Gå til innhold

Vår kommende dronning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

WOW! For en ufattelig vakker prinsesse vi har! Hun kunne jo glatt vært fotomodell! 

Anonymkode: 35670...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor igjen det syke fokuset på utseendet? Fotomodell kunne hun da virkelig  ikke ha vært, fordi hun verken er tynn eller ung nok for det. Men det er jo heller ikke en kvalifikasjon man må ha når man er dronning. Dronning Elizabeth har for eksempel aldri vært noen fotomodell, men regjerer fortsatt. Det er sånn cirka tusen andre egenskaper hos en person som er mye viktigere å ha for en dronning, enn plettfritt utseende. Slutt med utseendefokus!

Anonymkode: cc7f7...162

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor igjen det syke fokuset på utseendet? Fotomodell kunne hun da virkelig  ikke ha vært, fordi hun verken er tynn eller ung nok for det. Men det er jo heller ikke en kvalifikasjon man må ha når man er dronning. Dronning Elizabeth har for eksempel aldri vært noen fotomodell, men regjerer fortsatt. Det er sånn cirka tusen andre egenskaper hos en person som er mye viktigere å ha for en dronning, enn plettfritt utseende. Slutt med utseendefokus!

Jeg tror kanskje hun mener Ingrid Alexandra. 

Anonymkode: 1880c...433

Skrevet

Ja, hvem mener du?. Mette Marit eller Ingrid Alexandra?

Anonymkode: 0653d...f1e

Skrevet

Om du mener Ingrid så virker hun som ei utrolig flott jente😊 Vakker å se på, humor, et klokt hode og hun virker sympatisk. 

Anonymkode: e1e3f...d42

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Jepp, og støtte opp under hennes syke utseendefokus - vi har jo alt for lite av det i samfunnet vårt :D 

Jeg har oppriktig vondt av ungene til utseendefikserte foreldre. De stagnerer, kommer seg ingen vei i livet, bare fordi foreldrene er så besatt av hvem som er pen eller ikke pen.

Synes ikke utseendefokuserte foreldre er stort bedre enn strengt religiøse eller psykisk syke foreldre. 

Anonymkode: 551d5...fff

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Om du mener Ingrid så virker hun som ei utrolig flott jente😊 Vakker å se på, humor, et klokt hode og hun virker sympatisk. 

Anonymkode: e1e3f...d42

Det er jeg helt enig i. Men mener fortsatt at kongehuset bør avvikles. 

Anonymkode: 07104...ea2

Skrevet

Om det er Ingrid Alexandra du mener så er jeg enig, hun er veldig vakker.

Anonymkode: e7d64...e4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Om det er Ingrid Alexandra du mener så er jeg enig, hun er veldig vakker.

Anonymkode: e7d64...e4f

Ingrid Alexandra er ikke kommende dronning. Ikke med en gang, i hvert fall. Den kommende dronningen er hennes mor, sammen med den kommende kongen - kronprins Haakon. Ingrid Alexandra får først tronen når foreldrene dør. 

Skrevet

Hvis du mener Ingrid Alexandra synes jeg hun virker som en sunn, frisk og sporty ungdom med glimt i øyet. 

Anonymkode: 36425...979

Skrevet

HI her: Jeg formulerte meg feil, mente Ingrid Alexandra! Hun er helt nydelig! Når det gjelder hennes mor, er faktisk hun også virkelig pen, og har en veldig god utstråling! Det går ikke an å mene at disse er "ordinære", alle med øyne i hodet ser det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

HI her: Jeg formulerte meg feil, mente Ingrid Alexandra! Hun er helt nydelig! Når det gjelder hennes mor, er faktisk hun også virkelig pen, og har en veldig god utstråling! Det går ikke an å mene at disse er "ordinære", alle med øyne i hodet ser det.

Man har forskjellig smak og kan mene hva man vil. Og hvilken betydning har det at de er vakre? Gjør det dem til bedre prinsesser? Vil utseendet gjøre dem til bedre dronninger? 

Skrevet

Jeg synes det er en uting her inne, å diskutere utseendet til ei som ikke er myndig engang.

Anonymkode: 9a5c2...5c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er hun et sunt forbilde fordi hun er vakker? 

Nei, fordi hun er naturlig. Normalt slank og sporty jente. Ingen unaturlig pynting på utseende osv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei, fordi hun er naturlig. Normalt slank og sporty jente. Ingen unaturlig pynting på utseende osv. 

Men da sier man det, ikke at hun kunne ha vært fotomodell og at hun er "usedvanlig" vakker. Ellers helt enig, at naturlig som hovedregel er det beste, men slett ikke for alle. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Omtrent hva man ville sagt om hennes tante på farssiden, da hun var på samme alder ;) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Men da sier man det, ikke at hun kunne ha vært fotomodell og at hun er "usedvanlig" vakker. Ellers helt enig, at naturlig som hovedregel er det beste, men slett ikke for alle. 

Jeg sier ikke dét da, men jeg er altså enig i hi sitt budskap i at vår fremtidige dronning er en flott og skjønn jente. HI bruker kanskje litt store ord i forhold til hva jeg ville gjort, men at hun virker flott på alle mulige måter er jeg enig i da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Omtrent hva man ville sagt om hennes tante på farssiden, da hun var på samme alder ;) 

Flott hun også ja. Liker henne godt. Men..... hun ble ikke utsatt for det samme presset som SoMe er da hun var ung. Det var rom for å være som man er da. 😊

Uansett, tror nok det er endel begrensninger på hva Ingrid KAN tillate seg av utskeielser når det kommer til utseende og klær. Hun er ingen normal ung kvinne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er jeg helt enig i. Men mener fortsatt at kongehuset bør avvikles. 

Ja, å få flere moskeer i dette landet. 

Anonymkode: 8f402...e42

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

WOW! For en ufattelig vakker prinsesse vi har! Hun kunne jo glatt vært fotomodell! 

Helt enig :) hun er utrolig flott

Anonymkode: fc30c...8d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, å få flere moskeer i dette landet. 

Anonymkode: 8f402...e42

Hva har islam med kongehus å gjøre??

Skrevet

Tråden er ryddet for kritikk på kjent barns utseende og svar til dette.

Admin

Skrevet
Admin skrev (1 time siden):

Tråden er ryddet for kritikk på kjent barns utseende og svar til dette.

Admin

Hvorfor er det i det hele tatt lov til å ha en tråd gående om er navngitt barn sitt utseende?

Negativ omtale av barn, og omtale av kjendisers barn ved navn. Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På foreldeforumet vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Negativ omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont Publishing.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor er det i det hele tatt lov til å ha en tråd gående om er navngitt barn sitt utseende?

Negativ omtale av barn, og omtale av kjendisers barn ved navn. Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På foreldeforumet vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Negativ omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont Publishing.

Enig i dette.

Og kritikk er også å si fine ting. Som at hun er pen og flott. Det handler om å kommentere utseendet. Jeg hadde ikke likt det om det var jeg som ble kalt pen og flott av creepy gamle damer på internett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Denne regelene ble hovedsakelig opprettet grunnet kvinneguiden og at bloggernes barn ble eksponert i det vide og det hele med kommentarer deretter. Vi har tillatt samtaler når det er selv barnet som er en kjent person, altså slik i dette tilfellet.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...