Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Hva har du spist i dag, og hva har du tenkt å spise for noe mer? Anonymkode: 0816b...9c8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Kjøleskapsgrøt. Vet ikke hva mer jeg skal spise. Anonymkode: eb4ec...62f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Et rundstykke, fordelt på to måltider, en saftis og et par biter med smågodt. Blir taco om noen timer og litt flere biter med smågodt. Anonymkode: a8c06...d94
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 En banan 2 pizzastykker som var igjen fra i går 2 småsjokolader fra en blandet pose Skal snart spise middag Svin indrefilet fra grillen, båtpoteter og asparges. Soppsaus. Cola zero. Jordbær og vaniljesaus til dessert. Kanskje noen småsjokolader til kvelden... Anonymkode: 43170...f42
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 To ritz-kjeks med brunost og noen epleskiver. Sliter med kvalme! 🤮 Har tenkt å prøve å få ned en smoothie ila kvelden. Anonymkode: 7b8c2...cb9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Skrevet 15. mai 2021 To knekkebrød med makrell i tomat. Hjemmelaget burger med masse salat. Et kakestykke med is. Anonymkode: 2af67...95e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #7 Skrevet 15. mai 2021 Jegergryte og pikk Anonymkode: a277d...863
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #8 Skrevet 15. mai 2021 Frokost(06.45) 🤯: 2 fine baguetter (de små) med krydderost, skinke og ost. Pluss tomat og paprika. Kaffe latte og et glass vann. Smågodte foran tv'en med ungene. Lunsj: tacorester fra i går. Dvs en tacosalat med rømme, salsa og guacamole. Nachochips ved siden av. Potetgull med dip fordi jeg ble sugen på noe digg mens ungene lekte på trampolina. 7 gifflar. Middag: Grillmat. Bakt potet, grillribber og marinert kyllingfilet. Salat, bernaise. Cola. En til kaffe latte. Når ungene er i seng skal jeg spise ost og kjeks, og drikke et par glass vin med svigermor som er på besøk 😊 Anonymkode: ecd1b...635
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #9 Skrevet 15. mai 2021 Ikke så mye til nå i dag. Et rundstykke med spekeskinke, 1/8 pizza grandiosa og 2 små biter sjokolade. Skal spise kyllingklubber med salat og hvitløksbaguetter i kveld Anonymkode: 47aa0...f32
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #10 Skrevet 15. mai 2021 2 vaffelplater Whopper cheese meny Anonymkode: 348b2...17e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #11 Skrevet 15. mai 2021 2 ostesmørbrød 1 kroneis En porsjon wrap med salat og fish Rolls. Litt smågodt. Tror ikke det blir mer ikveld. Anonymkode: c5ffd...9c3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #12 Skrevet 15. mai 2021 Et knekkebrød med leverpostei, en tacolefse og en skive banankake. Anonymkode: 80d31...46a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #13 Skrevet 15. mai 2021 En salat på jordbærpikene, et glass ferskpresset appelsinjuice og en latte. Skal ikke spise mer, tror jeg. Anonymkode: 3ace1...f36
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #14 Skrevet 15. mai 2021 1 skive med leverpostei. 2 speilegg med salat. Asparges med spekeskinke. Eple og nutrilettbar. Biff og ris. Blir en proteinpudding til lørdagskos🙂 Anonymkode: 9bfc0...0b6
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #15 Skrevet 15. mai 2021 Ingen som har spist morrabrød? Anonymkode: a277d...863
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #16 Skrevet 15. mai 2021 To skiver med makrell i tomat, grillmat til middag (flinsteik, potetsalat, salat, ris++), en is og litt sjokolade. Anonymkode: b4eda...37e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #17 Skrevet 15. mai 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ingen som har spist morrabrød? Anonymkode: a277d...863 Ahhh, fikk du ikke respons på det forrige svaret ditt du da Anonymkode: eb4ec...62f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #18 Skrevet 15. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hva har du spist i dag, og hva har du tenkt å spise for noe mer? Anonymkode: 0816b...9c8 Risengrynsgrøt til lunsj og lasagne med salat til sen middag. Litt lakris i kveld. Anonymkode: e0c53...74a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #19 Skrevet 15. mai 2021 Sushi, burger og fries. En pose chips m et beger rømme og dip. Ei flaske vin, 4 kopper kaffe, en kaffe mokka. 1 liter vann. Litt slush. Anonymkode: 39719...d9d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #20 Skrevet 15. mai 2021 Måltid 1 (kl.14.15): En liten, ristet søtpotet skåret i skiver med hummus, 1/4 avokado, gresskarkjerner og litt mandelsmør. Måltid 2 (18.00): 1bakt potet m/litt kryddersmør/rødløk/gressløk/vårløk, 2 hvite asparges, 1 skive grillet svinekjøtt. 2 twist, ukjent antall kaffekopper, cola zero, vann og en øl. Anonymkode: 0816b...9c8
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #21 Skrevet 16. mai 2021 Si meg, spiser omtrent alle her bare random ting? Et par sjokoladebiter her, litt pizza der? Anonymkode: 2b1a4...ea2
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #22 Skrevet 16. mai 2021 I går ble det to brødskiver med kokt egg til frokost. To pizzastykker ute til middag. Ost, druer og kjeks med vin til til kvelds. Anonymkode: 84e60...caf
gale damen Skrevet 16. mai 2021 #23 Skrevet 16. mai 2021 I dag har jeg spist en yoghurt og to spiseskjeer pavlovarøre.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #24 Skrevet 16. mai 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Ahhh, fikk du ikke respons på det forrige svaret ditt du da Anonymkode: eb4ec...62f Haha. Tenkte det samme. Så drit irriterende med folk som ikke en gang skjønner total ignorering. Mangler litt for at sirkulasjonen går helt rundt ja. Anonymkode: 2af67...95e
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #25 Skrevet 16. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Si meg, spiser omtrent alle her bare random ting? Et par sjokoladebiter her, litt pizza der? Anonymkode: 2b1a4...ea2 Tenkte det samme 😳 Men så tenkte jeg at det er vel en bestemt type mennesker som svarer i en slik tråd også. Selv nyklekkede studenter har oftest et mer sunt og variert kosthold enn dette.. Anonymkode: 00e3a...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå