Gå til innhold

Ignorere brukere


Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo nettopp det jeg gjør - ignorerer. 

Anonymkode: b1120...3eb

Dårlig ordvalg fra meg, men du skjønte vel at jeg mente overse de i tråden, ikke legge de til i ignoreringsliste.

Anonymkode: cb57e...5f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det stemmer vel det. Men så er det noen som ikke skriver som anonym.  De trenger ikke nødvendigvis å være ufine, men kanskje masete, bedrevitende eller forsøk på å være kul eller morsom som bare faller rett ned under en stol. Når dette er gjentakende, blir man til slutt lei og orker ikke mer fra brukeren. Jeg skjønner godt at noen blokkerer, det kan bli for mye noen ganger. 

Anonymkode: ed049...b99

«Rett ned under en stol»?

Anonymkode: 29ace...541

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

«Rett ned under en stol»?

Anonymkode: 29ace...541

 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Neida, jeg er på ingen måte vp. Vet det var dårlig formulert 🤪 

Anonymkode: ed049...b99

 

Anonymkode: ed049...b99

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Dårlig ordvalg fra meg, men du skjønte vel at jeg mente overse de i tråden, ikke legge de til i ignoreringsliste.

Anonymkode: cb57e...5f0

Men hvorfor skal man lese drittinnlegg for så å overse dem, i stedet for å fjerne dem helt fra hva man ser?

Anonymkode: b1120...3eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men hvorfor skal man lese drittinnlegg for så å overse dem, i stedet for å fjerne dem helt fra hva man ser?

Anonymkode: b1120...3eb

Fordi man løser ting på forskjellige måter? Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør?

Anonymkode: cc30e...995

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fordi man løser ting på forskjellige måter? Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør?

Anonymkode: cc30e...995

Jeg svarer bare for meg selv. Jeg ønsker ikke å lese sårende kommentarer og drittslenging. Har en bruker gjort det noen ganger mot meg, er det et mønster. Da ignorerer jeg brukeren og slipper å irritere meg over drittslengingen. Brukeren er jo ikke interessert i noen fruktbar diskusjon med meg uansett. Så vinn-vinn.

Anonymkode: b1120...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...