Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Rent hypotetisk.... 😁 La oss si at du helt tilfeldig kom til å avsløre en bruker her inne med veldig kjent nick. Ikke bare mistanke, men la oss si at du hadde et helt klart bevis. Denne brukeren hadde diktet seg en historie med et perfekt liv, mens virkeligheten omtrent er stikk motsatt på alle punkter. Hvis så denne brukeren svarte aktivt på alle innlegg her, kom med skråsikre fasitsvar og var litt sånn "høy på seg selv"..... Ville det vært FOR fristende å avsløre henne? Hadde DU greid å la være å skrive noe som blottlegger henne? Anonymkode: 3895a...ad9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Hvilken glede skulle jeg hatt av det? Kanskje det "perfekte" livet her inne, er det som får henne til å holde ut det livet hun har. Vissheten om at hvis ting lå til rette, ville hun hatt det bra Anonymkode: e4f04...e5e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Det er ingen regel at man må skrive sant her inne og hvordan kan du vite at det er den personen du tror, hvis ingenting sønn blitt skrevet her er sannheten? Anonymkode: f2d0b...82a
amandine Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Det er helt unødvendig å avsløre identitet. Det er sikkert mot reglene også, og jeg håper du lar være.
KellyTaylor Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Poenget er? Gir det deg mestringsfølelse? Tilfredshet? Glem det er mitt svar. "Kjenner" mange her inne og gudene vite hvor lite jeg bryr jeg om hva de skriver. Handler om lojalitet også.
Spurvugla Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Jeg ser heller ikke poenget. Jeg legger ikke akkurat ut om problemene i mitt liv her inne heller i hvertfall ikke med nick), og regner ikke med at andre gjør det heller. Hvorfor skulle man det? Det artige med slike forum er jo at man kan diskutere diverse problemstillinger med folk uten å vite noe videre om dem, utover meningene deres.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Rent hypotetisk.... 😁 La oss si at du helt tilfeldig kom til å avsløre en bruker her inne med veldig kjent nick. Ikke bare mistanke, men la oss si at du hadde et helt klart bevis. Denne brukeren hadde diktet seg en historie med et perfekt liv, mens virkeligheten omtrent er stikk motsatt på alle punkter. Hvis så denne brukeren svarte aktivt på alle innlegg her, kom med skråsikre fasitsvar og var litt sånn "høy på seg selv"..... Ville det vært FOR fristende å avsløre henne? Hadde DU greid å la være å skrive noe som blottlegger henne? Anonymkode: 3895a...ad9 Der er jo ikkevanskelig å skjønne hvem du mener da. Det lyser jo litt gjennom hos slike at de har det stusselig og trenger drømme seg bort. Bare mengden tid som brukes her inne sier jo sitt... Anonymkode: 5dde6...8dc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Men hva glede har du av det? Da har du jo misforstått nettet fullstendig. Anonymkode: 63fef...b21
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #9 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men hva glede har du av det? Da har du jo misforstått nettet fullstendig. Anonymkode: 63fef...b21 Jeg vil heller man har misforstått hvordan et ordentlig menneske oppfører seg. Selvsagt hadde jeg greid å la være, HI, jeg er ikke en smålig dritt som tilfredsstilles av å drite ut andre. Anonymkode: 51351...20e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. mai 2021 #10 Skrevet 11. mai 2021 Det hadde ikke vært det spor fristende. Jeg hadde heller ikke sett noe poeng i å avsløre for henne at jeg visste hvem hun var. Jeg hadde nok «kost» meg med infoen hun delte, og humret litt for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 Jeg har ikke blottlagt noen her, men innimellom når de mest bastante "fasitsvarene" fra denne personen kommer, litt sånn bedre enn de andre som skriver her, når HUN lever et perfekt liv, med nydelig familie og god råd.... DA er det litt fristende innimellom å komme med et lite stikk med sannhet! Er det ikke menneskelig å tenke sånn? Anonymkode: 3895a...ad9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #12 Skrevet 11. mai 2021 Jeg satt bak en på bussen en gang som kommenterte en tråd her inne. I det hun trykket oppdater var det lett for meg å se hvilket tråd hun hadde kommentert. Hun skrev anonymt da men svaret var usympatisk. Så når jeg ser henne på bussen så vet jeg at hun er et troll her inne. 😂😂😂 Anonymkode: ee402...6bf
Superdolly Skrevet 11. mai 2021 #13 Skrevet 11. mai 2021 Det er selvsagt menneskelig å tenke slik. Det er helt sikkert flere av oss som kan tenke slik. Jeg har ikke kjent igjen noen her inne, jeg, men i det tilfellet du beskriver hadde jeg nok heller ledd for meg selv og ristet litt på hodet. Kanskje himlet litt med øynene, også.
