Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Når det er kjempe varmt. Var kjempe varmt i går, men folk går i bukse, langermede skjorter... selv følte jeg meg nesten naken og forberedte meg på å bøtelegges for blotting. Løs overdel som kunne blåse litt opp så en ser ryggen og magen min, men den dekker egentlig magen. En shorts som gikk litt under rumpa... Anonymkode: 31760...3f2
amandine Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Folk kler seg etter anledning? Om jeg er på stranden eller i butikken kler jeg meg ikke likt. Jeg gikk med en luftig og lett kjole i går, i dag bukser og en kortermet bluse. Å gå med noe som blåser opp så mage og rygg synes er utenfor min komfortsone og utenfor det jeg synes er pent. Jeg er antakelig like sval som deg selv om jeg går i kjole og du går i kort shorts. Det er vel som med alt annet av klær og vi har nok ikke samme stil.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Hater kroppen min. Blir sommerdeprimert så holder meg helst inne nå. Anonymkode: 410ce...f01
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Antrekket du beskriver er noe man bruker på stranda synes jeg. Anonymkode: 92d0c...82c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Når det er kjempe varmt. Var kjempe varmt i går, men folk går i bukse, langermede skjorter... selv følte jeg meg nesten naken og forberedte meg på å bøtelegges for blotting. Løs overdel som kunne blåse litt opp så en ser ryggen og magen min, men den dekker egentlig magen. En shorts som gikk litt under rumpa... Anonymkode: 31760...3f2 Fordi jeg ikke er fornøyd med kroppen min. Skapet mitt er fullt av sommerkjoler. Anonymkode: 35814...d35
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 Jeg gikk i shorts og bikinitopp🤷🏼♀️ Er hjemme med baby, så vi kler oss som vi vil. Babyen gikk med bleie og shorts, og var naken mens han lekte med vann. Jeg hadde tatt på meg en T-skjorte eller singlet om jeg skulle noen plass. Folk som kler seg i langbukser velger det av en grunn. Enten fordi de er på jobb og der er en dresskode, eller fordi det er det de er mest komfortable i. Jeg er frysen av meg, så jeg kan godt ha på meg jakke mens andre går i shorts, rett og slett fordi jeg fryser uten. I går var ikke det et problem da😅 For meg er det så opplagt, og jeg tror det er det for de fleste andre også. Hvorfor lurer du egentlig? Mistenker du andre motiv eller har du bare utfordringer med å se andres behov?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Jeg bruker buske og t skjorte, sønnen det samme, synes ikke man skal ta helt av, man blir lett syke i disse overgangene Anonymkode: 4895f...d00
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 minutt siden): Jeg gikk i shorts og bikinitopp🤷🏼♀️ Er hjemme med baby, så vi kler oss som vi vil. Babyen gikk med bleie og shorts, og var naken mens han lekte med vann. Jeg hadde tatt på meg en T-skjorte eller singlet om jeg skulle noen plass. Folk som kler seg i langbukser velger det av en grunn. Enten fordi de er på jobb og der er en dresskode, eller fordi det er det de er mest komfortable i. Jeg er frysen av meg, så jeg kan godt ha på meg jakke mens andre går i shorts, rett og slett fordi jeg fryser uten. I går var ikke det et problem da😅 For meg er det så opplagt, og jeg tror det er det for de fleste andre også. Hvorfor lurer du egentlig? Mistenker du andre motiv eller har du bare utfordringer med å se andres behov? Fordi jeg begynner å bli gal av normer. Jeg blir så ekkel og svett om jeg skal gå i klær som sitter inntil kroppen (noe t skjorter også gjør), svetten synes også. men jeg går ikke på butikken i bikinitopp liksom. Ikke på gata heller. Men kan det bli for nakent egentlig? Anonymkode: 31760...3f2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 Tja, selv on det var varmt i går, var vinden litt frisk. Jeg gikk i langbukser på ettermiddagen fordi jeg synes det var for kaldt 😅 Jeg fryser lett, bor i feil land tror jeg. Anonymkode: 2cf5a...446
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #10 Skrevet 1. juni 2021 Fordi jeg er normal i hodet og allerede har fått min dose seksuell oppmerksomhet fra ukjente for resten av livet. Anonymkode: 4a643...34c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #11 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Fordi jeg begynner å bli gal av normer. Jeg blir så ekkel og svett om jeg skal gå i klær som sitter inntil kroppen (noe t skjorter også gjør), svetten synes også. men jeg går ikke på butikken i bikinitopp liksom. Ikke på gata heller. Men kan det bli for nakent egentlig? Anonymkode: 31760...3f2 Hvis det er så varmt at du svetter i en t-skjorte svetter du i bikinitopp også. Og hvis du er svett og varm blir det for nakent å gå rundt i bikini på butikken, for eksempel. For de andre kundene og de som jobber der vil ha noe mellom seg selv og din svette kropp. Anonymkode: 07e42...18c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #12 Skrevet 1. juni 2021 Jeg bruker stort sett lange bukser fordi keg stadig går i brennesle på jobb. Anonymkode: e74dc...f50
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #13 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Fordi jeg er normal i hodet og allerede har fått min dose seksuell oppmerksomhet fra ukjente for resten av livet. Anonymkode: 4a643...34c Er kropp bare for å få seksuell oppmerksomhet? Anonymkode: 31760...3f2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #14 Skrevet 1. juni 2021 Fordi jeg er feit Anonymkode: e4a7c...99d
