Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Nå er det sommer, og igjen blir jeg og mannen svett på kveldstid. Så da går han i boxershortsen, og jeg i trusa. Vi sitter i sofaen vår kun i undertøyet. Er det uhygenisk? Anonymkode: 17f9e...5c4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Det vil jeg si. Skrittsvette i sofaen 💩 Anonymkode: 704a1...1be
Himmel og hav Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Om dere sitter og svetter i sofaen så ville jeg vel kanskje lagt et badehåndkle under. Det er lettere å vaske det enn å rense en sofa. Det er ikke veldig delikat å tenke at man som gjest i pentøyet i en bursdag skal sitte i sofaen der dere har sittet og gnudd i svette, godt brukte underbukser.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Enig med Himmel og hav, dekk til sofan så går det greit 👍 Jeg sitter ofte i nattkjole og truse en stund om morgenen, spesielt i helgene, og da legger jeg et pledd imellom. Anonymkode: 93771...f07
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Ingen fare. Bare ikke fortell det til noen. Det finnes mange pripne folk. Anonymkode: 18adc...b05
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ingen fare. Bare ikke fortell det til noen. Det finnes mange pripne folk. Anonymkode: 18adc...b05 Ja, snakker ikke akkurat om det, og vi sitter ikke i svett undertøy akkurat... Vi er ikke så svett at undertøyet er bløtt altså. Anonymkode: 17f9e...5c4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 Herregud. Folk puler i sofaen, ungene deres søler mat, gulper, spyr og tisset i sofaen, dyrene deres ligger og gnir seg Ibsen etter å ga fått ute Gud-vet-hvor. I det hele tatt, det finnes verre ting folk gjør i sofaene sine enn å sitte der i trusa, altså. Anonymkode: ad501...82d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Herregud. Folk puler i sofaen, ungene deres søler mat, gulper, spyr og tisset i sofaen, dyrene deres ligger og gnir seg Ibsen etter å ga fått ute Gud-vet-hvor. I det hele tatt, det finnes verre ting folk gjør i sofaene sine enn å sitte der i trusa, altså. Anonymkode: ad501...82d Hæ?? Du kødder? Er folk så grisete? Anonymkode: 9bbfc...fa7
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 Gjør ofte det samme, men legger alltid noe under (pledd eller laken) for å ikke svette ut sofaten. Anonymkode: a08b9...85a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Enig med Himmel og hav, dekk til sofan så går det greit 👍 Jeg sitter ofte i nattkjole og truse en stund om morgenen, spesielt i helgene, og da legger jeg et pledd imellom. Anonymkode: 93771...f07 Hvorfor det, gjør du det samme hvis du sitter med truse og kjole eller truse og en tynn bukse/shorts? Anonymkode: 9e96c...574
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hvorfor det, gjør du det samme hvis du sitter med truse og kjole eller truse og en tynn bukse/shorts? Anonymkode: 9e96c...574 Nei, nattkjolen er som en lang t-skjorte og kryper litt opp når jeg sitter i sofan. Andre kjoler er lengre 😁 Anonymkode: 93771...f07
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2021 #12 Skrevet 7. juni 2021 Folk har bikkjer i sofaen som er ute og pisser og driter, og ikke akkurat tørker seg og ei heller bruker undertøy! Anonymkode: 9c50e...4e8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Folk har bikkjer i sofaen som er ute og pisser og driter, og ikke akkurat tørker seg og ei heller bruker undertøy! Anonymkode: 9c50e...4e8 Og det er også uhygienisk. Det blir jo ikke bedre av at andre er verre? Jeg syns ikke det er uhygienisk å sitte i trusen i sofaen, men hvis man er så varm at man svetter så blir det litt ekkelt. Anonymkode: ebebf...331
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 Hund i sofaen, det synes jeg er ekkelt! Vi har ikke hund, vi har katt, den får ikke lov til å være i sofaen. Ungene griser ikke lenger, da de var små, hadde vi skinnsofa, aldri mer... Anonymkode: 17f9e...5c4
frk Nilsen Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 Du blir ikke noe mer svett av å ta på en shorts. Med små unger er jeg enig i at det kan bli litt søl i sofaen, men det er da ingen grunn til at det er greit å sitte kun i trusa da. Ikke en uvane jeg vil lære ungene mine, å sitte kun i trusa på stua, vi har da klær på etter vi har stått opp om morgenen.
amandine Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 Jeg er litt overrasket over at dere svetter så mye at det er et problem med svette fra rumpa i sofaen? Er det vanlig?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 amandine skrev (17 minutter siden): Jeg er litt overrasket over at dere svetter så mye at det er et problem med svette fra rumpa i sofaen? Er det vanlig? Ikke her, nei. Tror folk har for vane å tenke det verste, men det er min feil. Formulerte meg helt feil i overskriften... Men klart, det er jo mange som sliter med svett lysk og underliv... Unner dem ikke det... Anonymkode: 17f9e...5c4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Folk har bikkjer i sofaen som er ute og pisser og driter, og ikke akkurat tørker seg og ei heller bruker undertøy! Anonymkode: 9c50e...4e8 For ikke å snakke om katter man ikke aner hvor har vært. Anonymkode: aea42...e8a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 Vi sitter ikke nakne i sofaen, der går grensa. Men i undertøy? Ja selvsagt. Har hunder og katter og kaniner og det som er i sofaen. ungene griser, sex har skjedd (ganger flere) osv. En sofa blir møkkete, så får man heller rense den. Men jeg sitter ikke svett i sofaen, der syns jeg det går en grense. Anonymkode: 06b07...79d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 Hvis man er svett så tar man seg vel en dusj? Jeg sitter ofte nydusjet i ren truse og t-skjorte i sofa på kvelden. Synes ikke det er ekkelt i det hele tatt. Anonymkode: bffb9...632
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #21 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): For ikke å snakke om katter man ikke aner hvor har vært. Anonymkode: aea42...e8a Katter vasker seg hele tiden da, så de drar sjelden inn mye skitt. Anonymkode: 9bbfc...fa7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #22 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Katter vasker seg hele tiden da, så de drar sjelden inn mye skitt. Anonymkode: 9bbfc...fa7 Ja, først i rumpa og så på resten av kroppen. Anonymkode: 5f220...0a1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #23 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, først i rumpa og så på resten av kroppen. Anonymkode: 5f220...0a1 Du tror de gnur dritt utover? Les deg litt opp... katter har antibakterielle stoffer i spyttet, og de har jo hår på tunga som hjelper med vaskingen. Katter lukter rent og godt, og det blir ikke skittent der de sover. Har du kjent lukta av en (våt) hund🤷♀️ Anonymkode: 9bbfc...fa7
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. juni 2021 #24 Skrevet 8. juni 2021 Antar at trusene er rimelig rene og ikke brukt og vrengt. Og at det derfor er helt innafor👍🏻
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #25 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du tror de gnur dritt utover? Les deg litt opp... katter har antibakterielle stoffer i spyttet, og de har jo hår på tunga som hjelper med vaskingen. Katter lukter rent og godt, og det blir ikke skittent der de sover. Har du kjent lukta av en (våt) hund🤷♀️ Anonymkode: 9bbfc...fa7 Ja, jeg trodde det, takk for info Er for øvrig enig i at katt lukter rent ug hund lukter ille. Anonymkode: 5f220...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå