Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2021 #51 Skrevet 23. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja i 1 klasse. I tillegg hadde de hørsel- og synsundersøkelse. Jeg er også motstander av å veie barna i denne settingen. Hadde vært mye bedre å gjort dette hos fastlege. Jeg hadde hatet å hatt veiedag med kollegaene mine på jobben🙈 Anonymkode: c7b1b...655 Men de har jo ikke hatt "veiedag". Ikke her i alle fall. Det er en individuell time hos helsesykepleier i hennes kontortid, noen hver uke over en lengre periode. Om alle går samme dag er det vel uansett individuelt. Og ungene trenger ikke engang få vite tallet på vekta. Anonymkode: a8afe...64c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #52 Skrevet 25. oktober 2021 On 10/22/2021 at 4:48 PM, Bellafin said: Har barna deres blitt veid på skolen? Her blir barna veid og får vite sitt vekttall. Høres ikke så pedagogisk riktig ut mtp hva det kan føre til.. ble veid i 2 klasse pga vaksine og nå i 3 klasse da barnet er undervektig i forhold til høyden Anonymkode: 903e5...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå