Gå til innhold

Er vi litt uhygeniske som gjør dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det sommer, og igjen blir jeg og mannen svett på kveldstid. Så da går han i boxershortsen, og jeg i trusa. Vi sitter i sofaen vår kun i undertøyet. Er det uhygenisk? 

Anonymkode: 17f9e...5c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg si. Skrittsvette i sofaen 💩

Anonymkode: 704a1...1be

Skrevet

Om dere sitter og svetter i sofaen så ville jeg vel kanskje lagt et badehåndkle under. Det er lettere å vaske det enn å rense en sofa. Det er ikke veldig delikat å tenke at man som gjest i pentøyet i en bursdag skal sitte i sofaen der dere har sittet og gnudd i svette, godt brukte underbukser. 

Skrevet

Enig med Himmel og hav, dekk til sofan så går det greit 👍 Jeg sitter ofte i nattkjole og truse en stund om morgenen, spesielt i helgene, og da legger jeg et pledd imellom. 

Anonymkode: 93771...f07

Skrevet

Ingen fare. Bare ikke fortell det til noen. Det finnes mange pripne folk.

Anonymkode: 18adc...b05

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ingen fare. Bare ikke fortell det til noen. Det finnes mange pripne folk.

Anonymkode: 18adc...b05

Ja, snakker ikke akkurat om det, og vi sitter ikke i svett undertøy akkurat... Vi er ikke så svett at undertøyet er bløtt altså. 

Skrevet

Herregud. Folk puler i sofaen, ungene deres søler mat, gulper, spyr og tisset i sofaen, dyrene deres ligger og gnir seg Ibsen etter å ga fått ute Gud-vet-hvor. I det hele tatt, det finnes verre ting folk gjør i sofaene sine enn å sitte der i trusa, altså. 

Anonymkode: ad501...82d

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Herregud. Folk puler i sofaen, ungene deres søler mat, gulper, spyr og tisset i sofaen, dyrene deres ligger og gnir seg Ibsen etter å ga fått ute Gud-vet-hvor. I det hele tatt, det finnes verre ting folk gjør i sofaene sine enn å sitte der i trusa, altså. 

Anonymkode: ad501...82d

Hæ?? Du kødder? Er folk så grisete?

Anonymkode: 9bbfc...fa7

Skrevet

Gjør ofte det samme, men legger alltid noe under (pledd eller laken) for å ikke svette ut sofaten. 

Anonymkode: a08b9...85a

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Enig med Himmel og hav, dekk til sofan så går det greit 👍 Jeg sitter ofte i nattkjole og truse en stund om morgenen, spesielt i helgene, og da legger jeg et pledd imellom. 

Hvorfor det, gjør du det samme hvis du sitter med truse og kjole eller truse og en tynn bukse/shorts?

Anonymkode: 9e96c...574

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor det, gjør du det samme hvis du sitter med truse og kjole eller truse og en tynn bukse/shorts?

Anonymkode: 9e96c...574

Nei, nattkjolen er som en lang t-skjorte og kryper litt opp når jeg sitter i sofan. Andre kjoler er lengre 😁

Skrevet

Folk har bikkjer i sofaen som er ute og pisser og driter, og ikke akkurat tørker seg og ei heller bruker undertøy!

Anonymkode: 9c50e...4e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Folk har bikkjer i sofaen som er ute og pisser og driter, og ikke akkurat tørker seg og ei heller bruker undertøy!

Og det er også uhygienisk. Det blir jo ikke bedre av at andre er verre?

Jeg syns ikke det er uhygienisk å sitte i trusen i sofaen, men hvis man er så varm at man svetter så blir det litt ekkelt. 

Anonymkode: ebebf...331

Skrevet

Hund i sofaen, det synes jeg er ekkelt! Vi har ikke hund, vi har katt, den får ikke lov til å være i sofaen. Ungene griser ikke lenger, da de var små, hadde vi skinnsofa, aldri mer... 

Skrevet

Du blir ikke noe mer svett av å ta på en shorts. Med små unger er jeg enig i at det kan bli litt søl i sofaen, men det er da ingen grunn til at det er greit å sitte kun i trusa da. 

Ikke en uvane jeg vil lære ungene mine, å sitte kun i trusa på stua, vi har da klær på etter vi har stått opp om morgenen. 

Skrevet

Jeg er litt overrasket over at dere svetter så mye at det er et problem med svette fra rumpa i sofaen? Er det vanlig? 

Skrevet
amandine skrev (17 minutter siden):

Jeg er litt overrasket over at dere svetter så mye at det er et problem med svette fra rumpa i sofaen? Er det vanlig? 

Ikke her, nei. Tror folk har for vane å tenke det verste, men det er min feil. Formulerte meg helt feil i overskriften... Men klart, det er jo mange som sliter med svett lysk og underliv... Unner dem ikke det... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

For ikke å snakke om katter man ikke aner hvor har vært. 

Anonymkode: aea42...e8a

Skrevet

Vi sitter ikke nakne i sofaen, der går grensa. Men i undertøy? Ja selvsagt. Har hunder og katter og kaniner og det som er i sofaen. ungene griser, sex har skjedd (ganger flere) osv. En sofa blir møkkete, så får man heller rense den. Men jeg sitter ikke svett i sofaen, der syns jeg det går en grense.

Anonymkode: 06b07...79d

Skrevet

Hvis man er svett så tar man seg vel en dusj? Jeg sitter ofte nydusjet i ren truse og t-skjorte i sofa på kvelden. Synes ikke det er ekkelt i det hele tatt. 

Anonymkode: bffb9...632

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

For ikke å snakke om katter man ikke aner hvor har vært. 

Anonymkode: aea42...e8a

Katter vasker seg hele tiden da, så de drar sjelden inn mye skitt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Katter vasker seg hele tiden da, så de drar sjelden inn mye skitt. 

Ja, først i rumpa og så på resten av kroppen.

Anonymkode: 5f220...0a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, først i rumpa og så på resten av kroppen.

Du tror de gnur dritt utover? Les deg litt opp... katter har antibakterielle stoffer i spyttet, og de har jo hår på tunga som hjelper med vaskingen. Katter lukter rent og godt, og det blir ikke skittent der de sover. Har du kjent lukta av en (våt) hund🤷‍♀️

Skrevet

Antar at trusene er rimelig rene og ikke brukt og vrengt. Og at det derfor er helt innafor👍🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du tror de gnur dritt utover? Les deg litt opp... katter har antibakterielle stoffer i spyttet, og de har jo hår på tunga som hjelper med vaskingen. Katter lukter rent og godt, og det blir ikke skittent der de sover. Har du kjent lukta av en (våt) hund🤷‍♀️

Ja, jeg trodde det, takk for info :) Er for øvrig enig i at katt lukter rent ug hund lukter ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...