Gå til innhold

Vår kommende dronning....

Anbefalte innlegg

Skrevet
Admin skrev (7 minutter siden):

Denne regelene ble hovedsakelig opprettet grunnet kvinneguiden og at bloggernes barn ble eksponert i det vide og det hele med kommentarer deretter. Vi har tillatt samtaler når det er selv barnet som er en kjent person, altså slik i dette tilfellet.

Admin

Jeg synes det er helt hårreisende at dere tillater en tråd som diskuterer et barn sitt utseende, et barn som ikke selv har valgt å være kjent. Bare det at dere allerede har måtte rydde tråden for kritikk på utseendet burde si sitt.

Anonymkode: 9a5c2...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Admin skrev (22 minutter siden):

Denne regelene ble hovedsakelig opprettet grunnet kvinneguiden og at bloggernes barn ble eksponert i det vide og det hele med kommentarer deretter. Vi har tillatt samtaler når det er selv barnet som er en kjent person, altså slik i dette tilfellet.

Admin

Jeg har ikke svart i tråden tidligere, men det er stor forskjell mellom et barn som f.eks. har valgt å være artist og et barn som er født til en rolle det selv ikke har valgt. Så modereringen i tråder om kongefamiliens barn bør være ekstra streng. De er offentlige personer, så det er ikke til å unngå at folk har meninger om dem, men modereringen bør være streng så lenge barna ikke er myndige.

Anonymkode: 0248b...719

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har ikke svart i tråden tidligere, men det er stor forskjell mellom et barn som f.eks. har valgt å være artist og et barn som er født til en rolle det selv ikke har valgt. Så modereringen i tråder om kongefamiliens barn bør være ekstra streng. De er offentlige personer, så det er ikke til å unngå at folk har meninger om dem, men modereringen bør være streng så lenge barna ikke er myndige.

Anonymkode: 0248b...719

Nå er det slik at man kun midt i tråden forstod det slik at det var snakk om et barn. Jeg trodde lenge det var snakk om Mette-Marit.

Anonymkode: cc7f7...162

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.5.2021 den 10.41):

WOW! For en ufattelig vakker prinsesse vi har! Hun kunne jo glatt vært fotomodell! 

Anonymkode: 35670...35f

Ikke kommenter utseende på barn og ungdom daaaaa 🤦‍♀️

Anonymkode: 24bfe...bab

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ikke kommenter utseende på barn og ungdom daaaaa 🤦‍♀️

Anonymkode: 24bfe...bab

Åsså måtte du baaaare dra frem tråden igjen du da. Sånn at vi kan diskutere dette litt mer. 🙈 smart.

Anonymkode: 07702...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...