Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Er ikke ute etter hvem eller hvorfor, men har du ignorert noen brukere? Anonymkode: d44da...89e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er ikke ute etter hvem eller hvorfor, men har du ignorert noen brukere? Anonymkode: d44da...89e Ja, har ignorert to. Den ene slenger alltid bare dritt og prøver å slå der det gjør mest vondt. Den andre er det bare altfor mye av. Problemet er at man får ikke ignorert helt. Med en gang innlegget blir sitert, så får man det med seg. Jeg skulle ønske at man heller ikke så sitater, ellers er jo mye av poenget med å ignorere borte. Anonymkode: b1120...3eb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Her inne? Har aldri hørt om at noen gjør sånt, hvorfor skulle man det? Dette er et anonymt forum hvor det blir stilt spørsmål og diskutert allverdens. Enten er du engasjert og interessert i et tema og deltar, eller du er det ikke og lar være å delta. Ignorere brukere? Veldig rart! Anonymkode: 1c05a...b9a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Nei, hvorfor skulle jeg det? De irriterende er jo festlige og jeg er ikke her for å IKKE forholde meg til folks innlegg. Anonymkode: a1311...12c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ja, har ignorert to. Den ene slenger alltid bare dritt og prøver å slå der det gjør mest vondt. Den andre er det bare altfor mye av. Problemet er at man får ikke ignorert helt. Med en gang innlegget blir sitert, så får man det med seg. Jeg skulle ønske at man heller ikke så sitater, ellers er jo mye av poenget med å ignorere borte. Anonymkode: b1120...3eb Så du er med i diskusjoner hvor noen av innleggene er skjult for deg? Hvordan kan du da svare, når du ikke har lest alle svarene før deg? Man kan jo ikke være med i en diskusjon når man nekter å høre alle argumentene. Anonymkode: 1c05a...b9a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så du er med i diskusjoner hvor noen av innleggene er skjult for deg? Hvordan kan du da svare, når du ikke har lest alle svarene før deg? Man kan jo ikke være med i en diskusjon når man nekter å høre alle argumentene. Anonymkode: 1c05a...b9a Jeg unngår å få drittkommentarer, og man trenger vel ikke å lese dritt for å være med i diskusjonen? Hvis dere diskuterer noe, og en bruker sier at du er dum, hva tilfører hans eller hennes kommentar til diskusjonen? Ingenting. Derfor kan man droppe kommentaren med god samvittighet. Anonymkode: b1120...3eb
☆☆☆ Skrevet 20. oktober 2021 #7 Skrevet 20. oktober 2021 Som i å fjerne frå feeden? Nei, aldri. Som i å hoppe over innlegg som etter fem bokstavar viser seg å vere vrøvl, stadig vekk..
*Miss Marple* Skrevet 20. oktober 2021 #8 Skrevet 20. oktober 2021 ☆☆☆ skrev (1 time siden): Som i å fjerne frå feeden? Nei, aldri. Som i å hoppe over innlegg som etter fem bokstavar viser seg å vere vrøvl, stadig vekk.. Samme her. Noen ganger er de irriterende svært morsomme og noen ganger må man bare scrolle forbi.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #9 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så du er med i diskusjoner hvor noen av innleggene er skjult for deg? Hvordan kan du da svare, når du ikke har lest alle svarene før deg? Man kan jo ikke være med i en diskusjon når man nekter å høre alle argumentene. Anonymkode: 1c05a...b9a Når man er grunnleggende og dypt uenig med de man har blokkert, sånn uansett, kan man selvfølgelig blokkere. Noen brukere liker man ikke å diskutere med. Sånn er det. Anonymkode: ed049...b99
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #10 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Når man er grunnleggende og dypt uenig med de man har blokkert, sånn uansett, kan man selvfølgelig blokkere. Noen brukere liker man ikke å diskutere med. Sånn er det. Anonymkode: ed049...b99 Noen er man tydeligvis for dårlig utstyrt til å våge å forholde seg til, tenker jeg vi sier. Anonymkode: a1311...12c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #11 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Noen er man tydeligvis for dårlig utstyrt til å våge å forholde seg til, tenker jeg vi sier. Anonymkode: a1311...12c Jaja, du er sikkert en av de som faktisk har blitt blokkert . Hva du mener om de som blokkerer er meg revnende likegyldig. Anonymkode: ed049...b99
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #12 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jaja, du er sikkert en av de som faktisk har blitt blokkert . Hva du mener om de som blokkerer er meg revnende likegyldig. Anonymkode: ed049...b99 Det tror jeg neppe, jeg svares til stadighet av den mest utsøkte samling sosiale utskudd. Anonymkode: a1311...12c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #13 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det tror jeg neppe, jeg svares til stadighet av den mest utsøkte samling sosiale utskudd. Anonymkode: a1311...12c Og det er nettopp derfor slike brukere blir blokkert. Når man opphøyer seg til konge og kaller andre utskudd, er det ingen vits i å føre diskusjonen videre. Anonymkode: b1120...3eb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #14 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Og det er nettopp derfor slike brukere blir blokkert. Når man opphøyer seg til konge og kaller andre utskudd, er det ingen vits i å føre diskusjonen videre. Anonymkode: b1120...3eb Nemlig! Anonymkode: ed049...b99
