Gå til innhold

Hater du noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater ingen, men misliker mange.

Anonymkode: d708d...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Visste ikke han at han var gift og hadde barn?

Er han så hjelpesløs at han styres kun av p*kken sin og ikke er i stand til å ta egne vurderinger og valg?

Man må være to for å danse tango, så hadde ikke han ønsket å være utro, så hadde han ganske enkelt latt være.

Ja, det er forkastelig å bevisst legge seg etter en som er i et forhold. Men det er mye verre å være i et forhold og svikte partnerens tillit med å være utro. Hun hadde ingen forpliktelser. Han derimot...

Anonymkode: c5978...5c3

Enig!!

Hadde hatet mannen mer enn den single damen!

Anonymkode: f8fcf...3c3

Skrevet

Hatet noen. Men med tiden har det gått litt over i likegyldighet. Jeg treffer ikke på mennesket lenger, så hun er egentlig helt ute av verden. 

Anonymkode: d0cc4...1b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Enig!!

Hadde hatet mannen mer enn den single damen!

Anonymkode: f8fcf...3c3

Damen var ikke singel, og jeg har hatet han også, men han valgte tross alt å fortelle meg om dette og angrer. Jeg har sett kommunikasjonen dem i mellom, og det er ganske tydelig hvem som la seg etter hvem for å si det sånn. Har i grunn lyst til å si i fra til samboeren hennes, som hun har to barn med. Hun hadde hatt veldig godt av å få seg en i trynet og at han hadde tatt ungene og flyttet fra henne. 

Anonymkode: 2a902...462

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Damen var ikke singel, og jeg har hatet han også, men han valgte tross alt å fortelle meg om dette og angrer. Jeg har sett kommunikasjonen dem i mellom, og det er ganske tydelig hvem som la seg etter hvem for å si det sånn. Har i grunn lyst til å si i fra til samboeren hennes, som hun har to barn med. Hun hadde hatt veldig godt av å få seg en i trynet og at han hadde tatt ungene og flyttet fra henne. 

Mannen din hadde vel også hatt godt av å få seg «en i trynet» og at du hadde tatt ungene og flyttet fra ham? Hvorfor gjorde du ikke det?

Uavhengig av hvem som la seg etter hvem: mannen din har høyst frivillig hatt sex med en annen kvinne. Han er ikke det spot bedre enn henne. Skal ham slippe løs pikken hver gang han får tilbud om sex av en kvinne?

Anonymkode: 38348...900

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hatet ditt viser at du bagatelliserer din manns ansvar for det valget han gjorde. Hun hadde ingen forpliktelser overfor deg. Han hadde, men valgte likevel å svike deg. Da er det følelsene rundt det du må jobbe med. Hat mot henne, det er å ikke ta tak i det som faktisk er problemet. Du risikerer at det hatet du holder fast i vil ødelegge det forholdet du har valgt å fortsette.

Anonymkode: c5978...5c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men så er det jo også han som har forpliktet seg til å være trofast mot deg. Snakk om å flytte ansvar! Men bekvemt for han da, at du aksepterer utroskap.

Anonymkode: 5a33b...86b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det samme fortjener jo mannen din da.

Anonymkode: bf1cb...cad

Skrevet

Hater er et sterkt ord. Jeg hatet min psykopatiske, voldelige, og mentalt alvorlig forstyrrede eks. 

Men jeg innså at om jeg fortsetter å hate han så vil følelsene mine være knyttet opp mot han og forsure mitt nåværende veldig bra forhold. 

Jeg forakter han nå, og vil han absolutt intet godt her i livet. Men hatet han gjør jeg ikke lenger. Jeg orker ikke la han ha den kraften over meg lenger. 

Om man virkelig hater noen så tror jeg man investerer veldig mange dårlige følelser og mye unødvendige krefter i personen. Intet godt kan komme ut av det. 

Anonymkode: 8026f...9bd

Skrevet

Ja. Hater alle som tror de sitter på fasiten på hvordan ting bør være. Ta feks her inne, hun med den «er det rotete hos dere». For en idiot. Sånne folk burde det vært mindre av. 

Anonymkode: ecbaa...550

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Ja. Hater alle som tror de sitter på fasiten på hvordan ting bør være. Ta feks her inne, hun med den «er det rotete hos dere». For en idiot. Sånne folk burde det vært mindre av. 

Anonymkode: ecbaa...550

:roll:

Anonymkode: bf1cb...cad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...