Gå til innhold

Hater du noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har én person jeg hater. Hun manipulerte seg inn i livet mitt og viste seg å være en komplett dritt. Skal ikke gå inn på det her, men hun påvirket hele familien min negativt og gjorde også diverse som var ulovlig. 

Er såpass som må til for at jeg skal hate noen, for før jeg møtte henne tror jeg ikke jeg hadde hatet noen på hvertfall 10-15 år. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater moren min.

Anonymkode: 4d958...7a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor?

Anonymkode: 32f85...a32

Mine foreldre utsatte meg for grusomme ting, fra jeg kom til denne verden. Har aldri fått kjærlighet eller omsorg fra de. Kuttet kontakten med de, da jeg var 16 år. Men min mor lot meg ikke være i fred av den grunn. Så har jo jevnlig blitt plaget av henne fram til hun døde.

Anonymkode: 544c3...d39

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg òg! Har faktisk litt lyst på henne selv om jeg ikke er lesbisk❤️

Anonymkode: 28878...9ca

🤮🤮🤮

Anonymkode: 9a78a...660

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mine foreldre utsatte meg for grusomme ting, fra jeg kom til denne verden. Har aldri fått kjærlighet eller omsorg fra de. Kuttet kontakten med de, da jeg var 16 år. Men min mor lot meg ikke være i fred av den grunn. Så har jo jevnlig blitt plaget av henne fram til hun døde.

Anonymkode: 544c3...d39

Huff, håper du har det bra nå❤️

Anonymkode: f4f0d...507

Skrevet

Ja. Flere. Hater bestemoren min mest av alle. Nå er hun dement og aner ikke hvem jeg er. Venter på at hun skal dø, så jeg kan få litt penger ut av det hele

Anonymkode: 56de8...620

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ja. Flere. Hater bestemoren min mest av alle. Nå er hun dement og aner ikke hvem jeg er. Venter på at hun skal dø, så jeg kan få litt penger ut av det hele

Når du hater så mange, så begynner jeg å lure på hvem som egentlig er problemet. Dette er bare et skudd i mørket, men tipper de hater deg òg. Rart å da tro at du skal få arv... Bare en tanke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Så få orden på livet ditt da. Ikke sitt på dib å sutre, det hjelper ingen. 

Jøss. Hvor er sutringen her? Hi stiller et spørsmål og vedkommende svarer, helt uten utfyllende informasjon. Med andre ord ingen sutring.

Anonymkode: e4391...458

Skrevet

Jeg hater ingen, har aldri hatt noen grunn til det. Det nærmeste jeg kom, var da jeg oppdaget at han som jeg planla å flytte sammen med, allerede var forlovet. Det har preget meg i mange år, og jeg har hatt problemer med å stole på menn i etterkant. 

Det er et tilbakelagt stadium nå, og jeg har ingen vonde følelser igjen for ham, men jeg var veldig, veldig lei meg, veldig lenge... 

Anonymkode: 3048e...d30

Skrevet

Hvordan klarer dere å IKKE bare noen? Gi meg oppskriften

Anonymkode: 90d7b...b23

Skrevet

Ja. Jeg hater kvinnemennesket mannen min hadde en kort affære med. Hun jobber med han og visste veldig godt at han var gift og hadde barn da hun la seg etter han. Jeg har aldri hatet noen før jeg fant ut av det, og jeg kjenner jeg ønsker at horekjerringen skal dø en lang og pinefull død

Anonymkode: 2a902...462

Skrevet

Er det lov til å si at jeg hater ABB, Norges mest forhatte mann? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Når du hater så mange, så begynner jeg å lure på hvem som egentlig er problemet. Dette er bare et skudd i mørket, men tipper de hater deg òg. Rart å da tro at du skal få arv... Bare en tanke. 

Tja.. jeg skrev «flere» ikke «mange». Jeg får arv. Hun har ikke skrevet testamente og nå er hun dement og umyndiggjort. De «flere» jeg hater er de som var fullstendig klar over at bestefaren min forgrep seg på meg uten å gjøre en dritt. Mulig de hater meg også, og det er helt greit.