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #15 Skrevet 20. oktober 2021 Hvis man blokkerer en bruker, får man vel likevel se innleggene vedkommende skriver som anonym? Så jeg skjønner ikke helt vitsen, de fleste ufine innleggene her skrives som anonym. (Korriger gjerne hvis jeg har misforstått hvordan blokkering fungerer.) Anonymkode: a099f...ca6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #16 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvis man blokkerer en bruker, får man vel likevel se innleggene vedkommende skriver som anonym? Så jeg skjønner ikke helt vitsen, de fleste ufine innleggene her skrives som anonym. (Korriger gjerne hvis jeg har misforstått hvordan blokkering fungerer.) Anonymkode: a099f...ca6 Det stemmer vel det. Men så er det noen som ikke skriver som anonym. De trenger ikke nødvendigvis å være ufine, men kanskje masete, bedrevitende eller forsøk på å være kul eller morsom som bare faller rett ned under en stol. Når dette er gjentakende, blir man til slutt lei og orker ikke mer fra brukeren. Jeg skjønner godt at noen blokkerer, det kan bli for mye noen ganger. Anonymkode: ed049...b99
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #17 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det stemmer vel det. Men så er det noen som ikke skriver som anonym. De trenger ikke nødvendigvis å være ufine, men kanskje masete, bedrevitende eller forsøk på å være kul eller morsom som bare faller rett ned under en stol. Når dette er gjentakende, blir man til slutt lei og orker ikke mer fra brukeren. Jeg skjønner godt at noen blokkerer, det kan bli for mye noen ganger. Anonymkode: ed049...b99 Men hvis noen er masete eller bedrevitende med nick, er de vel tusen ganger verre uten nick? Og de innleggene går jo igjennom. Blokkeringsfunksjonen slik den er nå virker helt meningsløs på meg. Anonymkode: a099f...ca6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #18 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det stemmer vel det. Men så er det noen som ikke skriver som anonym. De trenger ikke nødvendigvis å være ufine, men kanskje masete, bedrevitende eller forsøk på å være kul eller morsom som bare faller rett ned under en stol. Når dette er gjentakende, blir man til slutt lei og orker ikke mer fra brukeren. Jeg skjønner godt at noen blokkerer, det kan bli for mye noen ganger. Anonymkode: ed049...b99 Faller rett ned under en stol 🤣🤣🤣 Anonymkode: a1311...12c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #19 Skrevet 20. oktober 2021 Nei, ser ikke noe poeng med det. Den dagen jeg ikke tåler å være her, får jeg logge meg av for godt. Anonymkode: cb57e...5f0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #20 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg unngår å få drittkommentarer, og man trenger vel ikke å lese dritt for å være med i diskusjonen? Hvis dere diskuterer noe, og en bruker sier at du er dum, hva tilfører hans eller hennes kommentar til diskusjonen? Ingenting. Derfor kan man droppe kommentaren med god samvittighet. Anonymkode: b1120...3eb Men hva så om en bruker kaller deg dum. Er det ikke bare å rapportere hvis man synes det bryter med reglene, heve hodet og ignorere personen. Anonymkode: cb57e...5f0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #21 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Faller rett ned under en stol 🤣🤣🤣 Anonymkode: a1311...12c Kanskje villa paprika er her? Anonymkode: 1c05a...b9a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #22 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Kanskje villa paprika er her? Anonymkode: 1c05a...b9a Driver hun enda🤭? Anonymkode: cc30e...995
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #23 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Kanskje villa paprika er her? Anonymkode: 1c05a...b9a Neida, jeg er på ingen måte vp. Vet det var dårlig formulert 🤪 Anonymkode: ed049...b99
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #24 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men hva så om en bruker kaller deg dum. Er det ikke bare å rapportere hvis man synes det bryter med reglene, heve hodet og ignorere personen. Anonymkode: cb57e...5f0 Det er jo nettopp det jeg gjør - ignorerer. Anonymkode: b1120...3eb
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. oktober 2021 #25 Skrevet 20. oktober 2021 Det har jeg ikke gjort og kommer ikke til å gjøre. Tåler jeg ikke det folk skriver her så må jeg rett og slett logge av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå