Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #26 Skrevet 27. mai 2021 De angusburgerne i ferskvaredisken på Meny til 25kr stykke er veldig gode, brukte lage burger selv men de er bedre enn våre hjemmelagde. Ellers har jeg brukt den grillserien til Rema med 3 for 2 i år. Gode scampispyd med marinade, laks, og kjøttbollene. Rattatouileblandingen blandet med litt couscous var også å anbefale for de dagene man ikke rekker/ gidder lage fra bunnen. Anonymkode: fb570...084
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #27 Skrevet 27. mai 2021 Lite som slår en deilig biff med god bearnaise til. Da trenger man ikke mye mer. Grillmat = godt kjøtt. I min bok. Anonymkode: 34312...99e
Leverpostei Skrevet 27. mai 2021 #28 Skrevet 27. mai 2021 Vi griller ofte hjertesalat som tilbehør. Kutter den i to eller fire, pensler med olje, og griller med snittflaten ned. Det er veldig godt! Ellers elsker jeg grillet aubergine i skiver, også de penslet med litt olje, og gjerne toppet med en fetakrem og granateplekjerner.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #29 Skrevet 27. mai 2021 Leverpostei skrev (13 minutter siden): Vi griller ofte hjertesalat som tilbehør. Kutter den i to eller fire, pensler med olje, og griller med snittflaten ned. Det er veldig godt! Ellers elsker jeg grillet aubergine i skiver, også de penslet med litt olje, og gjerne toppet med en fetakrem og granateplekjerner. Høres veldig godt ut😊
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2021 #31 Skrevet 27. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Lager du da spyd? Oppskrift plz Anonymkode: 37eb1...058 Neida, bare tar ut stilken eller hva det heter, sånn at soppen blir en skål. Så legger vi bare biter av osten i der. 😃 Anonymkode: 1b63f...a41
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #32 Skrevet 28. mai 2021 I dag hadde jeg følgende på grillen. Sopp med hvitløkssmør, paprika, rød løk og squash. En pk med kyllingvinger, en biff og ostepølser. Inne lagde jeg ris. vi har endel forskjellige sauser på boks. bearneas, ailoli, bbq saus. r Lager ofte grillspyd med biter av kylling, biff og/eller svinekjøtt marinert. + ovennevte grønnsaker. Har veldig ofte salat til istedenfor ris. Har da salatbladet, tomat, agurk, paprika, mais, fetaost og oliven. gjerne rødløk og redikker. ❤️ Griller også forskjellige fisk. Gjerne laks. Eller fiks, med potet, gulrot ++ i folie. Bakt på grillen. Synes ananas er godt å grille. Anonymkode: 05cb2...86b
sug lut Skrevet 29. mai 2021 #33 Skrevet 29. mai 2021 Søtpotet, paprika og løk blir kjempegodt på grill. Mener å huske at søtpotet tar uforholdsmessig lang tid .. men til sommerkoteletter er det nydelig. Ellers er jeg stor fan av gode pølser med alt, jeg. Trenger ikke mer. Gode pølser med høyt kjøttinnhold og spennende smaker, lomper og alt man måtte ønske til. Gjerne en diger porsjon med varm søt stekt løk (laget på komfyren på lav varme over lang tid og skikkelig karamellisert).
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #35 Skrevet 29. mai 2021 sug lut skrev (3 timer siden): Søtpotet, paprika og løk blir kjempegodt på grill. Mener å huske at søtpotet tar uforholdsmessig lang tid .. men til sommerkoteletter er det nydelig. Ellers er jeg stor fan av gode pølser med alt, jeg. Trenger ikke mer. Gode pølser med høyt kjøttinnhold og spennende smaker, lomper og alt man måtte ønske til. Gjerne en diger porsjon med varm søt stekt løk (laget på komfyren på lav varme over lang tid og skikkelig karamellisert). Skal virkelig prøve søtpotet!! Mange gode forslag her😊
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #36 Skrevet 29. mai 2021 tante grusom master of law skrev (På 26.5.2021 den 18.28): Midtøstenkebabspyd av kjøttdeig med god salat, wraps og frisk yoghurtdressing! Hvordan lager du spydet? Anonymkode: c8d9d...a77
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #37 Skrevet 29. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (På 26.5.2021 den 20.33): Oj! Jeg er veldig glad i grilling og grillmat jeg da og var i grunn mest ute etter tips til nye ting jeg kan prøve på grillen . Det er også noe med det å lage maten ute. Helt magisk 😊 Beklager. Jeg la ikke merke til at det var du som hadde startet tråden. Jeg tenkte det var en som hadde en liten smule humoristisk sans. Anonymkode: e86fa...bb9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #38 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Beklager. Jeg la ikke merke til at det var du som hadde startet tråden. Jeg tenkte det var en som hadde en liten smule humoristisk sans. Anonymkode: e86fa...bb9 Nå ble jo tråden full av inspirasjon og heldigvis fikk jeg mange gode ideer 😊
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #39 Skrevet 29. mai 2021 Ingenting slår en god burger. Anonymkode: 04771...c68
tante grusom master of law Skrevet 30. mai 2021 #40 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Hvordan lager du spydet? Anonymkode: c8d9d...a77 Noe ala dette: https://mittkok.expressen.se/recept/kebabspett/
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #41 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 27.5.2021 den 9.05): Grillspyd med masse digg krydder og marinade. Men ingenting slår en god burger. Jeg er burgermenneske. Hjemmelaget burgerbrød, feit dressing og salat. Mmmmmm. Ble sulten. Anonymkode: 25304...7d8 Har du en god oppskrift på burgerbrød? Anonymkode: 74777...646
BareMeg73 Skrevet 30. mai 2021 #42 Skrevet 30. mai 2021 tante grusom master of law skrev (8 timer siden): Noe ala dette: https://mittkok.expressen.se/recept/kebabspett/ Takk 😊
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #43 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 29.5.2021 den 16.37): Beklager. Jeg la ikke merke til at det var du som hadde startet tråden. Jeg tenkte det var en som hadde en liten smule humoristisk sans. Anonymkode: e86fa...bb9 Ja, for det var jo så mange andre som lo. Det var faktisk et utrolig dårlig forsøk på å være morsom. Sånn skikkelig, skikkelig dårlig. Anonymkode: 7bbca...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå