Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde vasket huset, men strever med motivasjonen. Vurderer å gå en tur først og se om det hjelper.

Hva skal dere finne på i dag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal vaske litt klær, bake brød, grave litt i hagen. En helt vanlig søndag. Jeg har ferie noen dager til og tar det helt med ro. Det regner og jeg har glemt regntøyet på hytta, så da blir det sakte aktiviteter ved huset.

Skrevet

Besøke mamma

Lage en haug med pizzasnurrer og putte i fryseren, snart hverdag igjen og greit å ha litt sånt på lur

Gå tur med bikkja

Vaske klær

Burde ha vasket inni kjøleskapet, men gidder ikke. Skal kjøpe noen nye bokser til pålegg o.l. først så det blir ryddig og fint etterpå.

Anonymkode: bc83d...85b

Skrevet

Sittet lenge med kaffekoppen. Støvsugd hele huset. Skal løpe med mannen etterhvert, og så pakke skolesekker. Blir endel slapping i dag. 

Skrevet

Kjøre en tur på motorsykkelen.

Anonymkode: a0397...d6d

Skrevet

Ligger i badekaret nå, etterpå skal jeg vaske tøy. Så skal jeg være lat og se på fjernsynet... 

Skrevet

Vaske kjøkkenet, løpe med mannen, kaffe med en venninne, nyte solen og generelt bare kose meg. Elsker søndager😊

Skrevet

Jobber nå, i ettermiddag og kveld blir det forberedelser til skolestart for de to eldste, og så bare slappe av 🥰

Anonymkode: d3fb4...4c4

Skrevet

Vaske klær, brette klær, merke klær, pakke alt til skolestart og pakke det som skal med til barnehagen. Og så er det tid for middag, hårklipp på ene barnet, hjelpe barn med dusj, og så kveldsmat til de som vil ha og så legging av barn.

innimellom her må hunden på tur, oppvasken tas og gulvet ryddes for leker og drit.

Mannen skal vel spille switch eller se noe på telefonen som vanlig.....

Anonymkode: cb222...453

Skrevet

Har ett ønske om å vaske huset, men usikker om det skjer. Nå sitter jeg og koser meg med strikketøy og tror ikke jeg klarer å legge det fra meg på en stund. 

Eldste barnet er på jobb og har sikkert ett lass med klær som skal vaskes når hun kommer hjem siden hun ahr vært på ferie. Yngste har hatt ett prosjekt med å rydde og kaste på rommet sitt i hele sommer, om hun skal rekke det før skolestart så bør hun begynne idag tror jeg, men tviler på st det skjer. Hun er bare ute og flyr med venner omdagen, hun nyter siste est sv ferie sier hun. 

Anonymkode: b6508...9fd

Skrevet

Sitter enda med frokosten mens det pøsregner ute. 

Planen er god gammeldags søndagsmiddag, en tur i regnet, vaske litt klær og gjøre klart til skolestart i morgen. Resten av dagen blir det bok, tror jeg. Og kanskje litt baking. 

Skrevet

Sette på to veggplater 

Bake boller/kanelsnurrer

Vaske klær

Gjøre klart til skolestart imorgen. 

Anonymkode: 983e7...335

Skrevet

Har vasket klær. Og funnet oppskrift på stekte grønne tomater som jeg tenkte å prøve til middag, vi har mye umodne tomater. Gå ned og bade med mannen. Pakke og forberede en jobbreise på kvelden. 

Anonymkode: 424cd...a01

Skrevet

Se på tv og slappe av etter ei hektisk uke 

Anonymkode: 66be3...1b6

Skrevet

Nyoperert så kan slappe av med en bok med god samvittighet. Ungene steller så pent med meg også. Serverer mat og drikke og passer på at jeg har teppe rundt meg. 😍 Så hyggelig å se at de har så mye omsorg i seg. Jeg har åpenbart lykkes med noe i oppdragelsen. 

Anonymkode: 71c95...1a0

Skrevet

Jeg er på jobb. I ettermiddag blir det å henge med ett-åringen, og prøve å få lagt seg omtrent samtidig med han😅

Skrevet

Skal bare ligge i senga å være fyllesyk og onanere... Gruer meg til i morgen, ferien er over, og barna kommer hjem. Full fres igjen... 

Anonymkode: f8491...2f8

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og slapper av.
Skal snart en liten tur opp i skogen og lete etter kantareller.
Støvsuge og vaske gulvene i andre etasje når jeg kommer hjem (mannen rydder mens jeg er borte).
Etter det lage middag

Anonymkode: c0830...9a0

Skrevet

Blir å støvsuge, gjerne en tur, lage middag, slappe av, dusje. 

Anonymkode: 87d83...fc6

Skrevet

Lest aviser til morgenkaffen, sopptur, innom hagesenter og deretter gravd og plantet litt, nå skal jeg, sy med høy musikk til.

Anonymkode: 56d7b...369

Skrevet

Har ryddet, skiftet sengetøy, lang frokost, vasket klær og sett på beachvolley EM. Jobber litt nå, og skal se mer EM etterpå. Muligens en liten løpetur hvis jeg får tid.

Anonymkode: 58046...835

Skrevet

Har til nå vasket litt i huset og maser på ungene for å få de til å rydde og støvsuge rommene sine før skolestart i morgen. Har hjulpet yngste litt med forberedelser til skolestart. Så skal vi til mine foreldre å spise middag. 

Anonymkode: d6fd7...664

Skrevet

Så mye dere får gjort på en søndag!! Jeg har rydda litt, vaska litt klær, tatt vannskifte på akvariet, og nå lager jeg middag. Thats it!

Men nå er ferien på hell og hverdagen starter, så da må vel jeg også gjøre litt mer de dagene jeg har fri...

Anonymkode: 75c2c...b30

Skrevet

Jeg har sendt Kjæresten og Herr Nurk av sted på «guttetur». Hjemme alene. Har meditert, drukket te med en venninne, vasker badet og spist dumplings til litt tidlig middag. En liten klesvask har også fått klemt inn. Nå skal jeg drikke kaffe og lakke negler. I kveld skal jeg på kino helt alene … og jeg har faktisk tenkt til å spise godteri (noe med lakris) 🤩🤩🤩

Skrevet
Elizabeth skrev (6 timer siden):

Ligger i badekaret nå, etterpå skal jeg vaske tøy. Så skal jeg være lat og se på fjernsynet... 

Elsker at du sier fjernsynet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...