Gå til innhold

Hvem vil du ha som statsminister?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Ingen som har pratet om kommunisme heller, utenom den ene personen som hevdet at det har eksistert kommunisme og hun levde under et "kommunistisk styre" (hvordan det er mulig når kommunisme forutsetter at alle er likestilte, derfor finnes det ingen som regjerer over noen, ingen som har makt over noen annen, er en annen sak).

Rødt er et sosialistisk parti.

Anonymkode: fe36c...19c

Jeg er ikke vokst opp i Norge.

Anonymkode: bd9f1...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha en statsminister som gjør noe med flyktningepolitikken vår. 

Anonymkode: 33e4d...409

Skrevet

Trygve 💕💕

Anonymkode: 23299...29a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg vil ha en statsminister som gjør noe med flyktningepolitikken vår. 

Anonymkode: 33e4d...409

Det er det dessverre ikke noe å gjøre med... Er nok ikke lenge før vi har en muslimsk statsminister heller... 

Anonymkode: a3b76...dbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvis jeg ser bort fra politikken, og ser bare på personen, ville jeg valgt Bjørnar Moxnes eller Siv Jensen. De fremstår begge ryddige og rederlige (sett bort fra Jensnes morna Jens-kommentar, som hun senere har beklaget selv). Vedum er karismatisk, men for populistisk for min smak. Politisk aner jeg ikke. Partiene jeg kunne tenke meg å stemme på har ikke ledere jeg ser på som sterke statsministerkandidater, og jeg tror vi trenger en samlende, sterk og "fair" statsminister etter pandemien.

Anonymkode: ecb8d...c18

Men altså. Siv har slutta!!!

Anonymkode: 2120f...872

Skrevet

Anette Trettebergstuen til tross for at hun ikke er partileder.

Anonymkode: 1df09...c33

Skrevet

Moxnes

Anonymkode: 26809...531

Skrevet

Av de kandidatene som finnes nå må det bli Trygve, men jeg kommer nok til å stemme Frp i år, men et samarbeid med Sp hadde fungert fint for min del. 

Jonas er for vag også har han alt snusket med Rød-Larsen hektet på seg. 

Anonymkode: 54c98...33e

Skrevet

Jeg syns kandidatene er en stusselig gjeng i år, og jeg velger Støre fordi han er best av tre onder. Solberg må uansett bort!

Skrevet

Ønsker meg Erna igjen. Også ønsker jeg at andre partier kan skaffe noen sterkere kandidater. Må da være noen kandidater i dette landet. Det finnes da alltid deltakere til andre talentprogrammer så forstår ikke hvorfor det ikke er hardere konkurranse når det er noe så viktig det er snakk om.

Skrevet

Jonas. Han er langt bedre enn Usynlige "hadde de råd til det før?" Erna. Vedum er for useriøs og urealistisk, Moxnes er en dyktig retoriker med kommer aldri til å bli statsminister. Siv er sleip og skremmende, selv om taktikken hennes er lett å gjennomskue for de med litt omløp. Jonas er stø, rolig og lar seg ikke vippe av pinnen. Han er ingen Jens, men det er fader meg ikke Erna heller. 

Anonymkode: e6c3d...6b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jonas. Han er langt bedre enn Usynlige "hadde de råd til det før?" Erna. Vedum er for useriøs og urealistisk, Moxnes er en dyktig retoriker med kommer aldri til å bli statsminister. Siv er sleip og skremmende, selv om taktikken hennes er lett å gjennomskue for de med litt omløp. Jonas er stø, rolig og lar seg ikke vippe av pinnen. Han er ingen Jens, men det er fader meg ikke Erna heller. 

Siv Jensen er jo ikke partileder lenger. 

Anonymkode: 9c9b4...12d

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Siv Jensen er jo ikke partileder lenger. 

Beklager, Ikke Siv, men Sylvi. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Erna selvsagt, landsmoderen.

Anonymkode: 9e85d...e77

Erna er ikke, og kommer aldri til å bli, landsmoderen! 

Anonymkode: 703fd...d17

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

doc_10274_8.jpg

Anonymkode: fe36c...19c

Enig, MEN synd han er partiet rødt. 

Anonymkode: a0f41...450

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Erna selvsagt, landsmoderen.

Anonymkode: 9e85d...e77

Det finnes bare én Landsmoder i Norge. 

Skrevet
On 6/8/2021 at 7:08 AM, Anonym bruker said:

Jeg har alltid vært AP menneske men synes helt ærlig Jonas virker litt veik. Så nå sliter jeg å være lojal mot mitt parti. 
Jeg har faktisk litt sansen for Erna som person men Høyre er så langt unna meg. 
Trygve har jeg også litt sansen for men er han statsministermateriale? Er han egentlig bare en tøysete gladgutt som ikke kan lede landet?

Anonymkode: 2120f...872

Erna solberg eller noe fra høyre ❤️

Anonymkode: 327b8...56b

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.6.2021 den 18.03):

Enig, MEN synd han er partiet rødt. 

Anonymkode: a0f41...450

Du vet, mange vil nok velge en partileder fordi han ser snaxy ut.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du vet, mange vil nok velge en partileder fordi han ser snaxy ut.

Barnslige... 

Anonymkode: a3b76...dbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.6.2021 den 8.34):

Hvis jeg ser bort fra politikken, og ser bare på personen, ville jeg valgt Bjørnar Moxnes eller Siv Jensen. De fremstår begge ryddige og rederlige (sett bort fra Jensnes morna Jens-kommentar, som hun senere har beklaget selv). Vedum er karismatisk, men for populistisk for min smak. Politisk aner jeg ikke. Partiene jeg kunne tenke meg å stemme på har ikke ledere jeg ser på som sterke statsministerkandidater, og jeg tror vi trenger en samlende, sterk og "fair" statsminister etter pandemien.

Anonymkode: ecb8d...c18

Siv Jensen er gått av Sylvi Listhaug blir ditt alternativ.

Anonymkode: 122b3...000

Skrevet

Samme ulla hele gjengen 

Anonymkode: 32db4...316

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...