Gå til innhold

Synes dere det er lenge å sove til 11 i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig b menneske. 

Når er dere oppe? 

Anonymkode: 1f3d9...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Oppe sju seinest.

Anonymkode: 5539c...e41

Skrevet

Nei, heldig hvis du klarer å sove så lenge.

Anonymkode: 7766c...f28

Skrevet

Det er lenge ja, men ikke nødvendigvis for lenge. Det kommer an på om man skal noe.

Jeg pleier å stå opp mellom 7 og 8. En sjelden gang klarer jeg å sove til 9 hvis jeg har sovet lite i det siste, og det er utrolig deilig. 😛

Anonymkode: 4b243...24e

Skrevet

Nei, morgonfuglane som snakkar om å få noko ut av dagen gløymer lett at kvelden kan vere like fin.

Skrevet

Ikke når man er 17 år 😉

Jeg er gjerne oppe ca åtte, i dag var den nesten halv ni.

Anonymkode: 9d60b...55a

Skrevet

Jeg tenker at alt etter 10 er litt sent

Anonymkode: 85ec8...d56

Skrevet

Nei nei! Deilig! Er B-menneske og koser meg glugg ihjel utover kveld og natt! A-mennesker går virkelig glipp av mye!

Anonymkode: bd446...ded

Skrevet

Ikke hvis man er barnløs.. Eventuelt har tenåringer som sover like lenge. 

Anonymkode: 00214...b4a

Skrevet

For meg er det veldig lenge, det er bare ved noen få tilfeller jeg har sovet så lenge og da har det vært spesielle omstendigheter. For andre er det helt normal. Jeg tror at mange ikke nødvendigvis sover til 11, men de ligger og slumrer og koser seg.

Anonymkode: 7da22...5bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ikke hvis man er barnløs.. Eventuelt har tenåringer som sover like lenge. 

Hvorfor må man være barnløs for å sove til 11? I dag stod vi opp ca. 11 og det var samtidig som babyen vår på 9 mnd. Tenåringene stod opp litt etter oss og 9-åringen var oppe en halv time før.

Anonymkode: 44dcc...fca

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Hvorfor må man være barnløs for å sove til 11? I dag stod vi opp ca. 11 og det var samtidig som babyen vår på 9 mnd. Tenåringene stod opp litt etter oss og 9-åringen var oppe en halv time før.

Anonymkode: 44dcc...fca

Fordi de fleste barn ikke sover til 11... 

Skrevet

Før syns jeg ikke det var så lenge, nå som jeg ahr tenåringer i hus og det bare er på morran jeghar litt tid alene er 11lenge. Før hadde jeg alltid litt tid alene etter ungene hadde gått i seng, nå er de gjerne i seng etter meg så da må jeg nyte alene tiden om morran istede. 
Nå blir jeg nesten litt stressa om jeg våkner senere enn ni, for er det en fae for at ungene våkner etterhvert og jeg ikke får tid alene. 

Jeg er ett B menneske, men har lært å tilpasse meg siden jeg elsker det stille rundt meg. Men jeg kan glatt være våken halve natta enda, det er så deilig når det er mørkt og stille. Se på tv gjør jeg ikke da, det kan jeg gjøre andre tider på døgnet så det er type hobbyer jeg gjør da. 

Anonymkode: a8e26...2ec

Skrevet

Ja, jeg synes det er litt lenge for min del, men andre må gjerne sove lenge. 

Anonymkode: d3cdb...eb9

Skrevet

Ikke lenge! Jeg sover lenger om jeg får sjansen. Hilsen B-menneske.

Anonymkode: 40a09...b3d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei nei! Deilig! Er B-menneske og koser meg glugg ihjel utover kveld og natt! A-mennesker går virkelig glipp av mye!

Hva er det du gjør på kveld og natt som A mennesker går glipp av?

Anonymkode: 46dab...b72

Skrevet

Jeg sover glatt til 11 i helgene om jeg kan. Jeg våkner ofte i 10-tiden og ligger og "drar" meg. Det jeg gjør utover kvelden/natta som jeg ikke kan gjøre i morgentimene (i helgene spes.) drikke vin, se voksenfilm, ha masse sex, sitte i boblebadet ute med mannen, snakke om ting barna ikke trenger å blande seg inn i. Er utpreget B menneske, og har prøvd å omvende meg til A, men det går bare ikke 😅

Anonymkode: 002e2...9ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det er noe eget ved nattestille. Mørkt, stille, levende lys, nettradio, evt en god (jule)film.... Det at "resten av verden" sover er helt magisk!

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det er noe eget ved nattestille. Mørkt, stille, levende lys, nettradio, evt en god (jule)film.... Det at "resten av verden" sover er helt magisk!

Det var jo det da… TV titting. Det er det som foregår på natta.

Det er liksom noe helt annet som foregår på formiddagen. Husvask, leke med unger, turer etc. Hvis det er sofatid vi A mennesker går glipp av så kan det være. Dere som sover bort (formid)dagen tar ikke igjen det med å sitte i sofaen å se på film om natta.

Men skjønner poenget med å være alene og resten av verden sover.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det er liksom noe helt annet som foregår på formiddagen. Husvask, leke med unger, turer etc. Hvis det er sofatid vi A mennesker går glipp av så kan det være. Dere som sover bort (formid)dagen tar ikke igjen det med å sitte i sofaen å se på film om natta.

Døgnet er langt nok så trenge ikke sprette opp. Og alt det du ramser opp her får jeg og tid til. Kveld er gullverdt og ikke morningene for midt vedkommende. 

Anonymkode: 1f3d9...6e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg er B-menneske om kvelden og A-menneske om morgenen. Sover alt for lite

Anonymkode: 85ec8...d56

Skrevet

Nei, det er normalt

Anonymkode: c9288...014

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

B- mennesker fungerer jevnere hele døgnet, a - mennesker er vrak når kvelden kommer, og a - mennesker går glipp av mye moro på fest og å lese en god bok når resten av huset sover

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

B- mennesker fungerer jevnere hele døgnet, a - mennesker er vrak når kvelden kommer, og a - mennesker går glipp av mye moro på fest og å lese en god bok når resten av huset sover

Hvordan kan B mennesker fungere jevnere hele døgnet? Dere er jo vrak om morningen. Det er jo liksom det som betegner et B menneske.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Faktisk får jeg energi på kvelden, og starter gjerne med husvask når A-mennesker begynner å tenke på senga. De fleste juleforberedelser som vasking, baking osv foregår på natta hos meg. DET er kos, det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...