Himmel og hav Skrevet 1. juni 2021 #15 Skrevet 1. juni 2021 (endret) I dag kan du se meg ute i en lett, kort sommerkjole uten ermer og med beina i noen litt slitne helsesandaler. I går hadde jeg pene, stripete culottebukser, hvit topp med albulange ermer og pene sko. Like varmt i går som i dag, men i går var jeg på jobb og i dag har jeg fri. I min jobb passer det ikke med shorts eller topper som viser bare skuldre eller bar mage. Det handler om respekt for andre mennesker og om at man kler seg etter anledning. Når noen kler seg i dress for å møte meg i min jobb, så kan ikke jeg sveive inn i singlet og shorts og servere både utringing, sideboob, lår og det hele. Sier seg sjæl, tenker jeg. Endret 1. juni 2021 av Himmel og hav
gale damen Skrevet 1. juni 2021 #16 Skrevet 1. juni 2021 I går var jeg i shorts og bikinitopp. I dag er jeg i truse og kjole. I morgen har jeg eksamen og skal ha løs pysj. Etter det skal jeg se folk utenfor huset, og da må jeg kle på meg. Jeg vil ikke gå rundt med en shorts som såvidt dekker rumpeballene og en topp som ligger mer rundt hodet enn rundt overkroppen når det blåser. Bluferdighet er undervurdert, og i motsetning til hva mange later til å tro, så er det ikke slik at jo mindre klær du har jo mer sexy er du. Pupper i fri dressur, utringning til navlen og rumper som stikker ut fra shorts eller skjørt er respektløst mot alle dem som må forholde seg til deg. Jeg forstår at det er en vanskelig tanke å begripe for mange, men andre mennesker teller også.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #17 Skrevet 1. juni 2021 For å ikke fryse. Anonymkode: 5dc1a...e2c
Lillepropell Skrevet 1. juni 2021 #18 Skrevet 1. juni 2021 Da hadde du nok stussa om du så meg som går rundt i ulljakke og ulltøffler året rundt, nå også. Jeg startet med ulljakke pga at jeg var så tynn en stund. Jeg trengte litt polstring på kroppen og en ulljakke fungerte greit, selv når jeg satt meg ned i en bløt sofa gjorde det vondt på ryggraden som stakk ut. Så jakka ble nesten limt på meg. Skikkelig ull er også lunt når det er varmt har jeg funnet ut, så den har blitt på selv om jeg ikke trenger den pga kroppen lengre. Hadde to ungdommer som krangla omen strikkejakke når de skulle gå idag. Begge to ville låne den samme strikkejakka mi når de skulle på stranda idag. De har også skjønt at ull faktisk er ganske lunt og kjølig når det er varmt. Det blåser litt igjennom den, men varmen kommer ikke inn. Så det er nok endel som har kikka rart på de idag som sikkrt har gått i bikini med strikkejakke over.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #19 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er kropp bare for å få seksuell oppmerksomhet? Anonymkode: 31760...3f2 Nei. Men jeg synrs at dersom du ønsker å bryte normene, så bør du vite hva normene er først, og hva du ønsker å oppnå. Dersom det er slik at du slites mellom et ønske om å bryte normer, og deretter skamme deg, så er det jo ikke sunt. Anonymkode: 4a643...34c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #20 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Når det er kjempe varmt. Var kjempe varmt i går, men folk går i bukse, langermede skjorter... selv følte jeg meg nesten naken og forberedte meg på å bøtelegges for blotting. Løs overdel som kunne blåse litt opp så en ser ryggen og magen min, men den dekker egentlig magen. En shorts som gikk litt under rumpa... Anonymkode: 31760...3f2 Slut. Anonymkode: 128e5...8bb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #21 Skrevet 1. juni 2021 Jobber i bhg og kan gå i shorts og singlett der. Men siden jeg fort blir solbrent,særlig på skuldrene og rygg, må jeg ha på t-skjorte/kortermet bluse innimellom. Bikini kan jeg bruke i hagen,terrasse og på stranda. Anonymkode: 1008d...b83
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #22 Skrevet 1. juni 2021 Jeg synes antrekket du beskriver er for tenåringer. Er du tenåring? Anonymkode: 99a00...53a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #23 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg synes antrekket du beskriver er for tenåringer. Er du tenåring? Anonymkode: 99a00...53a nei men hvorfor er dette for tenåringer? Anonymkode: 31760...3f2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #24 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): nei men hvorfor er dette for tenåringer? Anonymkode: 31760...3f2 Fordi korte topper og shortser som regel ikke ser pent ut på en voksen kropp hvor tyngdekraften har fått virke og kilo og eventuelt cellulitter har kommet på. Slike klær ser penest ut på skikkelig tynne jenter med rumper som trommeskinn og silkemyk hud. Anonymkode: 99a00...53a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #25 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fordi korte topper og shortser som regel ikke ser pent ut på en voksen kropp hvor tyngdekraften har fått virke og kilo og eventuelt cellulitter har kommet på. Slike klær ser penest ut på skikkelig tynne jenter med rumper som trommeskinn og silkemyk hud. Anonymkode: 99a00...53a tyngdekraften har ikke virket her tydeligvis.. flatbrystet har jeg alltid vært. undervektig i tillegg, men trener Anonymkode: 31760...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå