00:08, så innenfor vår svarfrist på 24 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei, jeg sier at Admin SPILLER dum. Det er noe ganske annet. Det brukes av mange når de vil slippe unna press.

Men jeg ønsker ikke at Admin skal slippe unna et helt legitimt spørsmål. Jeg vil vite hvorfor vi blir henvist til Ris og Ros, når ingen av moderatorene er inne her og svarer før lenge etter at saken har skjedd. 

Anonymkode: c7153...139

Og admin har svart deg, flere ganger. Bare fordi du er uenig i hvordan ting blir løst her, betyr ikke at de ikke gjør jobben sin.

Anonymkode: e3275...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, jeg sier at Admin SPILLER dum. Det er noe ganske annet. Det brukes av mange når de vil slippe unna press.

Men jeg ønsker ikke at Admin skal slippe unna et helt legitimt spørsmål. Jeg vil vite hvorfor vi blir henvist til Ris og Ros, når ingen av moderatorene er inne her og svarer før lenge etter at saken har skjedd. 

Anonymkode: c7153...139

Du må seriøst skjerpe deg. Makan til respektløshet og mas. 

Anonymkode: 073cc...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, jeg sier at Admin SPILLER dum. Det er noe ganske annet. Det brukes av mange når de vil slippe unna press.

Men jeg ønsker ikke at Admin skal slippe unna et helt legitimt spørsmål. Jeg vil vite hvorfor vi blir henvist til Ris og Ros, når ingen av moderatorene er inne her og svarer før lenge etter at saken har skjedd. 

Anonymkode: c7153...139

Fordi hvis du ser på denne tråden alene så er den blitt to sider alt, snart tre. Det er ganske mye å ha i en tråd som skal handle om noe annet. Derfor er det mest ryddig å ta slike debatter som dette på Ris og Ros. 

Anonymkode: 87612...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Fordi hvis du ser på denne tråden alene så er den blitt to sider alt, snart tre. Det er ganske mye å ha i en tråd som skal handle om noe annet. Derfor er det mest ryddig å ta slike debatter som dette på Ris og Ros. 

Anonymkode: 87612...ba7

Det hjelper ikke debatten at den ene parten ikke svarer på det den andre spør om. 

Anonymkode: e6367...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det hjelper ikke debatten at den ene parten ikke svarer på det den andre spør om. 

Anonymkode: e6367...235

Men her har det blitt svart flere ganger! At HI ikke er enig eller fornøyd med svaret, betyr ikke at det ikke har blitt gitt et svar!

Anonymkode: e3275...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 timer siden):

Vi har en uskreven svarfrist på 24 timer. Tråden ble opprettet 5. februar 13:10, og tråden ble besvart 6. februar 00:08, så innenfor vår svarfrist på 24 timer.

Det var ikke der jeg lurte på. Jeg vet hva tidsfristen er, jeg lurer på hvorfor du videresender meg til Ris og ros hvis du ikke tenker å svare meg på Ris og ros. Slutt å svare på noe ingen har spurt om. Det er «avsporing», sier forumreglene! 

Anonymkode: c7153...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men her har det blitt svart flere ganger! At HI ikke er enig eller fornøyd med svaret, betyr ikke at det ikke har blitt gitt et svar!

Anonymkode: e3275...59b

«Er buksa grønn eller blå?»

«Jeg lager økseskaft»

Svaret må ha en bitteliten relevans til spørsmålet, da… Ellers er det jo et ikke-svar.

 

Anonymkode: c7153...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

«Er buksa grønn eller blå?»

«Jeg lager økseskaft»

Svaret må ha en bitteliten relevans til spørsmålet, da… Ellers er det jo et ikke-svar.

 

Anonymkode: c7153...139

Litt lite å drive med?

Anonymkode: 4408d...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det var ikke der jeg lurte på. Jeg vet hva tidsfristen er, jeg lurer på hvorfor du videresender meg til Ris og ros hvis du ikke tenker å svare meg på Ris og ros. Slutt å svare på noe ingen har spurt om. Det er «avsporing», sier forumreglene! 

Anonymkode: c7153...139

Du er frekkere enn flatlusa

Anonymkode: 94736...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Det var ikke der jeg lurte på. Jeg vet hva tidsfristen er, jeg lurer på hvorfor du videresender meg til Ris og ros hvis du ikke tenker å svare meg på Ris og ros. Slutt å svare på noe ingen har spurt om. Det er «avsporing», sier forumreglene! 

Anonymkode: c7153...139

Du skrev tidligere i tråden om grei tone her på forumet. Det er helt åpenbart hvem som ikke lager en grei tone her. Fytterakkern sier jeg bare. 

Anonymkode: 073cc...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det var ikke der jeg lurte på. Jeg vet hva tidsfristen er, jeg lurer på hvorfor du videresender meg til Ris og ros hvis du ikke tenker å svare meg på Ris og ros. Slutt å svare på noe ingen har spurt om. Det er «avsporing», sier forumreglene! 

Anonymkode: c7153...139

Jeg henviste deg til ris og ros, hvor slike spørsmål skal stilles, og svarte deg innenfor tidsfristen vi har satt oss selv. Siden du allerede hadde laget en tråd på ris og ros ville det da vært anbefalt å vente på ett svar der, innen 24 timer fra det var postet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...