Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Mannen min tar seg hele tida til ansiktet, stryker på brynene, skjegget, barten og nesa, napper i hår og hud. Jeg hører hele tiden lydene av at gnir fingrene mot ansikthåret. Veldig forstyrrende hvis vi f.eks. skal se noe på TV sammen. Anonymkode: 3f709...5dc
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Selvfølgelig er det lov. Hadde blitt gæærn av å høre disse lydene selv. For å "holde ut" lyder jeg blir sprø av, må jeg lage samme lyden. Litt vanskelig for deg mtp hvilke lyder mannen din lager, så jeg har egentlig ikke noe godt råd til deg. Anonymkode: 347b0...952
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Faren min var alltid sånn. Forbaskade irriterende. 😬 Jeg hadde turt å sagt i fra til mannen, på en pen måte. Anonymkode: bff0a...8fa
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Selvfølgelig ikke. Hørt om mate value? Anonymkode: 25bb7...8ae
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Ja! Lyden som kommer når man stryker over skjeggstubber er grusom! Anonymkode: 14418...d86
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Det er irriterende men hadde nok ikke sagt fra. Jeg unngår så godt jeg kan folk som ikke klarer sitte rolig. 😂😂😂 Har en venninne som piller og fippler med ting konstant eller så sitter hun og rister på en fot. Hun har ALDRI klart å sitte rolig i fem minutter. Så hun må jeg ha i små doser. Å trene med henne er topp da, skikkelig mye energi. 😊👍 Anonymkode: 0ce8f...0b2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Faren min var alltid sånn. Forbaskade irriterende. 😬 Jeg hadde turt å sagt i fra til mannen, på en pen måte. Anonymkode: bff0a...8fa Jeg sier ifra, på en pen måte, men han starter igjen etter 5 sek 😆 Tenker det er sånn beroligende atferd, han klarer ikke å la være. Har begynt å se på serier alene, så jeg slipper forstyrrelsene, skylder på at jeg trenger alenetid 🙈 Hi Anonymkode: 3f709...5dc
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #8 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 21.5.2021 den 20.39): Selvfølgelig ikke. Hørt om mate value? Anonymkode: 25bb7...8ae Nei. Hva er å mate value? Anonymkode: 5c158...41e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 Jeg synes det høres veldig rart ut å irritere seg over noe sånt. Det blir ikke akkurat høy lyd. Det må være som å irritere seg over lyden fra kjøleskapet eller vinden ute. Skru opp lyden litt om du hører dårlig. Anonymkode: 80f03...da0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nei. Hva er å mate value? Anonymkode: 5c158...41e Mate value er den verdien man har på partnermarkedet. Den kan bestå av ulike ting, som f.eks. et godt ytre, økonomisk sikkerhet, kunnskap, empati, intelligens, humor, at man er bra i senga osv. Når man legger alle de fordelaktige tingene sammen, så får man en verdisum. Denne tilsvarer hva man kan bytte til seg på partnermarkedet. Er man en 4 kan man finne en annen som er 4, er man en 7 kan man finne en som er 7, f.eks. Det betyr ikke at kvinner og menn regner de samme tingene som fordelaktige, og det vil alltids finnes noen som foretrekker kunnskap foran utseende, eller omvendt. Så selv om man liker en 7’er, er det ikke nødvendigvis en hvilken som helst 7’er. Men alt i alt så ender man ofte opp med noen som har lik verdi totalt. Siden menn gjerne har lavere standard for sex, ender kvinner ender opp med en slags feilvurdering av egen verdi. De tror de er verdt en 8’er, enda de selv er en 5’er, siden en 8’er-mann har vist de seksuell interesse. Dette gjør at de ofte ender opp som misforsnøyd med egen mann, og enten begynner å endre han eller søke ut av forholdet. Les gjerne om alpha widow. Men det å endre en partner vil sjelden gå bra. Hvis begge er en 5’er, og dama endrer mannen til å bli en 6’er eller en 7’er, så vil kanskje hun være fornøyd med han siden hun feilaktig tror hun er verdt en 7’er. Mens mannen på sin side vil innse at nå har han plutselig sjanse på 7’er-damer, og så vil han bli misfornøyd med den 5’eren han har. Derfor, så må man hele tiden endre seg selv, ikke partneren. Hvis man er en 5’er så må man utvikle seg til en 7’er, deretter kan man forvente å få en mann som er en 7’er. Poenget mitt er at hvis HI vil endre mannen, så må hun først være villig til å endre seg selv. Hun kan f.eks. si at hun irriterer seg over en ting og at hun vil han skal endre dette, og at da skal hun også endre en ting som han ønsker