Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare slappet av, har hatt besøk i hele helgen og må lades opp før jobb i morgen. Skal få med mannen på en liten luftetur i nabolaget før middag. Blir en enkel pastarett med tomatsaus og fenikkelpølse. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med etterdønningene av en influensalignende forkjølelse, så det ble intervalltilretteleggelse før skolestart i morgen. Opp å ordne, ned og vente til svimmelheten ga seg, gjenta. Rakk ikke det planlagte innkjøpet av nye klær til guttene (som har vokst skremmende mye siden juni😳), og måtte lete høyt og lavt etter bukser eldste kunne bruke som så ok ut. Yngste kunne heldigvis arve noe av storebror. Ellers merking av klær og utstyr til lillesøster som starter i 1. klasse i morgen, og en innsats for å få unna toppene på skittentøyskurvene. Fornøyd med egen innsats☺️ Nå blir det nyheter og en kopp te🫖 Skremmende utvikling i Afghanistan. 

Anonymkode: 2d5dd...f1e

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Sliter med etterdønningene av en influensalignende forkjølelse, så det ble intervalltilretteleggelse før skolestart i morgen. Opp å ordne, ned og vente til svimmelheten ga seg, gjenta. Rakk ikke det planlagte innkjøpet av nye klær til guttene (som har vokst skremmende mye siden juni😳), og måtte lete høyt og lavt etter bukser eldste kunne bruke som så ok ut. Yngste kunne heldigvis arve noe av storebror. Ellers merking av klær og utstyr til lillesøster som starter i 1. klasse i morgen, og en innsats for å få unna toppene på skittentøyskurvene. Fornøyd med egen innsats☺️ Nå blir det nyheter og en kopp te🫖 Skremmende utvikling i Afghanistan. 

Og Haiti, selvfølgelig. Og alle skogbrannene. 

Skrevet

I dag har jeg fått vasket to maskiner klær, skiftet på sengene og vært på kino med sønnen min. Har igjen å finne frem skolesekk og utstyr til skolestarten. Glemmer som regel å sende med inneskoene, så det SKAL jeg huske i år 🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...