Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #26 Skrevet 15. mai 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Føles ut som folk i denne tråden linker migrene opp mot overvekt. Ja, det er det som er spørsmålet i denne tråden. Så hvorfor mange svarer om alt mulig annet er jo en gåte. Det blir som å spørre om noen får migrene av rødvin, og så svarer folk at nei det gjør de ikke, men av sjokolade, pils og gåselever og whatnot. Kan godt repetere: Tråden handler altså om de som har gått opp eller ned i vekt, og som har merket endringer i migrene i den forbindelse. De som ikke har det, og som har lyst til å diskutere andre migrene-relaterte ting, kan kanskje lage egen tråd? Anonymkode: c6c6c...199
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #27 Skrevet 16. mai 2021 On 5/14/2021 at 6:08 PM, Anonym bruker said: Hei! Har noen av dere opplevd at migrene oppstår eller forverres ved vektøkning eller blir bedre eller forsvinner ved vektnedgang? Vil dere i så fall fortelle litt, gjerne om det var snakk om stor eller liten vektforskjell som utgjorde endringene, om dere hadde normal BMI eller havnet utenom denne. Om noen har motsatt effekt så fortell gjerne om det også Mvh trives som tjukk, men hater migrene Anonymkode: c6c6c...199 Jeg slet utrolig mye fra jeg var rundt 12 til ca 27, etter jeg fødte ble migrene mindre og sjeldere, Jeg var veldig tynn fra jeg var 12-18 da var det verst og var ganske stor mellom 18-26 og da hadde jeg det av og til , ofte hvis jeg hadde stresset mye Anonymkode: 238f2...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå