Gå til innhold

Den nye familien


Branok

Anbefalte innlegg

For et drøyt år siden fikk jeg meg ny kjæreste.(vi bor ikke sammen enda) Tenåringsbarna mine virker som de liker han godt men problemet er at 18-åringen ikke liker at hans sønn er hos oss over flere dager.  Hun føler han overtar hjemmet hennes, noe han etter min mening ikke gjør. Skal sies at broren hennes ikke bor hjemme lenger pga. skolegang så virker som en reaksjon på det også. 

Dette har ført til en del frustrasjon i hjemmet. Jeg mener hun ikke kan bestemme dette men samtidig bør hun jo lyttes til også.  Er ikke snakk om at kjæresten og sønnen hans flytter inn(selv om gutten ønsker det) men er jo naturlig at de er her også innimellom.

Er dette vanlig av så store barn?

Skjønner jo selvfølgelig at hun er i en sårbar alder, voksen mens også barn, og at det derfor er mye følelser inni bilde.  Å ja, vi prater mye sammen om dette.  

Kan legge til at det er 3 år siden bruddet mellom meg og barnas far. 

Endret av Branok
Måtte tilføye litt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er sønnen hans? 

Dere har jo bare vært kjærester i ett år.. 

Store barn oppfører seg slik? 

Vet om voksne som har problemer med den nye familien, så ikke så rart at 18 åringen reagerer. 

Anonymkode: 48b19...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Hvor gammel er sønnen hans? 

Dere har jo bare vært kjærester i ett år.. 

Store barn oppfører seg slik? 

Vet om voksne som har problemer med den nye familien, så ikke så rart at 18 åringen reagerer. 

Anonymkode: 48b19...05e

Takk for svar. Ingen tidligere erfaring med dette(heldigvis) så dermed litt usikker på hva man kan forvente og tolerere.  

Han er 16 år. Samme som hennes bror.

Endret av Branok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...