Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #26 Skrevet 18. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun sier hun er sliten, så sier hun at hun ikke er sliten... Anonymkode: 15e0b...d8f Har det noen innvirkning på om mannen hennes juger eller ikke? Anonymkode: 87f8d...4ff
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #27 Skrevet 18. desember 2021 Oppdatering - han har enda ikke kommet hjem. Anonymkode: a1220...410
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #28 Skrevet 18. desember 2021 5 minutes ago, Anonym bruker said: «Bil å hus»…? Det var dette med sammenhengen mellom intellektuelt nivå og påståelighet da… Anonymkode: ac59b...2d9 Godt mulig det ja. Bil som ikke kan kjøres med er jo ikke greit. Vannlekkasje, strømfeil, knust vindu.. Mye rart i hus som må fikses kjapt. Tror neppe vi snakker oppussing her Anonymkode: c40f6...487
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #29 Skrevet 18. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Godt mulig det ja. Bil som ikke kan kjøres med er jo ikke greit. Vannlekkasje, strømfeil, knust vindu.. Mye rart i hus som må fikses kjapt. Tror neppe vi snakker oppussing her Anonymkode: c40f6...487 Selvfølgelig skulle ikke det fikses i helga. Jeg snakket om at jeg sitter med disse oppgavene hele året, fordi han er mye borte. Derfor forventet jeg faktisk at han tok ferie når han sa han hadde ferie. Anonymkode: a1220...410
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #30 Skrevet 18. desember 2021 Det høres ut som om dere må ha dere en skikkelig prat, og du må stille et ultimatum. Alle kan i perioder måtte jobbe ekstra, og ting kan skje. Men det er ikke sånn at man MÅ hoppe hver gang arbeidsgiver sier hopp. I alle fall ikke så lenge det ikke er livstruende om mannen sier nei til å jobbe. Er man i en familie, så må man leve som om man er i en familie. Ikke som en gjest som kommer og går når det ikke er noe annet som er mer fristende. Kan også hende at han må lære seg å si nei til arbeidsgiver. Og er det sånn at han ikke ønsker å si nei, men finner på alt han kan for å slippe å komme hjem. Så får han heller manne seg opp til å si det. Ikke gi deg! Anonymkode: f8038...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå