Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Fikk snap med vin og kjeks. Hun koser seg! Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Fikk snap med vin og kjeks. Hun koser seg! Anonymkode: 6b86e...ceb Du blir lei deg pga dine venner har det bra? Anonymkode: b573b...adc
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Der er du i gang igjen? For en ræva venninne du er som ikke unner andre å kose seg. Anonymkode: b54b2...233
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 KAN DU IKKE FINNE PÅ NOE ANNET???? Anonymkode: e60eb...dc3
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 Hadde jeg fått en slik melding ville jeg gledet meg på hennes vegne og sendt henne en hyggelig melding. Jeg hadde en periode for flere år tilbake da jeg var deprimert pga. livssituasjon, da kunne jeg føle det var sårt å få slike meldinger. Men jeg gledet meg likevel på venners vegne da også - og så valgte jeg å skaffe meg hjelp og ta tak i egne uhensiktsmessige tankemønster og jobbe med det, samt finne ting i min hverdag, enda så stusselig den var, som kan gi meg glede. Du må snu om på tankene dine, HI. Og får du det ikke til, søk hjelp. Nå tar du hver minste lille ting negativt. Les gjennom den forrige tråden din, og ta til deg rådene du har fått! Anonymkode: dd773...707
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Hun fikk så klart et ❤️ Og ja jeg unner henne å kose seg! Er det ikke lov å føle på det selvom? Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hun fikk så klart et ❤️ Og ja jeg unner henne å kose seg! Er det ikke lov å føle på det selvom? Anonymkode: 6b86e...ceb Skulle allikevel ønske jeg ikke fikk den. Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Skulle allikevel ønske jeg ikke fikk den. Anonymkode: 6b86e...ceb Ta deg sammen! Anonymkode: d4030...83b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hun fikk så klart et ❤️ Og ja jeg unner henne å kose seg! Er det ikke lov å føle på det selvom? Anonymkode: 6b86e...ceb En ting er å føle det. Men du nærmest dyrker de vanskelige følelsene dine, HI, og det er noe helt annet. Det er veldig destruktivt for deg. Du har sikkert hørt noen si at ingen ser så mange gravide kvinner som en kvinne som selv ønsker å bli gravid og sliter med det?! Det er noe i det - man ser det man ønsker å se. Du forsterker de vanskelige følelsene dine hver gang du velger å skrive om venner som ikke møter eller som gjør noe uten deg eller ikke har tid. Følelsene dine er helt normale, og det er helt ok å få luftet slike følelser en gang iblant. Men du velger å gjøre det "hele tiden". Og da er det ikke noe positivt i deg, tvert om er det destruktivt - ødeleggende - for deg selv. Du blir som en av de kvinnene som ser gravide kvinner overalt, og så begynner å tenke negativt om seg selv for hver gravide hun ser. Du må finne en annen måte å få det bedre på, HI, for slik du holder på nå forsterker du din egen ensomhetsfølelse. Igjen - les rådene du har fått i dine tidligere tråder og GJØR noe med det. Dette er ikke ment som kritikk av deg, men skal du få det bedre må du enten snu om selv, eller du må søke hjelp slik at du på den måten greier å gjøre livet ditt mer positivt. Anonymkode: dd773...707
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Skulle allikevel ønske jeg ikke fikk den. Anonymkode: 6b86e...ceb Da hadde det vært galt også, for da hadde du ikke hørt fra noen og det hadde gjort at du følte deg ensom og venneløs. Du må slutte å se det negative i alt altså, virkelig. Hvorfor sendte du ikke en snap tilbake med bilde av pizza og tv, eller hva det nå er du koser deg med i kveld? Anonymkode: c40ca...b86
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 Trengte det bare ikke nå. Har prøvd å unngå sosialemedier for å bli minnet på. Nå er filmen ferdig og på tide å gå i seng. God natt! Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Skulle allikevel ønske jeg ikke fikk den. Anonymkode: 6b86e...ceb Hvem trenger vel uvenner, når de har venner som deg. Du er jo direkte smålig. Alt skal sirkle om deg. Anonymkode: cc570...3af
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Da hadde det vært galt også, for da hadde du ikke hørt fra noen og det hadde gjort at du følte deg ensom og venneløs. DETTE. HI, nå har vi hørt i månedsvis på alle regnskapene og opptellingene dine av hvem som tar kontakt og hvor ofte eller sjelden og hvem som sender først. Og du er pokker meg aldri fornøyd! Anonymkode: cc570...3af
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #14 Skrevet 27. november 2021 Livet er gjerne best alene. Da slipper man verken forventninger eller skuffelser. Da er det bare seg selv. Prøver å jobbe med dette. Finne roen i eget selskap uten forstyrrelser og minst mulig innput fra sosialmedia og annet. Trenger ikke de at andre koser seg på byn/ute med andre. Gjør det gjerne, men ikke send det til meg! Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #15 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Livet er gjerne best alene. Da slipper man verken forventninger eller skuffelser. Da er det bare seg selv. Prøver å jobbe med dette. Finne roen i eget selskap uten forstyrrelser og minst mulig innput fra sosialmedia og annet. Trenger ikke de at andre koser seg på byn/ute med andre. Gjør det gjerne, men ikke send det til meg! Anonymkode: 6b86e...ceb Jøss, skal si du ikke bare omfavner offerrollen - du PERFEKSJONERER den. Slett snapkontoen din da, hvis du ikke tåler at andre viser noe de vil du skal ta del i. Anonymkode: cc570...3af
