Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #26 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Merkelig hvordan folk tror det er tingene som er det viktige her. Det er som når en autist ser en sosial situasjon og så fester blikket helt andre steder enn hva vi andre gjør, og ikke får med seg essensen. Anonymkode: f5493...37a Det er jo det hi stiller spørsmål om? Hva kan man betegne det med når man ikke evner å skjønne hva diskusjonen går ut på? Anonymkode: 3c444...fa7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #27 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Det er jo det hi stiller spørsmål om? Hva kan man betegne det med når man ikke evner å skjønne hva diskusjonen går ut på? Anonymkode: 3c444...fa7 Beklager, mitt poeng var at hvis man har så ulike virkelighetsoppfatning så er det ingen vits i å diskutere. Anonymkode: f5493...37a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #28 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Beklager, mitt poeng var at hvis man har så ulike virkelighetsoppfatning så er det ingen vits i å diskutere. Anonymkode: f5493...37a Hvem har ulik virkelighetsoppfatning? Jeg syns de fleste (alle?) svarer godt på hi sitt spørsmål. Anonymkode: 3c444...fa7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #29 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Beklager, mitt poeng var at hvis man har så ulike virkelighetsoppfatning så er det ingen vits i å diskutere. Anonymkode: f5493...37a Så hvorfor diskuterer du da? Anonymkode: 72263...ed3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #30 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Så hvorfor diskuterer du da? Anonymkode: 72263...ed3 Det er det jeg ikke gjør. Bare å fortsette uten meg Anonymkode: f5493...37a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #31 Skrevet 30. mai 2021 Nja, jeg er nok ikke spesielt knyttet til tingene mine/våre. Men det er noe med det å kunne dra frem et gammelt pledd og si "dette har du hatt siden du var liten baby" eller "dette fikk du i gave hos bestemor da vi var på ferie da du var 4 år". Osv.. Den sentimentale verdien. Ikke minst alle tingene som bærer med seg minner/avtrykk fra familiemedlemmer som nå er borte. Historier vi kan fortelle til barna om de som er borte når vi kommer over eller bruker disse tingene. Dette ville jo gått tapt i en brann.. Men så lenge alt liv hadde vært redet så ville tap av ting vært kjipt, men ikke mer enn det. Anonymkode: e7bda...d9e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #32 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde uansett syns det var tyngre å miste mamma og pappa! Anonymkode: 3c444...fa7 Jeg forstår det. Forskjellen er kanskje at mine foreldre er så gamle at jeg vet jeg kommer til å miste dem uansett. Mister jeg huset mister jeg så godt som alle ting som minner om dem også. Anonymkode: 8d813...3aa
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #33 Skrevet 30. mai 2021 En del småting er jeg sterkt knyttet til. De oppbevares i en brannsikker safe hjemme. Sammen med fødselsattester, pass, ekstra bankkort og andre viktige papirer. Overfører også alle bilder og videoer til ekstern harddisk som også oppbevares i safen. Anonymkode: 2b50f...79a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #34 Skrevet 30. mai 2021 Veldig. Jeg har ikke et moderne minimalistisk hjem der ting står i stil. Alt jeg har er lagd av barna eller har en historie. Jeg vet at hadde jeg mistet alt i brann eller noe slikt hadde jeg blitt helt knekt. Men selvfølgelig er familien det viktigste. Anonymkode: 82946...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå