Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #26 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er jo nettopp det jeg gjør - ignorerer. Anonymkode: b1120...3eb Dårlig ordvalg fra meg, men du skjønte vel at jeg mente overse de i tråden, ikke legge de til i ignoreringsliste. Anonymkode: cb57e...5f0
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #27 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Det stemmer vel det. Men så er det noen som ikke skriver som anonym. De trenger ikke nødvendigvis å være ufine, men kanskje masete, bedrevitende eller forsøk på å være kul eller morsom som bare faller rett ned under en stol. Når dette er gjentakende, blir man til slutt lei og orker ikke mer fra brukeren. Jeg skjønner godt at noen blokkerer, det kan bli for mye noen ganger. Anonymkode: ed049...b99 «Rett ned under en stol»? Anonymkode: 29ace...541
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #28 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): «Rett ned under en stol»? Anonymkode: 29ace...541 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Neida, jeg er på ingen måte vp. Vet det var dårlig formulert 🤪 Anonymkode: ed049...b99 Anonymkode: ed049...b99
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #29 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Dårlig ordvalg fra meg, men du skjønte vel at jeg mente overse de i tråden, ikke legge de til i ignoreringsliste. Anonymkode: cb57e...5f0 Men hvorfor skal man lese drittinnlegg for så å overse dem, i stedet for å fjerne dem helt fra hva man ser? Anonymkode: b1120...3eb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #30 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men hvorfor skal man lese drittinnlegg for så å overse dem, i stedet for å fjerne dem helt fra hva man ser? Anonymkode: b1120...3eb Fordi man løser ting på forskjellige måter? Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør? Anonymkode: cc30e...995
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #31 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Fordi man løser ting på forskjellige måter? Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør? Anonymkode: cc30e...995 Jeg svarer bare for meg selv. Jeg ønsker ikke å lese sårende kommentarer og drittslenging. Har en bruker gjort det noen ganger mot meg, er det et mønster. Da ignorerer jeg brukeren og slipper å irritere meg over drittslengingen. Brukeren er jo ikke interessert i noen fruktbar diskusjon med meg uansett. Så vinn-vinn. Anonymkode: b1120...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå