Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #26 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hæ?? Du kødder? Er folk så grisete? Anonymkode: 9bbfc...fa7 Ble du sjokkert over det? Jeg tror faktisk det meste som ble ramset opp der er helt normalt, altså. Nå er våre vokst forbi gulp/spy/tiss i sofaen, men det hendte da de var små. Og det er slett ikke unormalt å spise foran TV av og til (kan grise) eller ha sex i sofaen. Vi har også en røyefri liten hund oppi sofaen vår. Anonymkode: c1978...ebf
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #27 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Ble du sjokkert over det? Jeg tror faktisk det meste som ble ramset opp der er helt normalt, altså. Nå er våre vokst forbi gulp/spy/tiss i sofaen, men det hendte da de var små. Og det er slett ikke unormalt å spise foran TV av og til (kan grise) eller ha sex i sofaen. Vi har også en røyefri liten hund oppi sofaen vår. Anonymkode: c1978...ebf Vi sitter i sofaen vår. Ingen dyr får være der. Spiser ikke i den, og ingen hverken tisser, driter eller spyr i den😳 Vi har heller ikke sex i sofaen, det finnes mange andre steder en kan gjøre det. Nå tror jeg aldri jeg vil sitte i folks sofaer mer, er virkelig vanlige folk så ekle? Anonymkode: 9bbfc...fa7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #28 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi sitter i sofaen vår. Ingen dyr får være der. Spiser ikke i den, og ingen hverken tisser, driter eller spyr i den😳 Vi har heller ikke sex i sofaen, det finnes mange andre steder en kan gjøre det. Nå tror jeg aldri jeg vil sitte i folks sofaer mer, er virkelig vanlige folk så ekle? Anonymkode: 9bbfc...fa7 Spiser dere aldri i sofaen? Hva om dere koser dere i helgen og ser på film? Sitter dere ved spisebordet og spiser chips o.l? Anonymkode: 3599b...a84
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #29 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Spiser dere aldri i sofaen? Hva om dere koser dere i helgen og ser på film? Sitter dere ved spisebordet og spiser chips o.l? Anonymkode: 3599b...a84 Det havner da ikke i sofaen, og evt smuler er noe helt annet enn rompesvette, utflod og tarmbakterier da. Anonymkode: 9bbfc...fa7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #30 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det havner da ikke i sofaen, og evt smuler er noe helt annet enn rompesvette, utflod og tarmbakterier da. Anonymkode: 9bbfc...fa7 Enig i det, men det var du som skrev at dere aldri spiste i sofaen. Anonymkode: 3599b...a84
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. juni 2021 #31 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det havner da ikke i sofaen, og evt smuler er noe helt annet enn rompesvette, utflod og tarmbakterier da. Anonymkode: 9bbfc...fa7 Men kjære deg, dette fanger jo undertøyet opp?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #33 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Vi sitter i sofaen vår. Ingen dyr får være der. Spiser ikke i den, og ingen hverken tisser, driter eller spyr i den😳 Vi har heller ikke sex i sofaen, det finnes mange andre steder en kan gjøre det. Nå tror jeg aldri jeg vil sitte i folks sofaer mer, er virkelig vanlige folk så ekle? Anonymkode: 9bbfc...fa7 Jepp! Ekle i dine øyne, normale i mine. Å ha sex i sofaen må du regne med at i hvert fall en del i omgangskretsen din har prøvd ut. Som Sug Lut sier, vi skal jo ikke spise sofaen vår. Og jeg tror uansett at det er mer dritt under føttene mine etter å ha gått barbeint en hel dag enn av underlivet mitt, og ja, jeg har føttene mine oppi sofaen. Tenk det du! Anonymkode: c1978...ebf
Elizabeth Skrevet 8. juni 2021 #34 Skrevet 8. juni 2021 Jeg kan gjøre litt av hvert i sofaen, men dyr er No go i min sofa😅
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #35 Skrevet 8. juni 2021 Næh, gjør det noe da? Så lenge dere ikke svetter masse, spiller det vel ingen rolle om det er shorts eller bokser (nå forutsetter jeg at dere skifter undertøy hver dag da) Anonymkode: f7b25...d85
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #36 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Vi sitter i sofaen vår. Ingen dyr får være der. Spiser ikke i den, og ingen hverken tisser, driter eller spyr i den😳 Vi har heller ikke sex i sofaen, det finnes mange andre steder en kan gjøre det. Nå tror jeg aldri jeg vil sitte i folks sofaer mer, er virkelig vanlige folk så ekle? Anonymkode: 9bbfc...fa7 Vi har heller ikke dyr i vår sofa, og selvsagt forsøker vi å unngå unødvendig gris i den. Men vi har barn og selvsagt har det forekommet noe søl og gris av ymse slag gjennom årene, det er jo ikke til å unngå gjennom flere år med småbarn og større barn som har spist lørdagsgodt, hatt uhell ved bleieslutt eller blitt syke. Da har vi vasket sofaen, det går greit altså. Anonymkode: 8d8c7...339
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #37 Skrevet 9. juni 2021 Jeg har "arvet" et par boksere av mannen som jeg bruker på varme dager hjemme, har aldri tenkt at det er uhygienisk. Jeg svetter ikke da. Det har og hendt at vi har hatt spontan sex i sofaen også🤷♀️ Samt at vi har katter og en tenåring. Vi støvsuger den selvsagt, og jeg går over med klut om det er nødvendig, da helst etter sjokolade🙈😅 Anonymkode: 45f76...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå