Gå til innhold

Er dette greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Når barnet er så lite så må foreldrene hjelpe til slik at barnet lykkes. Selvsagt trenger ikke barn pakkes inn i bomull for å unngå vonde følelser. Barn har godt av å kjenne på alle følelser og utvikle seg. Her derimot handler det ikke om trass, det handler om et opplegg der foreldrene har lagt opp til at barnet skal «få et sammenbrudd» selvsagt tar ikke barnet skade av dette, samtidig er det unødvendig å legge tilrette for et sammenbrudd da. Selvsagt får en toåring melt down når mamma går ut med ett barn slik. Hadde far derimot før de gikk sittet på gulvet og bygd lego, puslet et puslespill eller noe hadde avskjeden gått greit. Å stå i gangen å se mamma går «uten å gjøre noe gøy selv» er selvsagt sårt. Barn lever i nuet, hun skjønner ikke at hun kan gjøre noe gøy med pappa om ett minutt. 

Anonymkode: d2bd1...831

Flott svar! 🤩💪

Anonymkode: ad005...31b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hva er vitsen med å gå tur med en og en? Kan du ikke bare ta med alle tre? 

Anonymkode: 72a2c...301

Det er stor vits å re alene med ett og ett barn. Veldig godt for barna. 

Anonymkode: ad005...31b

Skrevet

Jeg synes det er bra at du vil ha alenetid med de jeg da , og jeg synes at far burde distrahert 2 åringen så ikke det hadde blitt så leit for henne.  Tafatt pappa, men hun har ikke fått noe skade av det . 

Anonymkode: f4b2a...bf1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det er bra at du vil ha alenetid med de jeg da , og jeg synes at far burde distrahert 2 åringen så ikke det hadde blitt så leit for henne.  Tafatt pappa, men hun har ikke fått noe skade av det . 

Anonymkode: f4b2a...bf1

Hi her. Jeg er helt enig med deg. Var jo derfor jeg avtalte på forhånd med pappaen, jeg håpte på at han kunne ivareta barna inne. Men det gjorde han ikke. Poenget mitt var at jeg føler meg sånn alene. Hun tok ikke skade av det..av en episode. Men det er sånne episoder gang på gang..hvor far glipper/ikke ser barnas behov. Det er det som er slitsomt 

Anonymkode: d0a1b...75c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Når man har flere barn ,kan man ikke kreve alenetid med 1 og 1, her kunne du tatt med begge, så du kan ikke bare skylde på samboer her

Anonymkode: b8b94...c1c

Har aldri hørt om den regelen. Hvor fant du den?

Anonymkode: 9cec9...1d2

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Jeg hadde irettesatt mannen så det holdt. 

Wow...🤣

Anonymkode: 72a2c...301

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hi her. Jeg er helt enig med deg. Var jo derfor jeg avtalte på forhånd med pappaen, jeg håpte på at han kunne ivareta barna inne. Men det gjorde han ikke. Poenget mitt var at jeg føler meg sånn alene. Hun tok ikke skade av det..av en episode. Men det er sånne episoder gang på gang..hvor far glipper/ikke ser barnas behov. Det er det som er slitsomt 

Anonymkode: d0a1b...75c

Men har du avtalt med han da? I HI skriver du at du spurte om å få ta med ett og ett barn, det høres veldig rart ut at du spør han om det.

Hvorfor måtte alt skje på en gang? Det er klart at når 2-åringen nettopp har hatt det fint med mamma, så er hun veldig interessert i å gjenta det. 

Jeg tenker at du har hatt en god tanke og ide, men stort forbedringspotensiale på gjennomføringsbiten. Og du sier jo også at du ikke har tenkt å prøve på nytt, så det er ingen vits i å bruke tid på innspill.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Når man har flere barn ,kan man ikke kreve alenetid med 1 og 1, her kunne du tatt med begge, så du kan ikke bare skylde på samboer her

Anonymkode: b8b94...c1c

Herregud, for et dumt svar. Selvfølgelig kan man ha alenetid med en og en. Jeg har tre barn og har gjort dette hele veien. Noe de alle tre setter stor pris på.

Anonymkode: d4c5d...e3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...