Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #101 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det siste du skriver her gjør at jeg tenker at du egentlig ikke mente det. Da hadde du gjerne droppet den kommentaren. Anonymkode: 6b86e...ceb Ta til deg det jeg har skrevet tidligere, HI - slutt å fokusere på det negative, ikke gi det oppmerksomhet, la det prelle av. Bare rapporter det som er uakseptabelt, så ser du at moderator rydder opp. Gjør heller noe her og nå som er positivt for deg selv, noe som her og nå kan få deg til å føle deg litt bedre. Og jobb med de listene dine for fremtiden din, det som er realistisk å jobbe med fremover. Anonymkode: dd773...707
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #102 Skrevet 5. desember 2021 Dere kommer aldri til å forstå meg eller like meg og unner meg ikke godt. Vil helst ha meg vekk. Kanskje jeg burde gjøre det! Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #103 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ta til deg det jeg har skrevet tidligere, HI - slutt å fokusere på det negative, ikke gi det oppmerksomhet, la det prelle av. Bare rapporter det som er uakseptabelt, så ser du at moderator rydder opp. Gjør heller noe her og nå som er positivt for deg selv, noe som her og nå kan få deg til å føle deg litt bedre. Og jobb med de listene dine for fremtiden din, det som er realistisk å jobbe med fremover. Anonymkode: dd773...707 Skal gjøre det nå! Bare så deppa akkurat nå! Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #104 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 4.12.2021 den 16.13): Har fått gode råd. Men det er den ensomheten jeg ikke finner roen min med. At jeg rett og slett kjeder meg. Og har for mye tid jeg tilbringer alene. Anonymkode: 6b86e...ceb Men da må du jo fylle tiden din med noe! Håndarbeid, maling, you name it - en hobby! Aller helst bør du tydeligvis bruke tid på noe som vil kunne skaffe deg et nettverk og skape relasjoner. Hva med å bidra med noe frivillig arbeid? Registrer deg på nærmeste frivilligsentral, eller finn et lag/forening i nærområdet som passer deg. Jeg tror du trenger en liten påminnelse om at det er du, og KUN du, som har ansvar for ditt liv. Ingen andre. Ikke venninna som faktisk sender deg en snap, ingen. Bare du. Ta ansvar! Anonymkode: 54e00...2ea
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #105 Skrevet 5. desember 2021 sug lut skrev (13 minutter siden): Vel. Realisme skader ikke. Dessuten sier jeg ikke at du bør få fra MEG, om du misliker, men det er mulig å få fra mange i den tråden. Sier nei takk. Hyggelig tiltak når genuint. Kos dere. Dere skal få slippe det! Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #106 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Skal gjøre det nå! Bare så deppa akkurat nå! Anonymkode: 6b86e...ceb Det beste du kan gjøre er å bare fokusere på å ta til deg alle gode råd du har fått, og så gjøre noe med dem. Her og nå kan du gjøre et eller annet som kan få deg til å føle deg bedre. Rydd litt, bytt på senga, ta deg en dusj, gå en tur, planlegg noe koselig å gjøre til uka, selv om du ev. er alene. Og slutt å skrive og svare i disse trådene, for akkurat nå har de kun en virkning på deg, og det er at du fokuserer mer på det negative og på negative folk. Og da tar du bort ditt eget fokus fra de som i gjentatte tråder har villet deg bra. Ta til deg det de som unner deg alt vel har skrevet, og drit i resten. Fokuser på ditt liv og hva som er bra for deg selv. Og du - bestill en legetime i morgen, og har du en behandler, ring dit og be om en hastetime. Har du ikke en behandler i øyeblikket, kontakt kommunens psykiatriske sykepleier slik at du kan få noen å prate med. Og igjen - slutt å gå inn på disse trådene fra nå, ikke skriv nye heller om dette, for det gjør det ikke godt. Si til deg selv at NÅ velger du en mer positiv vei fremover, du skal bestille timer for å få hjelp i morgen, du er i gang med en liste over ting å gjøre før jul og hele neste år. Ting blir bedre etterhvert om du gjør de riktige tingene. Anonymkode: dd773...707
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #107 Skrevet 5. desember 2021 Du må ringe en psykolog i morgen. Aldri vært borti en mer selvdestruktiv person. Anonymkode: b3bab...8f5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. desember 2021 #108 Skrevet 5. desember 2021 Rapportert tråden da jeg mener tråden er til skade for HI. Dette er kun trist og forumet her er ikke en plass for så psykisk syke mennesker . Til hi; du bør snakke med fagpersoner i stedet for å bruke forumet .
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #109 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Fordi jeg plager dere? Dere har det kjekkere og bedre her uten meg. Vurdere å slette meg her. Så slipper dere å plages av meg! Anonymkode: 6b86e...ceb Jeg tror det er det beste du kan gjøre. Anonymkode: b3bab...8f5
Admin Skrevet 5. desember 2021 #110 Skrevet 5. desember 2021 Tråden er igjen ryddet for negativ brukerdebatt, da tråden selv etter gjentatte ryddinger fortsetter på samme viset stenges tråden for å forhindre flere regelbrudd. Admin
Anbefalte innlegg