Skrevet

Ikke nå, men jeg hatet en lærer. Han gjoree sitt beste for å knekke meg, men heldig vis ble han avslørt og mistet jobben.

Anonymkode: c72cc...701

Skrevet

Nei hat er en slitsom følelse som suger energi ut av ett menneske. Å sitte å hate noen vil ikke gi meg noe bra og personen ville uansett ikke merket noe til det. Så den eneste som ville plagdes av det ville vært meg selv.

Jeg har ett par personer jeg føler avsky for og jeg gjør mitt beste for å ha minst mulig med de å gjøre.

Anonymkode: 4ef63...d48

Skrevet (endret)

Hat og hat, jeg vet kanskje ikke helt hva hat er. Men jeg har en person jeg virkelig ønsker evig diaré. Mulig det går for litt av det samme?

Endret av amandine
Skrevet

Neo, det ville bare gått utover meg selv uansett. Det er en destruktiv følelse som i utgangspunktet bare ødelegger for den som føler på hatet, ikke objektet for hatet. Jeg kan godt mislike folk, som mim far, men det løser Jeg ved å unngå kontakt og la være å tenke på vedkommende med mindre jeg absolutt må.

Anonymkode: a4a5c...a33

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Neo, det ville bare gått utover meg selv uansett. Det er en destruktiv følelse som i utgangspunktet bare ødelegger for den som føler på hatet, ikke objektet for hatet. Jeg kan godt mislike folk, som mim far, men det løser Jeg ved å unngå kontakt og la være å tenke på vedkommende med mindre jeg absolutt må.

Hm, det var mange interessante autokorrigeringer fra mobilen min. Trodde da nei var et langt mer høyfrekvent ord enn Neo??? Haha. 

Skrevet

Njæ..jeg tenker ikke så mye på han nå, så hat er vel å ta i. Men jeg blir ikke lei meg den dagen han dør heller.. dette er en person som voldtok meg jevnlig fra jeg var 8-10 år.

Anonymkode: 381e4...813

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja. Jeg hater kvinnemennesket mannen min hadde en kort affære med. Hun jobber med han og visste veldig godt at han var gift og hadde barn da hun la seg etter han. Jeg har aldri hatet noen før jeg fant ut av det, og jeg kjenner jeg ønsker at horekjerringen skal dø en lang og pinefull død

Kanskje han la seg etter henne....?

Anonymkode: b7018...038

Skrevet

Ja, det finnes ett menneske jeg hadde drept om jeg fikk sjansen. Hun er rett og slett et forferdelig menneske som gjør stygge ting mot folk.. bare fordi. Verden blir et bedre sted når hun ikke finnes lenger. Jeg har fjernet henne fra livet mitt, og bruker ikke tid på å plages av dette, men jeg kommer aldri til å tilgi. Hun ødela nesten alle deler av livet mitt.

Anonymkode: ced39...27b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Visste ikke han at han var gift og hadde barn?

Er han så hjelpesløs at han styres kun av p*kken sin og ikke er i stand til å ta egne vurderinger og valg?

Man må være to for å danse tango, så hadde ikke han ønsket å være utro, så hadde han ganske enkelt latt være.

Ja, det er forkastelig å bevisst legge seg etter en som er i et forhold. Men det er mye verre å være i et forhold og svikte partnerens tillit med å være utro. Hun hadde ingen forpliktelser. Han derimot...

Anonymkode: c5978...5c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er han så hjelpesløs at han styres kun av p*kken sin og ikke er i stand til å ta egne vurderinger og valg?

Man må være to for å danse tango, så hadde ikke han ønsket å være utro, så hadde han ganske enkelt latt være.

Ja, det er forkastelig å bevisst legge seg etter en som er i et forhold. Men det er mye verre å være i et forhold og svikte partnerens tillit med å være utro. Hun hadde ingen forpliktelser. Han derimot...

Så enig. 

Anonymkode: 76cd0...f0f

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Så enig. 

Anonymkode: f4f0d...507

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk. Da slapp jeg å si det. 

Anonymkode: b6dd9...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...