Syngensang Skrevet 11. mai 2021 #14 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke blottlagt noen her, men innimellom når de mest bastante "fasitsvarene" fra denne personen kommer, litt sånn bedre enn de andre som skriver her, når HUN lever et perfekt liv, med nydelig familie og god råd.... DA er det litt fristende innimellom å komme med et lite stikk med sannhet! Er det ikke menneskelig å tenke sånn? Anonymkode: 3895a...ad9 Men eg forstår ikkje korleis du har skjønt kven denne personen er når du seier at alt ho legg ut om seg sjølv ikkje er sant? Ser mange hevdar dei kjenner igjen den og den personen. Sjølv om Noreg er eit lite land så er det fleire som kan stå i lik ande situasjonar, legg til at dei fleste vrir på det i tillegg er det usannsynleg at ein faktisk tippar rett i om kven den og den brukaren er. Og sidan eg er så nysgjerrig, kva slags "bevis" kan ein sitte å på i ei slik sak?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #15 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Men hva glede har du av det? Da har du jo misforstått nettet fullstendig. Anonymkode: 63fef...b21 Der er ikke hi som har misforstått nettet. Det har faktisk ikke noe med å misforstå noe som helst. Det er vedkommende hi skriver om som ikke vet hva nettvett er. Dessverre. Anonymkode: d4f8b...bd2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #16 Skrevet 11. mai 2021 Syngensang skrev (4 minutter siden): Men eg forstår ikkje korleis du har skjønt kven denne personen er når du seier at alt ho legg ut om seg sjølv ikkje er sant? Ser mange hevdar dei kjenner igjen den og den personen. Sjølv om Noreg er eit lite land så er det fleire som kan stå i lik ande situasjonar, legg til at dei fleste vrir på det i tillegg er det usannsynleg at ein faktisk tippar rett i om kven den og den brukaren er. Og sidan eg er så nysgjerrig, kva slags "bevis" kan ein sitte å på i ei slik sak? Det kunne jo f eks være i samme familie, en åpen PC som ble forlatt uten å logge ut fra kontoen sin..... F eks..... Anonymkode: 3895a...ad9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #17 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Der er ikke hi som har misforstått nettet. Det har faktisk ikke noe med å misforstå noe som helst. Det er vedkommende hi skriver om som ikke vet hva nettvett er. Dessverre. Anonymkode: d4f8b...bd2 Men om vedkommende har endret alt så er jo nettopp det nettvett. Anonymkode: 63fef...b21
Syngensang Skrevet 11. mai 2021 #18 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det kunne jo f eks være i samme familie, en åpen PC som ble forlatt uten å logge ut fra kontoen sin..... F eks..... Anonymkode: 3895a...ad9 Ja sånn ja, litt korttenkt i dag eg🙈
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #19 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men om vedkommende har endret alt så er jo nettopp det nettvett. Anonymkode: 63fef...b21 Vedkommende har vel sikkert ikke endret alt. Bare lagt på inntekt og antall hus feks. Det som ligger i bunn og det som gjør at hn har blitt gjenkjent, er sikkert det samme. Hn fremstår mer vellykket enn virkeligheten. Anonymkode: d4f8b...bd2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #20 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det kunne jo f eks være i samme familie, en åpen PC som ble forlatt uten å logge ut fra kontoen sin..... F eks..... Anonymkode: 3895a...ad9 Vil man virkelig sin familie så vondt at man ville oute dem, altså? Anonymkode: 63fef...b21
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #21 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vil man virkelig sin familie så vondt at man ville oute dem, altså? Anonymkode: 63fef...b21 Det finnes mange familiekonstellasjoner, man er ikke nødvendigvis verken i slekt eller spesielt nær alle man er i samme familie med. Noen har en far som har en samboer som har en sønn som er gift med ei...osv. Påske tilbringes for oss ofte noen timer/dager med slik utvidet familie. Noen av dem har jeg ikke veldig nært forhold til. Anonymkode: 3895a...ad9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #22 Skrevet 11. mai 2021 Jeg kjente igjen en på KG en gang. Hun hadde vært uforsiktig nok til å bruke et nick som hun også brukte i en annen sammenheng. Jeg søkte opp innleggene hennes for å sjekke om det virkelig var hun jeg kjente og oppdaget at alle detaljer (antall barn, jobb, alder osv) stemte, men også at hun hadde skrevet en del på "seksualitet"-underforumet. Det var bare kleint, og det fristet ikke i det hele tatt å si dette til noen (særlig ikke henne). Jeg angret i grunn på at jeg hadde vært nysgjerrig. Jeg kan altså oppriktig svare nei på spørsmålet i hovedinnlegget. Anonymkode: 7d81a...f47
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #23 Skrevet 11. mai 2021 Hadde glatt kommet med noen stikkere slik at vedkommende ville skjønt at hun var oppdaget🥳 Anonymkode: f2af4...162
*Miss Marple* Skrevet 11. mai 2021 #24 Skrevet 11. mai 2021 Med hånden på hjertet, så smålig er jeg ikke. Men at jeg kunne humret litt for meg selv, ja, det må jeg innrømme.
Admin Skrevet 11. mai 2021 #25 Skrevet 11. mai 2021 Tråden er ryddet for identifiserende innlegg. Ellers kan jeg legge til at noe slikt ville blitt sett på som ett alvorlige brudd på retningslinjene. Admin
Anbefalte innlegg