Gå til innhold

Hva skal dere i høstferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (48 minutter siden):

Puglia!! Ah! Dit har jeg også utrolig lyst til å dra. Har du vært der før? 

Nei, men venner av mannen har et hus utenfor en liten landsby, og de lar oss låne det om det blir mulig.

Anonymkode: f62d4...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du bor et sted som er så gørr at du ikke kan ha ferie der? Det er det døveste jeg har hørt på lenge.

Anonymkode: 3f714...c36

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du bor et sted som er så gørr at du ikke kan ha ferie der? Det er det døveste jeg har hørt på lenge.

Nei.

Anonymkode: 3f714...c36

Skrevet

Vi skal en tur til Oslo. Vi bor strengt tatt ikke så langt unna, så det er ikke noen lang tur.

Vi kan overnatte hos familie et par netter og bruke dagene til å besøke alle slags lavterskel og barnevennlige attraksjoner, så jeg tipper det blir en fin miniferie likevel. 

Anonymkode: eaab0...441

Skrevet

Jeg har 20 feriedager igjen, men får bare tatt to av dem i høstferien. Vi har bestilt clamping i Hemsedal, håper på fint vær. 
Satser på hytta den ene helgen i tillegg. 

Skrevet

Jeg skal ha høstferie for første gang siden jeg selv gikk på skolen på 90-tallet, bortsett fra i to mammapermisjoner da. En av flere fordeler ved å bytte arbeidsplass fra barnehage til skole! 😊Ingen store planer annet enn å kose meg med barna mine, en time til fotpleie og kanskje en shoppingtur til Sverige om reglene tillater det. Sove lenge, lese og kose oss! 

Anonymkode: 57cb5...63c

Skrevet

Vi skal på hytta ei uke. Treffer bra på turnus, så får 7 dager fri ved å avspasere to dager. Mannen tar hjemmekontor fra hytta. 
Noen toppturer, noe lett oppussing på hytta, masse kos, brettspill, god mat, god tid. 

Anonymkode: 53d73...7ef

Skrevet

Skisamling noen dager, og på hytta, hvor vi skal sykle og gå i fjellet. 

Anonymkode: adfe8...4d2

Skrevet
Iiiiik skrev (8 timer siden):

Jeg har 20 feriedager igjen, men får bare tatt to av dem i høstferien. Vi har bestilt clamping i Hemsedal, håper på fint vær. 
Satser på hytta den ene helgen i tillegg. 

Glamping selvfølgelig, ikke clamping!

Skrevet

Jeg og mannen må dessverre jobbe, men ungene skal fly og besøke mormor, noe de gleder seg veldig til 🤗.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...