Gå til innhold

Hva har du spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du spist i dag, og hva har du tenkt å spise for noe mer?

 

Anonymkode: 0816b...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøleskapsgrøt. Vet ikke hva mer jeg skal spise.

Anonymkode: eb4ec...62f

Skrevet

Et rundstykke, fordelt på to måltider, en saftis og et par biter med smågodt. Blir taco om noen timer og litt flere biter med smågodt.

Anonymkode: a8c06...d94

Skrevet

En banan 

2 pizzastykker som var igjen fra i går 

2 småsjokolader fra en blandet pose

Skal snart spise middag 

Svin indrefilet fra grillen, båtpoteter og asparges. Soppsaus. Cola zero.

Jordbær og vaniljesaus til dessert.

Kanskje noen småsjokolader til kvelden...

Anonymkode: 43170...f42

Skrevet

To ritz-kjeks med brunost og noen epleskiver. Sliter med kvalme! 🤮 Har tenkt å prøve å få ned en smoothie ila kvelden. 

Anonymkode: 7b8c2...cb9

Skrevet

To knekkebrød med makrell i tomat. Hjemmelaget burger med masse salat. Et kakestykke med is. 

Anonymkode: 2af67...95e

Skrevet

Jegergryte og pikk

Anonymkode: a277d...863

Skrevet

Frokost(06.45) 🤯: 2 fine baguetter (de små) med krydderost, skinke og ost. Pluss tomat og paprika. Kaffe latte og et glass vann. 

Smågodte foran tv'en med ungene. 

Lunsj: tacorester fra i går. Dvs en tacosalat med rømme, salsa og guacamole. Nachochips ved siden av. 

Potetgull med dip fordi jeg ble sugen på noe digg mens ungene lekte på trampolina. 

7 gifflar.

Middag: Grillmat. Bakt potet, grillribber og marinert kyllingfilet. Salat, bernaise. Cola. 

En til kaffe latte.

Når ungene er i seng skal jeg spise ost og kjeks, og drikke et par glass vin med svigermor som er på besøk 😊

Anonymkode: ecd1b...635

Skrevet

Ikke så mye til nå i dag.

Et rundstykke med spekeskinke, 1/8 pizza grandiosa og 2 små biter sjokolade.

Skal spise kyllingklubber med salat og hvitløksbaguetter i kveld

Anonymkode: 47aa0...f32

Skrevet

2 vaffelplater 

Whopper cheese meny 

Anonymkode: 348b2...17e

Skrevet

2 ostesmørbrød 

1 kroneis 

En porsjon wrap med salat og fish Rolls.

Litt smågodt.

Tror ikke det blir mer ikveld.

Anonymkode: c5ffd...9c3

Skrevet

Et knekkebrød med leverpostei, en tacolefse og en skive banankake. 

Anonymkode: 80d31...46a

Skrevet

En salat på jordbærpikene, et glass ferskpresset appelsinjuice og en latte. Skal ikke spise mer, tror jeg. 

Anonymkode: 3ace1...f36

Skrevet

1 skive med leverpostei.

2 speilegg med salat.

Asparges med spekeskinke.

Eple og nutrilettbar.

Biff og ris.

Blir en proteinpudding til lørdagskos🙂

Anonymkode: 9bfc0...0b6

Skrevet

Ingen som har spist morrabrød? 

Anonymkode: a277d...863

Skrevet

To skiver med makrell i tomat, grillmat til middag (flinsteik, potetsalat, salat, ris++), en is og litt sjokolade.

Anonymkode: b4eda...37e

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ingen som har spist morrabrød? 

Anonymkode: a277d...863

Ahhh, fikk du ikke respons på det forrige svaret ditt du da

Anonymkode: eb4ec...62f

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva har du spist i dag, og hva har du tenkt å spise for noe mer?

 

Anonymkode: 0816b...9c8

Risengrynsgrøt til lunsj og lasagne med salat til sen middag. Litt lakris i kveld.

Anonymkode: e0c53...74a

Skrevet

Sushi, burger og fries. En pose chips m et beger rømme og dip. Ei flaske vin, 4 kopper kaffe, en kaffe mokka. 1 liter vann. Litt slush. 

Anonymkode: 39719...d9d

Skrevet

Måltid 1 (kl.14.15): En liten, ristet søtpotet skåret i skiver med hummus, 1/4 avokado, gresskarkjerner og litt mandelsmør.

Måltid 2 (18.00): 1bakt potet m/litt kryddersmør/rødløk/gressløk/vårløk, 2 hvite asparges, 1 skive grillet svinekjøtt.

2 twist, ukjent antall kaffekopper, cola zero, vann og en øl.

Anonymkode: 0816b...9c8

Skrevet

Si meg, spiser omtrent alle her bare random ting? Et par sjokoladebiter her, litt pizza der?

Anonymkode: 2b1a4...ea2

Skrevet

I går ble det to brødskiver med kokt egg til frokost. To pizzastykker ute til middag. Ost, druer og kjeks med vin til til kvelds. 

Anonymkode: 84e60...caf

Skrevet

I dag har jeg spist en yoghurt og to spiseskjeer pavlovarøre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Ahhh, fikk du ikke respons på det forrige svaret ditt du da

Anonymkode: eb4ec...62f

Haha. Tenkte det samme. Så drit irriterende med folk som ikke en gang skjønner total ignorering. Mangler litt for at sirkulasjonen går helt rundt ja. 

Anonymkode: 2af67...95e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Si meg, spiser omtrent alle her bare random ting? Et par sjokoladebiter her, litt pizza der?

Anonymkode: 2b1a4...ea2

Tenkte det samme 😳

Men så tenkte jeg at det er vel en bestemt type mennesker som svarer i en slik tråd også. Selv nyklekkede studenter har oftest et mer sunt og variert kosthold enn dette..

Anonymkode: 00e3a...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...