seg. De må endre seg samtidig. Ellers vil han ende opp med å gå lei av henne. Anonymkode: 25bb7...8ae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 Jeg som skrev det over, er forresten kvinne, ikke incel Jeg har bare sett meg lei på at kvinner pusser opp mennene sine og ikke seg selv. Så ender mannen opp med høy verdi og finner seg en bedre dame, og så sitter de selv med skjegget i postkassa. Det er en slags kvinnefelle. Man tror kanskje at det å få mannen til å slutte med en uvane er nokså uskyldig. Det er det ikke. Det er som å male en list her og fikse et tak her, og før man vet ordet av det så har huset steget kraftig i verdi, mens man selv står igjen med malingflekker og støv fra taket. Anonymkode: 25bb7...8ae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Mate value er den verdien man har på partnermarkedet. Den kan bestå av ulike ting, som f.eks. et godt ytre, økonomisk sikkerhet, kunnskap, empati, intelligens, humor, at man er bra i senga osv. Når man legger alle de fordelaktige tingene sammen, så får man en verdisum. Denne tilsvarer hva man kan bytte til seg på partnermarkedet. Er man en 4 kan man finne en annen som er 4, er man en 7 kan man finne en som er 7, f.eks. Det betyr ikke at kvinner og menn regner de samme tingene som fordelaktige, og det vil alltids finnes noen som foretrekker kunnskap foran utseende, eller omvendt. Så selv om man liker en 7’er, er det ikke nødvendigvis en hvilken som helst 7’er. Men alt i alt så ender man ofte opp med noen som har lik verdi totalt. Siden menn gjerne har lavere standard for sex, ender kvinner ender opp med en slags feilvurdering av egen verdi. De tror de er verdt en 8’er, enda de selv er en 5’er, siden en 8’er-mann har vist de seksuell interesse. Dette gjør at de ofte ender opp som misforsnøyd med egen mann, og enten begynner å endre han eller søke ut av forholdet. Les gjerne om alpha widow. Men det å endre en partner vil sjelden gå bra. Hvis begge er en 5’er, og dama endrer mannen til å bli en 6’er eller en 7’er, så vil kanskje hun være fornøyd med han siden hun feilaktig tror hun er verdt en 7’er. Mens mannen på sin side vil innse at nå har han plutselig sjanse på 7’er-damer, og så vil han bli misfornøyd med den 5’eren han har. Derfor, så må man hele tiden endre seg selv, ikke partneren. Hvis man er en 5’er så må man utvikle seg til en 7’er, deretter kan man forvente å få en mann som er en 7’er. Poenget mitt er at hvis HI vil endre mannen, så må hun først være villig til å endre seg selv. Hun kan f.eks. si at hun irriterer seg over en ting og at hun vil han skal endre dette, og at da skal hun også endre en ting som han ønsker seg. De må endre seg samtidig. Ellers vil han ende opp med å gå lei av henne. Anonymkode: 25bb7...8ae Den teorien tror jeg er helt feil og ikke kan brukes til noe fornuftig. Anonymkode: 80f03...da0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Mate value er den verdien man har på partnermarkedet. Den kan bestå av ulike ting, som f.eks. et godt ytre, økonomisk sikkerhet, kunnskap, empati, intelligens, humor, at man er bra i senga osv. Når man legger alle de fordelaktige tingene sammen, så får man en verdisum. Denne tilsvarer hva man kan bytte til seg på partnermarkedet. Er man en 4 kan man finne en annen som er 4, er man en 7 kan man finne en som er 7, f.eks. Det betyr ikke at kvinner og menn regner de samme tingene som fordelaktige, og det vil alltids finnes noen som foretrekker kunnskap foran utseende, eller omvendt. Så selv om man liker en 7’er, er det ikke nødvendigvis en hvilken som helst 7’er. Men alt i alt så ender man ofte opp med noen som har lik verdi totalt. Siden menn gjerne har lavere standard for sex, ender kvinner ender opp med en slags feilvurdering av egen verdi. De tror de er verdt en 8’er, enda de selv er en 5’er, siden en 8’er-mann har vist de seksuell interesse. Dette gjør at de ofte ender opp som misforsnøyd med egen mann, og enten begynner å endre han eller søke ut av forholdet. Les gjerne om alpha widow. Men det å endre en partner vil sjelden gå bra. Hvis begge er en 5’er, og dama endrer mannen til å bli en 6’er eller en 7’er, så vil kanskje hun være fornøyd med han siden hun feilaktig tror hun er verdt en 7’er. Mens mannen på sin side vil innse at nå har han plutselig sjanse på 7’er-damer, og så vil han bli misfornøyd med den 5’eren han har. Derfor, så må man hele tiden endre seg selv, ikke partneren. Hvis man er en 5’er så må man utvikle seg til en 7’er, deretter kan man forvente å få en mann som er en 7’er. Poenget mitt er at hvis HI vil endre mannen, så må hun først være villig til å endre seg selv. Hun kan f.eks. si at hun irriterer seg over en ting og at hun vil han skal endre dette, og at da skal hun også endre en ting som han ønsker seg. De må endre seg samtidig. Ellers vil han ende opp med å gå lei av henne. Anonymkode: 25bb7...8ae 😂Du er jo forskningsmateriale. Anonymkode: d6c9e...a97