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #16 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Livet er gjerne best alene. Da slipper man verken forventninger eller skuffelser. Da er det bare seg selv. Prøver å jobbe med dette. Finne roen i eget selskap uten forstyrrelser og minst mulig innput fra sosialmedia og annet. Trenger ikke de at andre koser seg på byn/ute med andre. Gjør det gjerne, men ikke send det til meg! Anonymkode: 6b86e...ceb Akkurat sånt som frustrerer meg og gjort en stund. At andre koser seg uten meg. Send gjerne meld og spør om det går bra avtale noe enten ringes eller treffes. Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #17 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jøss, skal si du ikke bare omfavner offerrollen - du PERFEKSJONERER den. Slett snapkontoen din da, hvis du ikke tåler at andre viser noe de vil du skal ta del i. Anonymkode: cc570...3af Hvordan blir dette offerrolle. Jeg prøver å finne hva som blir best for meg og kanskje det blir å distansere seg fra mennesker og sosialeting. Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #18 Skrevet 27. november 2021 Skjønner dere at det er noe av dere verste å se/få når du selv sitter hjemme alene og bare skulle ønske at man ble bedt på fest osv. Og har jobbet for å få det greit med seg selv. Lære å finne seg i at jeg har ikke et sånt liv. Anonymkode: 6b86e...ceb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #19 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Skjønner dere at det er noe av dere verste å se/få når du selv sitter hjemme alene og bare skulle ønske at man ble bedt på fest osv. Og har jobbet for å få det greit med seg selv. Lære å finne seg i at jeg har ikke et sånt liv. Anonymkode: 6b86e...ceb Ja, Gud forby at du skulle invitere til fest selv… Anonymkode: cc570...3af
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #20 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hun fikk så klart et ❤️ Og ja jeg unner henne å kose seg! Er det ikke lov å føle på det selvom? Anonymkode: 6b86e...ceb Sendte du bare ett ❤️? Veldig rart. Anonymkode: 7f61f...700
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #21 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Trengte det bare ikke nå. Har prøvd å unngå sosialemedier for å bli minnet på. Nå er filmen ferdig og på tide å gå i seng. God natt! Anonymkode: 6b86e...ceb Dette problemet er veldig veldig enkelt å løse! Heldighvis. Har DU tatt kontakt med noen i dag? Spurt noen om å finne på noe? Hvis du skal vente på at andre skal spørre, så tar det veldig lang tid. Man må bidra selv også. Jeg e r kronisk syk. Har ikke vært sosial på nesten 3 år. Får snapper av vennene mine om at de finner på mye gøy, jeg unner dem det. De sendte meg en snap. De tenkte på meg. Du må nesten begynne å snu tankegangen din snart. ❤️Du går glipp av livet! Det er enklere enn du skulle tro, å snu dette. Hver dag skriver du ned 3 ting du er fornøyd med. Hver dag. Begynn der. Anonymkode: 7f61f...700
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #22 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Livet er gjerne best alene. Da slipper man verken forventninger eller skuffelser. Da er det bare seg selv. Prøver å jobbe med dette. Finne roen i eget selskap uten forstyrrelser og minst mulig innput fra sosialmedia og annet. Trenger ikke de at andre koser seg på byn/ute med andre. Gjør det gjerne, men ikke send det til meg! Anonymkode: 6b86e...ceb Men.. Tåler du ikke at andre har det bra? Vil du at andre skal ha det dårlig fordi du har det dårlig? Hvorfor er du så bitter? ❤️ Anonymkode: 7f61f...700
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #23 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Akkurat sånt som frustrerer meg og gjort en stund. At andre koser seg uten meg. Send gjerne meld og spør om det går bra avtale noe enten ringes eller treffes. Anonymkode: 6b86e...ceb Svarer du deg selv? Anonymkode: 7f61f...700
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #24 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan blir dette offerrolle. Jeg prøver å finne hva som blir best for meg og kanskje det blir å distansere seg fra mennesker og sosialeting. Anonymkode: 6b86e...ceb Nei nei nei. Det du trenger er å øve deg. Har du ingen i livet ditt som du har det bra med? Anonymkode: 7f61f...700
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #25 Skrevet 27. november 2021 Skjønner ikke vitsen med å sende slike bilder? For å vise verden at man koser seg med vin ol? Altså hvis jeg koser meg med vin eller jeg slapper av hjemme med en god film, eller er ute med mannen min på en hyggelig middag, så er tlf det siste jeg tenker på. Men neida, idag skal alt dokumenteres. 🙄 Anonymkode: ecb25...c2e
Anbefalte innlegg