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #14 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Den teorien tror jeg er helt feil og ikke kan brukes til noe fornuftig. Anonymkode: 80f03...da0 Det går bra. Det å havne i kvinnefella hvor mannen stikker av med en mye bedre dame, når dama er ferdig med oppussingen av han, er fritt valg for de som vil. Jeg ser mange benytter seg av den sjansen Anonymkode: 25bb7...8ae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #15 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): 😂Du er jo forskningsmateriale. Anonymkode: d6c9e...a97 Anonymkode: 25bb7...8ae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #16 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det går bra. Det å havne i kvinnefella hvor mannen stikker av med en mye bedre dame, når dama er ferdig med oppussingen av han, er fritt valg for de som vil. Jeg ser mange benytter seg av den sjansen Anonymkode: 25bb7...8ae Ar mange par skilles er ikke et bevis for at teorien stemmer. Anonymkode: 80f03...da0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #17 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ar mange par skilles er ikke et bevis for at teorien stemmer. Anonymkode: 80f03...da0 Nei, og det har jeg heller aldri påstått. Men jeg gidder ikke en gang diskutere med noen under mitt nivå, så du får finne noen andre. Anonymkode: 25bb7...8ae
Syngensang Skrevet 23. mai 2021 #18 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Mate value er den verdien man har på partnermarkedet. Den kan bestå av ulike ting, som f.eks. et godt ytre, økonomisk sikkerhet, kunnskap, empati, intelligens, humor, at man er bra i senga osv. Når man legger alle de fordelaktige tingene sammen, så får man en verdisum. Denne tilsvarer hva man kan bytte til seg på partnermarkedet. Er man en 4 kan man finne en annen som er 4, er man en 7 kan man finne en som er 7, f.eks. Det betyr ikke at kvinner og menn regner de samme tingene som fordelaktige, og det vil alltids finnes noen som foretrekker kunnskap foran utseende, eller omvendt. Så selv om man liker en 7’er, er det ikke nødvendigvis en hvilken som helst 7’er. Men alt i alt så ender man ofte opp med noen som har lik verdi totalt. Siden menn gjerne har lavere standard for sex, ender kvinner ender opp med en slags feilvurdering av egen verdi. De tror de er verdt en 8’er, enda de selv er en 5’er, siden en 8’er-mann har vist de seksuell interesse. Dette gjør at de ofte ender opp som misforsnøyd med egen mann, og enten begynner å endre han eller søke ut av forholdet. Les gjerne om alpha widow. Men det å endre en partner vil sjelden gå bra. Hvis begge er en 5’er, og dama endrer mannen til å bli en 6’er eller en 7’er, så vil kanskje hun være fornøyd med han siden hun feilaktig tror hun er verdt en 7’er. Mens mannen på sin side vil innse at nå har han plutselig sjanse på 7’er-damer, og så vil han bli misfornøyd med den 5’eren han har. Derfor, så må man hele tiden endre seg selv, ikke partneren. Hvis man er en 5’er så må man utvikle seg til en 7’er, deretter kan man forvente å få en mann som er en 7’er. Poenget mitt er at hvis HI vil endre mannen, så må hun først være villig til å endre seg selv. Hun kan f.eks. si at hun irriterer seg over en ting og at hun vil han skal endre dette, og at da skal hun også endre en ting som han ønsker seg. De må endre seg samtidig. Ellers vil han ende opp med å gå lei av henne. Anonymkode: 25bb7...8ae Du har jammen eit trist syn på menneska og kjærleiken.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #19 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Nei, og det har jeg heller aldri påstått. Men jeg gidder ikke en gang diskutere med noen under mitt nivå, så du får finne noen andre. Anonymkode: 25bb7...8ae Ok. Hvordan vurderer du noens nivå? Anonymkode: 80f03...da0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #20 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Nei, og det har jeg heller aldri påstått. Men jeg gidder ikke en gang diskutere med noen under mitt nivå, så du får finne noen andre. Anonymkode: 25bb7...8ae Hva baserer du det på da? Svogerforskning? Hvor mange par har du intevjuet om syn på partnerens og eget enen "mate value"? Hvis det er andres forskning du lener deg på vil jeg gjerne lese noe av den. Ar du en link? Anonymkode: 80f03...da0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #21 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Nei, og det har jeg heller aldri påstått. Men jeg gidder ikke en gang diskutere med noen under mitt nivå, så du får finne noen andre. Anonymkode: 25bb7...8ae Under ditt nivå, faktisk. Du er et helt eget nivå av underholdende, det skal du ha. Anonymkode: d6c9e...a97
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #22 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Under ditt nivå, faktisk. Du er et helt eget nivå av underholdende, det skal du ha. Anonymkode: d6c9e...a97 Tror du helt seriøst at alle er like mye verdt på partnermarkedet? Ta f.eks. frøken selvnedverdigelse over her, som først negger, helt til jeg avviser henne, og når hun blir avvist, tar helt av fullstendig av med å være pågående. De fleste av oss har møtt enkelte menn som er sånn, det er gjerne de som ender opp med kontaktforbud. Så, tror du virkelig at hun har de samme sjansene på partnermarkedet som en like pen, men hyggelig dame, med selvrespekt og verdighet? Det skal faktisk ganske mye til for å presentere seg så ille som det hun gjorde her. Men jeg sett likevel ikke bort fra at en del menn klarer å overse det for en kveld eller ti, bare for å få seg litt. Og sånn starter feilkodingen av kvinner, både på hva de tillater seg og hva de tror de er verdt. Anonymkode: 25bb7...8ae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #23 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Tror du helt seriøst at alle er like mye verdt på partnermarkedet? Ta f.eks. frøken selvnedverdigelse over her, som først negger, helt til jeg avviser henne, og når hun blir avvist, tar helt av fullstendig av med å være pågående. De fleste av oss har møtt enkelte menn som er sånn, det er gjerne de som ender opp med kontaktforbud. Så, tror du virkelig at hun har de samme sjansene på partnermarkedet som en like pen, men hyggelig dame, med selvrespekt og verdighet? Det skal faktisk ganske mye til for å presentere seg så ille som det hun gjorde her. Men jeg sett likevel ikke bort fra at en del menn klarer å overse det for en kveld eller ti, bare for å få seg litt. Og sånn starter feilkodingen av kvinner, både på hva de tillater seg og hva de tror de er verdt. Anonymkode: 25bb7...8ae Er det meg du snakker om? Hvor høy skår jeg skulle ha på partnermarkedet er ikke så nøye for meg så lenge mannen min er glad i meg og jeg i ham. Jeg synes det er morsomt å diskutere på et diskusjonsforum. Om du ser det som en grusom egenskap får du bare gjøre det, men da forstår jeg ikke hva du gjør her. Anonymkode: 80f03...da0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #24 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvor høy skår jeg skulle ha på partnermarkedet er ikke så nøye for meg så lenge mannen min er glad i meg og jeg i ham. Det har du allerede røpet at det er. Og det også fullt forståelig. Gi deg selv litt slækk. De færreste av oss, antageligvis ingen, har lyst til å miste eller bli avvist. Men det er bedre å innrømme dette overfor seg selv, og andre, enn å gå helt bananas med negativitet og dårlig skjult kritikk. Ellers blir det jo fort nokså kontraproduktivt. Innrømmelse av svakhet og tilkortkommenhet der det forekommer, er noe som teller positivt på mate value. Da gir man den andre en mulighet til å trø til og vise hva de kan. Det var det AB 5c158...41e gjorde overfor meg, men fikk det AB 5c158...41e til å fremstå som teit eller dum? Nei, tvert i mot, AB 5c158...41e er trådens (inkludert meg selv) kuleste. Ikke verst når man bruker kun seks ord og attpåtil tror mate value er et verb Anonymkode: 25bb7...8ae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #25 Skrevet 23. mai 2021 Å bli irritert av noe er ikke forbudt. Det er helt vanlig. Det er ikke sånn at vi mennesker har stålkontroll på følelser. Men vi har vel grei kontroll på hva vi gjør med det. Enkelte ting bør man holde seg for god til å ta opp med partneren. Å kritisere noe for noe så enkelt som dette er bortkastet energi Anonymkode: 1dca5...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå